Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Politie voertuigen part II

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Veel licht.
    Oorspronkelijk geplaatst door sliderke Bekijk Berichten
    dan heb je de vectra gts van Brasschaat nog niet in werking gezien.
    Das ook een kerstboom hoor
    Oorspronkelijk geplaatst door McClane Bekijk Berichten
    PZ Brasschaat

1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
    2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI

Comment

• wat je op die foto´s niet ziet is dat zij witte pacecar strobes in hun voorste pinkers en achteruitrijlichten hebben steken.

Comment

• Hier noemen we dat pacecar strobes. In de VS zeggen ze dat de pacecars het gepikt hebben van de politiewagens

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sliderke Bekijk Berichten
          wat je op die foto´s niet ziet is dat zij witte pacecar strobes in hun voorste pinkers en achteruitrijlichten hebben steken.
          Op gebied van signalisatie kunnen ze hier in de EU toch nog wat leren van onze Amerikaanse vrienden...

De tijd van de blauwe pot op het dak met daarin een gloeilampje ligt gelukkig al ver achter ons en we vinden meer en meer LED technologie terug maar toch is er nog heel wat ruimte voor verbetering...

Men zou eigenlijk al eens moeten beginnen met het officiëel toelaten van rode zwaai/flits lichten... Om te beginnen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door EchoOne Bekijk Berichten
            Op gebied van signalisatie kunnen ze hier in de EU toch nog wat leren van onze Amerikaanse vrienden...

De tijd van de blauwe pot op het dak met daarin een gloeilampje ligt gelukkig al ver achter ons en we vinden meer en meer LED technologie terug maar toch is er nog heel wat ruimte voor verbetering...

Men zou eigenlijk al eens moeten beginnen met het officiëel toelaten van rode zwaai/flits lichten... Om te beginnen...
            Heb daar een jaar of twee geleden eens de bevoegde minister(welke was dat toen weer??) voor aangeschreven. Een gemotiveerd schrijven wetenschappelijk ondersteund aangaande waarneembaarheid blauw en rood licht door het menselijk oog bij dag en nacht. Wat kreeg ik als antwoord; het technisch verkeersreglement laat niet toe dat een voertuig aan de voorzijde een rood licht draagt.
            Van kortzinnigheid gesproken.
            1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
            2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI

Comment

• Met mijn huidig werk al enkele keren in een politie V70 gereden
              BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door EchoOne Bekijk Berichten
                Leuke wagen maar waarom nog een "oude" Vista op het dak als ik vragen mag?
                Mja ik veronderstel dat dit een geldkwestie is. We hebben er een tiental rondrijden. Maar echt oud zijn die niet want het zijn de LED versies.

Het is idd een heel leuke wagen ... maar SUPER jammer dat de 2.5 niet meer leverbaar is.
                Mini Cooper D & Citroën Berlingo (LV)

Comment

• Gisteren kennis gemaakt met een anonieme Opel Vectra op de E19 (ANT-BRU). Ik denk dat nummerplaat TAQ-355 was.

Ik zit op 3e vak, 140-145. Ter hoogte van Kontich komt opeens ne BMW 5 achter mij. Dus ik versnel ook wat en opeens schiet er ne opel van 2e naar 3e vak. Zwaar de remmen in, in zijn gat hangen maar verder niet getoeterd of met mijn pharen geflikkerd. Diene blijft op 3e vak hangen en na paar minuten schiet diene 5 ons allebei langs rechts voorbij. Ik blijf wat bumperkleven. Opeens zet diene mens precies een blauw blikje op zijn dashboard. Ik al in mezelf bezig: "Ah daarom dat diene links blijft. Hij is niet aan het opletten maar aan het drinken..."
                  Na een tijdje gaat diene toch naar rechts en opeens zie ik da da blauw blikje een zwaailamp is da ondertussen is aangezet... FUCK. Heb hem dan rustig voorbijgestoken en dan direct terug ingevoegd. Hij heeft mij dan ingehaald en was aan het gebaren dat ik afstand moet houden. Ik heb mij geëxcuseerd en hij heeft zijn zwaailamp afgezet en is doorgereden.
                  Ik vrees dat er nog wel een boete van kan komen, maar hoop natuurlijk van niet. Iemand een idee wat dit zou kunnen zijn?

