Denk eraan dat ze maar een 800 meter nodig hebben om een meting uit te voeren.
Enige tip is dat het een 325d is, met bijgevolg twee uitlaten aan de linkerkant, maar vooraan halogeenlicht ipv xenon. Ik kan me niet voorstellen dat iemand zou bijbetalen voor een 325d ipv een 320d, maar geen xenon zou pakken.
Overdag zie je ook dat op de plaats waar normaal de haaievin staat, een ASTRID-antenne is gemonteerd. 3-reeksen komen af-fabriek nooit met een wat lijkt op een radio-antenne op de haaievin-plek.
Maar ik ben er ook al eens bijna langs gegaan, toen de 3-reeks links reed achter een rijtje van medelinksrijders aan 125 per uur.
En ze liggen in de smaak, want normaal zie ik op één week maar ene keer een wagen van de WPR en deze week heb ik al twee keer zo een anonieme BMW gespot.
Binnenkort nog erger als de 123d's worden uitgeleverd. Die rotdingen hebben wél een antenne op het dak, net zoals het merendeel van de junior accountants en dergelijke die naar Brussel rijden.
Enige tip is dat het een 325d is, met bijgevolg twee uitlaten aan de linkerkant, maar vooraan halogeenlicht ipv xenon. Ik kan me niet voorstellen dat iemand zou bijbetalen voor een 325d ipv een 320d, maar geen xenon zou pakken.
Overdag zie je ook dat op de plaats waar normaal de haaievin staat, een ASTRID-antenne is gemonteerd. 3-reeksen komen af-fabriek nooit met een wat lijkt op een radio-antenne op de haaievin-plek.
Maar ik ben er ook al eens bijna langs gegaan, toen de 3-reeks links reed achter een rijtje van medelinksrijders aan 125 per uur.
En ze liggen in de smaak, want normaal zie ik op één week maar ene keer een wagen van de WPR en deze week heb ik al twee keer zo een anonieme BMW gespot.
Binnenkort nog erger als de 123d's worden uitgeleverd. Die rotdingen hebben wél een antenne op het dak, net zoals het merendeel van de junior accountants en dergelijke die naar Brussel rijden.
Comment