Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Politie voertuigen part II

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• De meerderheid van de (anonieme) wagens waar de FGP's moeten mee rondkarren hebben toch echt hun beste tijd gehad.
    Duidelijk te zien dat de federale niet uit het boetefonds kan putten
    2.0 JTDm

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fred Bekijk Berichten
      Goh ja, in het interventiekorps wordt er toch niet al teveel gewerkt. Het materiaal moet dus niet echt top zijn hé

tja da zijn keuzes die ge maakt he
      wij hebben ook geen vaste planning in diensten, en moeten dus zeer flexibel zijn

ieder zijn ding, met voor en nadelen!

Comment

• Comment

• Dit is nu de eerste t5 dat ik met zo'n ding op het dak zie staan .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vandie Bekijk Berichten
            Dit is nu de eerste t5 dat ik met zo'n ding op het dak zie staan .
            Zijn veel zones die zo een T5 hebben hoor .

Comment

• Wordt ook vrijwel enkel daarvoor ingezet, achteraan staan er nog kegels, mini nadars en nog allerhande materiaal.

Comment

• Crisis, crisis, maar het kan blijkbaar niet op bij de politie? (en dat is geen rechtstreekse aanval op de topicposters )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk Berichten
                  Crisis, crisis, maar het kan blijkbaar niet op bij de politie? (en dat is geen rechtstreekse aanval op de topicposters )

Hoe bedoel je? Ik vind nu niet bepaald dat er kwistig met geld wordt omgegaan wat betreft het Belgische politionele wagenpark

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                    Hoe bedoel je? Ik vind nu niet bepaald dat er kwistig met geld wordt omgegaan wat betreft het Belgische politionele wagenpark
                    Helemaal niet zelfs als ik dat soms hoor

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sparrow Jack Bekijk Berichten
                      Bweikes ... een lang chassis versie als ik me niet vergis? Gelukkig dat de parkeervakken bij ons te kort zijn
                      Mini Cooper D & Citroën Berlingo (LV)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dracos Bekijk Berichten
                        ja ksnap ze daar ni bij de aankoop van de voertuigen

fiat ducato's
                        citroen C3
                        nu deze nissan X-trail

als ze nu eens gewoon een paar T5's gaven
                        De Federale koopt tegenwoordig vanalles wat geloof ik..

CIK Brussel heeft zo o.a een VW Jetta, Opel Zafira, Peugeot 807, en dan de gebruikelijke C3's , Seat's , T5's, Ducato's en Sprinters..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk Berichten
                          Crisis, crisis, maar het kan blijkbaar niet op bij de politie? (en dat is geen rechtstreekse aanval op de topicposters )
                          lol

Bij de federale hebben ze bijna geen geld meer, dus geld wegsmijten zal niet het geval zijn.
                          Je moet weten dat die voertuigen meestal oude wrakken vervangen ( auto's die met moeite nog door de technische controle geraken ).

Federale >< Lokale

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Joris Bekijk Berichten
                            lol

Bij de federale hebben ze bijna geen geld meer, dus geld wegsmijten zal niet het geval zijn.
                            Je moet weten dat die voertuigen meestal oude wrakken vervangen ( auto's die met moeite nog door de technische controle geraken ).

Federale >< Lokale
                            U collega's in Dilbeek gaan er dan wel weer over

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door cimonium Bekijk Berichten
                              U collega's in Dilbeek gaan er dan wel weer over
                              Die Q7"s hebben ook al afgezien. Die mannen kunnen daar ni mee overweg en dat ding is veel te groot/breed. Daar zijn al stoten mee gebeurd

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                                Die Q7"s hebben ook al afgezien. Die mannen kunnen daar ni mee overweg en dat ding is veel te groot/breed. Daar zijn al stoten mee gebeurd
                                Jep, en hun ego is er ook niet kleiner op geworden.

Bij ons int straat hebben ze ook al stoten uitgehaald.

Ik stond echt gapend te kijken "wat ne zot!"
                                Nooit meegemaakt.

Comment

• en die van Ninove hebben nu ook ne Landcruiser minder

Comment

• Comment

• Links commandowagen Ford Transit, rechts MB Sprinter HHOO. Lak van het voertuig is vuurwerend en bestand tegen slagen en graffiti. Alle ramen vervangen door kunststof ramen.
                                      Last edited by ; 13/01/2010, 21:17.

Comment

• Comment

• Foto's van in Sint-Truiden zie ik.
                                          Van wanneer zij die??
                                          Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                                          Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                                          Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                                          Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

Working...
                                          X