Oorspronkelijk geplaatst door Vandie
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Politie voertuigen part II
Collapse
X
-
gisteren moest ik aan het hof van cleve bij peter goossens zijn
stond er daar een cadillac DTS met cd platen (was van de amerikaanse ambassadeur)
en al begeleidend voertuig was een grijze x5 met 4,4 V8 met nummerplaat beginnend XJV
4 man begeleiding in de x5
da moet iets kosten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ICEFARMER Bekijk BerichtenGisteren in Roeselare een grijze V50,sierdeksels,dubbele uitlaat.
Nog nooit gezien hier.
.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bert Bekijk BerichtenWaarschijnlijk een T5, links en rechts 1 uitlaat.
Comment
-
het blijft echt een debiel zichtCaptain Turbo
General Von Driftenstein
Oorspronkelijk geplaatst door C_XIk wil eens met een nieuwe z4 rijden
Comment
-
-
vd week op de E19 thv Mechelen een Toyo landcruiser in de politiekleuren , met de hele tijd in z'n buurt een "anonieme" (?) S60 R , plaatnr HIX (dacht ik) .
Als ik de zag hoe de Volvo steeds zeer kort in de buurt vd Toyo bleef en ze continu links / rechts ging rijden moeten ze wel vrijwel zeker beide politievoertuigen geweest zijn .TT roadster (8J) / Audi A3 (8V) / 3x vespa
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door patje007 Bekijk Berichtenvd week op de E19 thv Mechelen een Toyo landcruiser in de politiekleuren , met de hele tijd in z'n buurt een "anonieme" (?) S60 R , plaatnr HIX (dacht ik) .
Als ik de zag hoe de Volvo steeds zeer kort in de buurt vd Toyo bleef en ze continu links / rechts ging rijden moeten ze wel vrijwel zeker beide politievoertuigen geweest zijn .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sliderke Bekijk Berichtendie landcruisers zetten ze normaal in voor de grotere geldtransporten te begeleiden
2 Landcruisers tegen hoge snelheid met sirene en zwaailcht op het middenvak met daartussen een "waardetransport".
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PJH Bekijk Berichten
het blijft echt een debiel zicht
Comment
-
Onze nieuwste aanwinst. VW T5 facelift Syncro.
Foto's zijn met slecht GSM toestel getrokken. Binnenkort betere kwaliteit
1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ICEFARMER Bekijk BerichtenGisteren in Roeselare een grijze V50,sierdeksels,dubbele uitlaat.
Nog nooit gezien hier.
."I've tried everything other than jumping out of a plane, but nothing gives you an adrenaline rush like racing a car." (Nigel Mansell)
Current: Audi A4 S-Line 2.0 Avant (2016)
Past: BMW 316 dA Touring Steptronic (2014) - Renault Mégane GT 1.9 dCi ( 2014 ) - Ford S-Max 1.8 Duratorq TDCI ( 2010 ) - Ford Focus 1.6 Clipper TDCI ( 2008 ) - Fiat Grande Punto Racing -Italia- ( 2010 )
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vandie Bekijk BerichtenDe grijze is serieus actief, zondag is mijn pa gecontroleerd en nog geen twee uur later stonden ze in mijne weg een vrachtwagen te controleren.
Die valt toch al meer op dan de vroegere astra die ik es achter mij heb gehad.
Edith zegt me dat het een grijze V50 met dubbele uitlaat is?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kwiekie Bekijk BerichtenWelke 'grijze' is dat dan? Ik ben ook van Roeselare, vandaar
Comment
Comment