Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Politie voertuigen part II
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Joris Bekijk BerichtenDeze week moest bij de ARCA in Brussel zijn. Daar stonden 2 325d's van de WPR te blinken. Van buitenaf dus niet zichtbaar als politievoertuig ( ook niets van opties op het voertuig qua xenons / navi / leder / ...
De V70 die daarnaast stond die was wel knap uitgerust!
Comment
-
-
166 BVY trouwens, tussen Erpe Mere en Gent
Voorkant = zelfde
Lampjes zijn vrij goed zichtbaar
Achterkant, let op de extra antenneOorspronkelijk geplaatst door AlexisWas grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PJH Bekijk Berichten
moogt ge zo rondrijden in belgie? :s (dit is geen mens van de polies, maar een gewone burger :o)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dirkbruijns Bekijk BerichtenHij is zelfs zo anoniem, dat het grenst aan onzichtbaar !
Ik zie enkel rode kruisjes, de link staat er niet goed op denk ik.
634-BTD, ne chiquen BMW.....
Comment
-
Hier geen foto's noch kruisjes te zien
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Asserti Bekijk BerichtenOorspronkelijk geplaatst door AlexisWas grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen
Comment
-
Dan maar zelf opgezocht op die site:
Met dit lijstje van nrplaten:
166-BVY
170-BVY
179-BVY
378-BTF
460-BVY
597-BZI
621-BTD
626-BTD
630-BTD
632-BTD
634-BTD
637-BTD
Alles komt dus van flitsservice.be waarvoor dank want die kende ik nog nietLast edited by B3noît; 18/10/2010, 16:28.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door B3noît Bekijk BerichtenDan maar zelf opgezocht op die site:
Met dit lijstje van nrplaten:
166-BVY
170-BVY
179-BVY
378-BTF
460-BVY
597-BZI
621-BTD
626-BTD
630-BTD
632-BTD
634-BTD
637-BTD
Alles komt dus van flitsservice.be waarvoor dank want die kende ik nog niet
Zo'n grijze/zwarte BMW 3 zie je natuurlijk gigantisch veel rijden...
Comment
-
Als er iemand mij plots begint te volgen heb ik dat denk ik wel vrij snel in de mot. *hout vasthouden*Oorspronkelijk geplaatst door AlexisWas grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Asserti Bekijk BerichtenAls er iemand mij plots begint te volgen heb ik dat denk ik wel vrij snel in de mot. *hout vasthouden*
Meestal vertraag ik dan en laat 'm passeren om te kijken dat 't toch zeker geen anonieme flikkenkar is.
Maar aan de andere kant, als je zo'n anonieme flikkenkar voorbij VLAMT of rechts voorbij steekt in een hele reeks van auto's, gaat 't dan nog helpen om achteraf te vertragen?
Comment
-
Zal ie je in ieder geval niet op snelheid kunnen nemen.
Rechts voorbij steken, ooit zal ik er wel eens aanhangen, maar zal meestal wel de middenvakrijder ter verdediging kunnen inbrengen. Voor zover dat iets zou opleverenOorspronkelijk geplaatst door AlexisWas grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen
Comment
Comment