Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Politie voertuigen part II

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door ST_TDCi Bekijk Berichten
    "Als de opdracht het rechtvaardigd" mag dat allemaal.
    Volgens mij mag enkel een prioritair voertuig dit.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beau Bekijk Berichten
      Dacht ik ook.
      En dat is dus alleen met zwaailichten EN geluidsignaal.

Maar er zullen wel weer uitzonderingen op die regel zijn zeker
      Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
      Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
      Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
      Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beau Bekijk Berichten
        Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
        Dacht ik ook.

Standaard is het inderdaad zo dat de zwaailampen EN de sirene dienen aan te staan om te spreken van een prioritair voertuig. Maar zoals ik zei is dat niet persé altijd het geval. Stel dat men een melding krijgt van een overval of inbraak. Dan is het in bepaalde gevallen beter dat men zonder sirene ter plaatse snelt zodat men de daders geen 10 straten op voorhand verwittigd van hun komst. Normaal staan de zwaailampen natuurlijk wel steeds op, dus wat hier in dit geval de reden is weet ik niet. Kan natuurlijk ook steeds een cowboy geweest zijn

Comment

• Ze hadden zeker geen opdracht. Ik stond altijd voor het rood en haalde hen nadien steeds weer in aan legale snelheid. (50)
          Ze hebben zeker zo 5 lichten gepasseerd.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk Berichten
            Nu niet om af te geven op uw beroep, maar alsof het nu gepast(economische crisis, overheid die moet besparen) is om een nieuwe helicopter te kopen...
            Oorspronkelijk geplaatst door GT-R Bekijk Berichten
            Dit is tenminste nuttig en zal zijn dienst bewijzen voor de maatschappij. Ik heb liever zo'n investering dan dat ze miljoenen gaan smijten voor een nieuwe tv zender...
            Is niet een "nieuwe" nieuwe. Betreft een tweedehands ik dacht vanuit Denemarken.
            1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
            2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door McClane Bekijk Berichten
              Onze nieuwste aanwinst. VW T5 facelift Syncro.

Foto's zijn met slecht GSM toestel getrokken. Binnenkort betere kwaliteit
              Hier zijn de kwalitatief betere foto's.

1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
              2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI

Comment

• En nog een eerdere aanwinst.

Comment

• dat bewijst dat die mannen ook geen verkeersborden kunnen lezen
                  Bijgevoegde Bestanden
                  Last edited by ; 15/08/2011, 12:47.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vandie Bekijk Berichten
                    Vraagje voor de agenten: Vorige week achter een astraatje gehangen van politie molenbeek ofzo. Die jongen forceerde om door elk roodlicht te rijden zonder blauwe lichten. Wel trager dan 30.
                    Mag dit zomaar ?
                    Oorspronkelijk geplaatst door ST_TDCi Bekijk Berichten
                    "Als de opdracht het rechtvaardigd" mag dat allemaal.
                    Oorspronkelijk geplaatst door Beau Bekijk Berichten
                    Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
                    Dacht ik ook.

Oorspronkelijk geplaatst door ST_TDCi Bekijk Berichten
                    Standaard is het inderdaad zo dat de zwaailampen EN de sirene dienen aan te staan om te spreken van een prioritair voertuig. Maar zoals ik zei is dat niet persé altijd het geval. Stel dat men een melding krijgt van een overval of inbraak. Dan is het in bepaalde gevallen beter dat men zonder sirene ter plaatse snelt zodat men de daders geen 10 straten op voorhand verwittigd van hun komst. Normaal staan de zwaailampen natuurlijk wel steeds op, dus wat hier in dit geval de reden is weet ik niet. Kan natuurlijk ook steeds een cowboy geweest zijn
                    Oorspronkelijk geplaatst door Vandie Bekijk Berichten
                    Ze hadden zeker geen opdracht. Ik stond altijd voor het rood en haalde hen nadien steeds weer in aan legale snelheid. (50)
                    Ze hebben zeker zo 5 lichten gepasseerd.
                    Mss waren ze een voortvluchtige (persoon - voertuig) aan het zoeken. Ik zou het raar vinden dat ze zo maar voor niets vijf rode verkeerslichten negeren. Soms is het beter om ergens naar toe te rijden zonder gebruik te maken van zwaailichten en sirene. Al kan men mits een beetje logisch nadenken daar wel een mouw aanpassen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door provatrans Bekijk Berichten
                      dat bewijst dat die mannen ook geen verkeersborden kunnen lezen
                      Kan gebeuren. Ik heb ook zo een groot aantal foto's.

Comment

Ze zijn toch gestopt

Comment

Eerder dat ze niet kunnen rijden
                          Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                          Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                          Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                          Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

Mss waren ze een voortvluchtige (persoon - voertuig) aan het zoeken. Ik zou het raar vinden dat ze zo maar voor niets vijf rode verkeerslichten negeren. Soms is het beter om ergens naar toe te rijden zonder gebruik te maken van zwaailichten en sirene. Al kan men mits een beetje logisch nadenken daar wel een mouw aanpassen.
                            ... Maar vijf verkeerslichten gaan negeren en verder met het verkeer meerijden valt dan wel weer op...

Comment

Hier zijn de kwalitatief betere foto's.

Geen babyblauwe bumpers?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sparrow Jack Bekijk Berichten
                                Geen babyblauwe bumpers?
                                Daar doen wij niet aan mee. Dat is weer zo een Antwerps ding.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cash Bekijk Berichten
                                  Nice, ik heb hem nog niet gezien, maar dinsdag en de komende week op't werk eens goed in het oog houden.
                                  Die mannen hebben soms de neiging om eens te komen groeten.

gezien op Dranouter!!
                                  lekkere machine!

Comment

Daar doen wij niet aan mee. Dat is weer zo een Antwerps ding.
                                    Tevreden van de transporters? Welke motorisatie hebben ze? Dsg?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Glenn Bekijk Berichten
                                      Tevreden van de transporters? Welke motorisatie hebben ze? Dsg?
                                      Allebei DSG7. De Syncro 2.0TDI 132kw180pk. De andere 2.0TDI 100kw 136pk.

Comment

Onze nieuwste aanwinst. VW T5 facelift Syncro.

Foto's zijn met slecht GSM toestel getrokken. Binnenkort betere kwaliteit

Schoon aanwinst
                                        Blijkbaar ook nog een oude transit van de gemeentepolitie?
                                        En een corolla van de rijkswacht zonder striping?

Groeten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gendarmeke Bekijk Berichten
                                          Schoon aanwinst
                                          Blijkbaar ook nog een oude transit van de gemeentepolitie?
                                          En een corolla van de rijkswacht zonder striping?

Groeten
                                          Megane

Comment

Working...
                                          X