Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Nummerplaat zwart wit
(en ons geven ze daarvoor een boete)
Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Er was enkele dagen geleden toch melding dat men binnen enkele jaren naar een europese nummerplaat van 7 karakters met zwarte letters op witte ondergrond ging gaan?
Er was enkele dagen geleden toch melding dat men binnen enkele jaren naar een europese nummerplaat van 7 karakters met zwarte letters op witte ondergrond ging gaan?
Ja, daar is melding van geweest, maar daar waren ze nog mee bezig toen, was nog niet officieel
En dat was ook nog niet voor nu he, pas vanaf 2010.
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
is dat een belgische wagen? want die nummerplaat lijkt buitenlands al staat er wat mij lijkt een B op
D'r staat toch "Politie" op, end e strepen zoals bij de politiewagen hier in België.
Dikke ketel, veel beter dan die Audi Q7's voor zo'n werk.
Ze waren frieten gaan eten aan de overkant, in den blauwen (Kortrijk).
Ze zitten wel met 4 in dat spel.
Dat zijn die mannen die de geldtransporten voor de Nationale Bank begeleiden. Van een luizenleventje gesproken Je hebt wel een C rijbewijs nodig voor deze boot.
Twee weken geleden reed ik op de E40 thv Gr-Bijgaarden, richting kust. Er kwam achter mij een gigantische jeep aan, met bullbar en een heel viskraam aan materiaal op de voorzijde. Op zijn dak stonden twee blauwe zwaailichten.
Hij reed als een gek; continu 160kmh, farend naar iedereen om ze aan de kant te duwen, en de auto's werden ook echt aan de kant geduwd, hij slalomde overal tussen.
Op het moment dat hij mij voorbijkwam zag ik dat het een volledig matgrijze Toyota Landcruiser was en dat hij volledig geblindeerde ruiten had rondomrond. Hij trok een grote remorque voort, ook in matgrijs, met opnieuw allerlei buizen en frames op.
Het geheel leek precies uit een sciencefiction-film weggereden ...
Iemand enig idee wat het kan zijn? Ik heb een paar foto's genomen met mijn GSM maar ik weet niet of ze echt duidelijk zullen zijn ..
Een Britse chauffeur is tot zes jaar cel veroordeeld omdat hij met zijn 4x4 over een politiewagen is gereden. De agent die op dat moment nog in de wagen zat, vreesde voor zijn leven toen zijn dak geplet werd.
Martin Davies, een schroothandelaar, zette zijn Nissan Terrano na een wilde achtervolging van 3km plots in achteruit. Hij kon de agent niet afschudden dus besloot hij hem maar te pletten. Eerst ramde Davies de BMW van de agent twee keer om vervolgens over de wagen te rijden.
De man had nochtans geen zware misdaad begaan. De agent wilde Davies enkel tegenhouden omdat hij zijn gsm gebruikte achter het stuur.
Als bij wonder kwam de agent in de wagen er met enkele kleine verwondingen vanaf. Davies, vader van twee kinderen, gaf voor de rechtbank toe dat het zijn bedoeling was hem ernstig te verwonden.
Dat zijn die mannen die de geldtransporten voor de Nationale Bank begeleiden. Van een luizenleventje gesproken Je hebt wel een C rijbewijs nodig voor deze boot.
Is dat zo zwaar dat je daar een C voor moet hebben
HLN - Het Laatste Nieuws - Volg het nieuws op de nr1 nieuwssite in België, HLN.be brengt je het allerlaatste nieuws 24/24 en 7/7, uit binnen - en buitenland, evenals dichtbij met nieuws uit je eigen regio.
Daarnet deze Mercedes C in een aardig tempo op de E314.
Constant linkerrijvak, signalisatie voorraan en achteraan en goed op 't gas. Ik zag 'm al van ver in mijn spiegel omdat hij flikkerde hoewel er niemand voor hem reed. Waarschijnlijk om teken te doen dat je best niet op het linkerrijvak kwam.
Daarnet deze Mercedes C in een aardig tempo op de E314.
Constant linkerrijvak, signalisatie voorraan en achteraan en goed op 't gas. Ik zag 'm al van ver in mijn spiegel omdat hij flikkerde hoewel er niemand voor hem reed. Waarschijnlijk om teken te doen dat je best niet op het linkerrijvak kwam.
Wat voor een raar dak hebt gij
BMW E61 525d LCI '09
Suzuki Bandit 1250NA /07
Fiesta Red Edition '16
Comment