Oorspronkelijk geplaatst door sliderke
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Politie voertuigen part II
Collapse
X
-
Vorig jaar kwam ik vaak een Peugeot 406 break van de hondenbrigade tegen tussen Brugge en Veurne.
Zijn pinkers waren vast 'defect ' want de 10-tal keren dat hij inhaalde brande er niets. Gemiddelde snelheid was continue 140 per uur.
Wel makkelijk. Zo was ik snel thuis door te volgen op een afstandje.
Ik merk dat de politie ook vaak de pinkers vergeet.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door lexie68 Bekijk BerichtenVorig jaar kwam ik vaak een Peugeot 406 break van de hondenbrigade tegen tussen Brugge en Veurne.
Zijn pinkers waren vast 'defect ' want de 10-tal keren dat hij inhaalde brande er niets. Gemiddelde snelheid was continue 140 per uur.
Wel makkelijk. Zo was ik snel thuis door te volgen op een afstandje.
Ik merk dat de politie ook vaak de pinkers vergeet.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sliderke Bekijk Berichtendie nieuwe bmw 3´s heb ik nog niet gezien
en ik doe toch maandelijks 10.000 km via de E34 en E313 naar duitsland
Comment
-
Ff update van bij ons.
In december 3x VW transporters T5 in ontvangst genomen.
Vorige week 2 Volvo V70 D5 met politiepack (245pk en 580NM)
Den X3 en de peugeot gaan ook vervangen worden door 1 VW transporter en 1 Volvo V70 D5.
Den anonieme GTI is vrij klein soep tegen de volvo's.BMW 118D E87 M-pack
Comment
-
VW Transporter T2 Rijkswacht
VW Transporter T3 Rijkswacht
VW Transporter T4 Rijkswacht
1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI
Comment
-
1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TDCi Bekijk BerichtenFf update van bij ons.
In december 3x VW transporters T5 in ontvangst genomen.
Vorige week 2 Volvo V70 D5 met politiepack (245pk en 580NM)
Den X3 en de peugeot gaan ook vervangen worden door 1 VW transporter en 1 Volvo V70 D5.
Den anonieme GTI is vrij klein soep tegen de volvo's.
BMW 118D E87 M-pack
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Davidov Bekijk BerichtenVorige week combi gezien, aan het bellen (niet handsfree,.. ik nogal opzichtig aan het kijken, zet zich uiteindelijk aan de kant van de weg, ZONDER pinker te gebruiken) vond'k wel grappig!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vandie Bekijk BerichtenVanmiddag was er blijkbaar een ongeval met een mb b-klasse en er stond een witte volvo xc60 bij voorzien van blauwe lichtjes. Dat zou dan al de derde anonieme volvo zijn
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door vfr50 Bekijk BerichtenTel kwijt zeker Vandie ze zijn met een 8-tal.
Volvo s40 d5 (soort blauw) nrplaat: 1 add -355 denk ik.
Volvo (grijs) rest weet ik niet
volvo xc 60 wit
De witte fiat al lang niet meer gezien. Wel onlangs verandert van plak blijkbaar.
dan heb je den x3 , mini (nooit gezien) en de opel astra. of zijn deze ook al weg?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vandie Bekijk Berichtendan heb je den x3 , mini (nooit gezien) en de opel astra. of zijn deze ook al weg?
De twee fiats zijn er nog altijd.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door vfr50 Bekijk BerichtenX3 rijdt nog altijd rond. Nooit een mini aanwezig geweest zijn deze van de buren, Astra's zijn vervangen door skoda, volvo.
De twee fiats zijn er nog altijd.
Want ik heb al één van die volvo's zien flitsen in de meiboomlaan aan Roularta.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vandie Bekijk Berichtenen wat is de andere fiat dan, ,naast die wittn?
Want ik heb al één van die volvo's zien flitsen in de meiboomlaan aan Roularta.
2 witte fiats ene flits de andere voor burgerdiensten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door vfr50 Bekijk Berichten2 witte fiats ene flits de andere voor preventiedienst"I've tried everything other than jumping out of a plane, but nothing gives you an adrenaline rush like racing a car." (Nigel Mansell)
Current: Audi A4 S-Line 2.0 Avant (2016)
Past: BMW 316 dA Touring Steptronic (2014) - Renault Mégane GT 1.9 dCi ( 2014 ) - Ford S-Max 1.8 Duratorq TDCI ( 2010 ) - Ford Focus 1.6 Clipper TDCI ( 2008 ) - Fiat Grande Punto Racing -Italia- ( 2010 )
Comment
-
anonieme wagen van de mechelse flikken..Bijgevoegde Bestanden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door pitcher Bekijk BerichtenWaar blijven de Audi's voor de WPR ????
't Zijn Audi A4's ter vervanging van de S60.
In de Ardennen zullen er 2 BMW X5's (Signa's) vervangen worden door de Audi A6 Allroad eveneens voorzien van een ledbord zoals de X5's.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door EchoOne Bekijk BerichtenDe eerste 10 zijn klaar, oplevering voorzien binnen dit en een maand of 3
't Zijn Audi A4's ter vervanging van de S60.
In de Ardennen zullen er 2 BMW X5's (Signa's) vervangen worden door de Audi A6 Allroad eveneens voorzien van een ledbord zoals de X5's.
Wel vreemd dat ze pas over 3 maanden in dienst worden genomen als ze al klaar zijn
Comment
Comment