Pff, das weer zo iets onnozel hé. Ge zit in uwe auto, ge begint te piekeren (mn oma is gisteren overleden), u op te jagen, en dan doet ge domme dingen.
                  Het is stom dak da pas besefte toen ik de zwaailamp zag flikkeren...

Comment

• Denk niet dat die mannen zich daar mee gaan bezig houden hoor.
                    Das waarschijnlijk gerechtelijke die op die moment even de situatieonder controle wilde houden.

Vorige week reed er op de Brusselse ring een wiite nissan navara pick-up achter mij.
                    die had ook led flitsers in de grille en een blauwe lamp op het dashboard.
                    Enig idee welke dienst dat dit is?
                    Misschien een ondersteunende hondendienst ofzo? Ik vroeg me dit af.

Comment

• Die anonieme apen die met hun zwaailicht gaan spelen

Tijd terug nog ene op de E40 zien stunten en moeilijk doen voor ne kerel die 140 reed in een Audi, even later was onze blauwe vriend ook niet meer te volgen, met het lampje af. En richtingsaanwijzers blijken ook optioneel...

Comment

• Fingers crossed natuurlijk dat ik geen boete krijg.
                        Maar als er eentje kom, zal ik zonder morren betalen.

Zelf foeter ik zo vaak op bestuurders die zo een zaken doen, ma eigenlijk doet ge zo vaak exact hetzelfde...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
                          De Politie van Knokke rijdt met een Audi A6 (C6 facelift) 3.0TDI Avant.

Mooi!
                          Die hebben redelijk wat geintevesteerd laatste tijd..

heb nog een nieuwe opel antara gespot in knokke en denk een vectra ook? of is het iets anders? Zijn 3nieuwe denk ik..

Comment

Vorige week reed er op de Brusselse ring een wiite nissan navara pick-up achter mij.
                            die had ook led flitsers in de grille en een blauwe lamp op het dashboard.
                            Enig idee welke dienst dat dit is?
                            Misschien een ondersteunende hondendienst ofzo? Ik vroeg me dit af.
                            iemand een idee?

Comment

• Hebben ze in Knokke die oude Mercedes break nog?
                              Een W...., ik ken de benaming niet exact, maar de auto heeft de neus van een 190.
                              Het is er één van de hondenbrigade dacht ik.
                              2008 Opel Corsa 1.7CDTI
                              2009 Mazda 2 1.5 Sport

Comment

iemand een idee?

Is dat niet het voertuig van de directeur DGH Vlaams-Brabant?
                                Dringende Geneeskundige Hulp... ?
                                Die je o.a bij rampen e.d ziet.

Comment

• buiten die minieme lichten kon je nergens andere stickers ofzo vinden

Comment

• Heb ik dat nu goed gezien dat ze in politiezone Knokke - Damme met een A6 avant 3.0 tdi rijden ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mbman Bekijk Berichten
                                      Heb ik dat nu goed gezien dat ze in politiezone Knokke - Damme met een A6 avant 3.0 tdi rijden ?
                                      Dat klopt.. 1 van hun nieuwe auto'kes.. (is denkk gemeld op vorige pagina ook..)

Comment

Vorige week reed er op de Brusselse ring een wiite nissan navara pick-up achter mij.die had ook led flitsers in de grille en een blauwe lamp op het dashboard.Enig idee welke dienst dat dit is?Misschien een ondersteunende hondendienst ofzo? Ik vroeg me dit af.
                                        PzKruibeke/Temse heeft zo'n witte Nissan pick-up van het hondenteam.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dirkbruijns Bekijk Berichten
                                          PzKruibeke/Temse heeft zo'n witte Nissan pick-up van het hondenteam.

PZ Gent heeft onlangs ook 2 van die pick-up's aangekocht.

Comment

Working...
                                          X