Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Politie voertuigen part II

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Pz 5414

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Joris Bekijk Berichten
      Hier foto's van onze nieuwe S40 anoniem:
      Wat is de nummerplaat?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door C'Mon Bekijk Berichten
        Op foto 4, staat er als je heel goed kijkt -leeuw op de combi, dus ik gok op PZone Denderleeuw
        NO GO

op een ander forum : Sint-Pieters-LEEUW

en foto met nummerplaat : 1-BAH-xxx

en bevestiging dat er geen camera, flits, ... is gemonteerd (momenteel)

Comment

• In de regio roeselare, izegem, hooglede hebben ze ook een nieuwe anonieme grijze S40
          Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door greendevil99 Bekijk Berichten
            In de regio roeselare, izegem, hooglede hebben ze ook een nieuwe anonieme grijze S40
            Is die zijn nummerplaat 1-ADO-424 ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bouver Bekijk Berichten
              Is die zijn nummerplaat 1-ADO-424 ?
              Bijna
              1-ADO-484

Comment

• Er staat geen B op zijn plaat!

Comment

• Vandaag op de E40 aan afrit Bertem een gele mix van een brandweerwagen en een geldtransport gezien, geëscorteerd voor en achter door 2 anonieme BMW e38s, die dan als ze de afrit namen elk een klein zwaailicht op hun dak zetten. Is dat het SIE of zo?

Comment

• Zoek eens op "geldtransport".

Comment

• Vandaag een X5 die tegen een stevig tempo voorbij kwam geraasd zien tegengehouden worden door 'n undercover BMW 330 (325?) op de E313. Nummerplaat was BTD - 302 als ik me niet vergis.

Comment

• De grijze, anonieme Mercedes C-klasse van Politie Brugge heeft nieuwe nummerplaten:

1-BDS-xxx

Comment

• Nieuwe heli

Last edited by McClane; 14/08/2011, 15:37.
                          1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
                          2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI

Comment

• Vraagje voor de agenten: Vorige week achter een astraatje gehangen van politie molenbeek ofzo. Die jongen forceerde om door elk roodlicht te rijden zonder blauwe lichten. Wel trager dan 30.
                            Mag dit zomaar ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door McClane Bekijk Berichten
                              Nieuwe heli

Kheb hem al zien vliegen boven de haven...

Comment

Nieuwe heli

Nu niet om af te geven op uw beroep, maar alsof het nu gepast(economische crisis, overheid die moet besparen) is om een nieuwe helicopter te kopen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk Berichten
                                  Nu niet om af te geven op uw beroep, maar alsof het nu gepast(economische crisis, overheid die moet besparen) is om een nieuwe helicopter te kopen...
                                  Dit is tenminste nuttig en zal zijn dienst bewijzen voor de maatschappij. Ik heb liever zo'n investering dan dat ze miljoenen gaan smijten voor een nieuwe tv zender...

Comment

Nieuwe heli

Nice, ik heb hem nog niet gezien, maar dinsdag en de komende week op't werk eens goed in het oog houden.
                                    Die mannen hebben soms de neiging om eens te komen groeten.
                                    2012 Renault Megane RS

Comment

• Ik denk dat die verleden woensdag rond 18.00u bij ons gepasseerd is.
                                      'k Zag die cirkel aan de onderkant maar kon er geen vlag uit opmaken, daarmee dat ik het denk. We hebben er nog mee gelachen, dat is er eentje voor Afghanistan of zo, ze hebben er ne "cibel" opgezet vanonder .....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vandie Bekijk Berichten
                                        Vraagje voor de agenten: Vorige week achter een astraatje gehangen van politie molenbeek ofzo. Die jongen forceerde om door elk roodlicht te rijden zonder blauwe lichten. Wel trager dan 30.
                                        Mag dit zomaar ?
                                        "Als de opdracht het rechtvaardigd" mag dat allemaal.

Comment

Working...
                                        X