Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Politie voertuigen part II

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door ST_TDCi Bekijk Berichten
    Megane
    Ja, inderdaad. Mijn fout
    Had net ervoor nog een foto gevonden van een oude corolla, vandaar...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gendarmeke Bekijk Berichten
      Schoon aanwinst
      Blijkbaar ook nog een oude transit van de gemeentepolitie?
      En een corolla van de rijkswacht zonder striping?

Groeten
      Transit is weg. Megane staat nog in de kelder
      1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
      2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door McClane Bekijk Berichten
        Transit is weg. Megane staat nog in de kelder
        Jammer, staat de Galaxy er nog?
        Ben echt benieuwd naar de opendeurdag volgende maand

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gendarmeke Bekijk Berichten
          Jammer, staat de Galaxy er nog?
          Ben echt benieuwd naar de opendeurdag volgende maand
          Geen Galaxy, geen Sharan.

Dit zal het zowat zijn. Van sommige zijn er meerdere exemplaren in zowel burger- als politiejasje.

Ford
          Focus II Clipper

Peugeot
          307 - 308 - 807

Opel
          Vectra C - Vectra C Break Facelift - Zafira A - Zafira B - Movano Wodcawagen - Movano Materiaalwagen

Renault
          Megane

Volkswagen
          Transporter 4 - Transporter 5 - Transporter 5 Facelift
          1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
          2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI

Comment

Dit zal het zowat zijn. Van sommige zijn er meerdere exemplaren in zowel burger- als politiejasje.

Ford
            Focus II Clipper

Peugeot
            307 - 308 - 807

Opel
            Vectra C - Vectra C Break Facelift - Zafira A - Zafira B - Movano Wodcawagen - Movano Materiaalwagen

Renault
            Megane

Volkswagen
            Hartelijk dank, McClane
            Goed om te weten voor de opendeur.

Comment

Allebei DSG7. De Syncro 2.0TDI 132kw180pk. De andere 2.0TDI 100kw 136pk.
              toeme als ze hier in W-VL ook rondrijden met 180pk gaan we onze transporter moeten chippen

Comment

• Is er iemand op de hoogte van het bestaan van een zwarte audi A3 in de regio Gent en/of Eeklo als anonieme wagen?

vanavond reed er zo een achter mij gedurende een tweetal km op de N9 in Lovendegem.. ik reed te snel, ongeveer 90-100 waar 70 mag, en opeens gingen heel even blauwe lampjes aan achter zijn grille.. ik ga meteen trager rijden, sla linksaf, en hij reed gewoon door zonder naar mij om te kijken..

Comment

Ford
                  Focus II Clipper

Peugeot
                  307 - 308 - 807

Opel

Renault
                  Megane

Volkswagen
                  In A'pen & Wilrijk hebben ze ook wel wat Skoda's...jullie niet?

Comment

• Ik zie de BMW 3's toch niet meer op de snelwegen? Zijn die nog in gebruik?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sink Bekijk Berichten
                      Is er iemand op de hoogte van het bestaan van een zwarte audi A3 in de regio Gent en/of Eeklo als anonieme wagen?

vanavond reed er zo een achter mij gedurende een tweetal km op de N9 in Lovendegem.. ik reed te snel, ongeveer 90-100 waar 70 mag, en opeens gingen heel even blauwe lampjes aan achter zijn grille.. ik ga meteen trager rijden, sla linksaf, en hij reed gewoon door zonder naar mij om te kijken..
                      Ik heb er in ieder geval geen weet van... Zal wel een of andere johnny geweest zijn die blauwe lampjes achter zijn grill heeft gestoken en ze eens wou uitproberen of zo :p

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gert1 Bekijk Berichten
                        In A'pen & Wilrijk hebben ze ook wel wat Skoda's...jullie niet?
                        Neen. Er zijn wel twee projecten ingediend. Eén voor de aankoop van een snelle interceptiewagen en een tweede voor een ecologisch verantwoord voertuig voor de wijkwerking.

Comment

• Edit.
                          Last edited by ; 02/05/2015, 11:48.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door a123456789b Bekijk Berichten
                            Ik zie de BMW 3's toch niet meer op de snelwegen? Zijn die nog in gebruik?
                            Deze ochtend nog gezien op de E40 in Sterrebeek bij een ongeval.
                            '16 Peugeot 308 SW blueHDI
                            '15 Volvo XC60 D3

Comment

• Sterrebeek? Was dat met die BMW en de Golf die erachter op zat? Of was dat de Gemeenschappenlaan/Kraainem, op de afrit, achter een vrachtwagen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk Berichten
                                Sterrebeek? Was dat met die BMW en de Golf die erachter op zat? Of was dat de Gemeenschappenlaan/Kraainem, op de afrit, achter een vrachtwagen?
                                Golf (NL kenteken) kwamen ze net takelen, die stak inderdaad vooraan bij elkaar. Stond een donkerblauwe 3-reeks achter met zijn lichtwinkel aan.
                                '15 Volvo XC60 D3

Comment

• Golf met NL kenteken? De Golf die met de BMW op het derde vak stonden voor Sterrebeek was bevolkt met volk dat moeizaam Frans kon praten, laat staan Nederlands. Maar wel afgeven op madam met haar dreier ervoor dat ze had geremd en zij niet konden stoppen. En verrekken om de rijbaan vrij te maken en naar de pechstrook te gaan. "J'ai appelez le police!" Ja en die arriveren en vragen dan om uw kar op de pechstrook te zetten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk Berichten
                                    Golf met NL kenteken? De Golf die met de BMW op het derde vak stonden voor Sterrebeek was bevolkt met volk dat moeizaam Frans kon praten, laat staan Nederlands. Maar wel afgeven op madam met haar dreier ervoor dat ze had geremd en zij niet konden stoppen. En verrekken om de rijbaan vrij te maken en naar de pechstrook te gaan. "J'ai appelez le police!" Ja en die arriveren en vragen dan om uw kar op de pechstrook te zetten.
                                    Ah nee, het was na Sterrebeek op het eerste vak. Om half tien of zo.
                                    '15 Volvo XC60 D3

Comment

een tweede voor een ecologisch verantwoord voertuig voor de wijkwerking.
                                      Tesla S Roadster

Comment

• Politie Mol heeft een Golf 6 GTI

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toondvs Bekijk Berichten
                                          Politie Mol heeft een Golf 6 GTI
                                          Ik denk PZ Eeklo ook, een paar maanden geleden daar zo eentje gespot met blauw zwaailicht op't dak.. geassisteerd door een combi

Comment

Working...
                                          X