Oorspronkelijk geplaatst door TCT
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Politie voertuigen part II
Collapse
X
-
1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI
-
Oorspronkelijk geplaatst door sink Bekijk BerichtenIk denk PZ Eeklo ook, een paar maanden geleden daar zo eentje gespot met blauw zwaailicht op't dak.. geassisteerd door een combi
Comment
-
Hier (pz westkust) hebben ze een vette Volvo S40 T5 erbij als anoniem voertuig, foto:
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vandie Bekijk BerichtenIk denk dat politiezone riho een nieuwe anonieme vw transporter eeft. Heb hem al paar keer zien staan het kantoor.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Titleist Bekijk BerichtenGisteren in de buurt van ternat een zwarte jeep wrangler gezien met blauwe leds vooraan en achteraan..
Anonieme wagen PZ Amow.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sink Bekijk BerichtenIk denk PZ Eeklo ook, een paar maanden geleden daar zo eentje gespot met blauw zwaailicht op't dak.. geassisteerd door een combi
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door hellmut Bekijk Berichtenda's normaal een lichtgrijze golf 5 1.4 TSILast edited by Bert; 27/10/2011, 21:12.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sink Bekijk BerichtenIs er iemand op de hoogte van het bestaan van een zwarte audi A3 in de regio Gent en/of Eeklo als anonieme wagen?
vanavond reed er zo een achter mij gedurende een tweetal km op de N9 in Lovendegem.. ik reed te snel, ongeveer 90-100 waar 70 mag, en opeens gingen heel even blauwe lampjes aan achter zijn grille.. ik ga meteen trager rijden, sla linksaf, en hij reed gewoon door zonder naar mij om te kijken..
Skoda octavia's
Mazda 323TRSI (ook flitser)
Golf V GT
Standaard Golf V 5 deurs
Opel Astra (vorig model pré facelift)
Mitsubishi Carisma
Allemaal in een gijstint behalve de Carisma die heeft een licht blauw kleur.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door a123456789b Bekijk BerichtenIk zie de BMW 3's toch niet meer op de snelwegen? Zijn die nog in gebruik?
E90 325d
Vrij recent dus
Comment
-
1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gewoon ik Bekijk BerichtenMcClane : ziet er wel wat klein uit om gebruikt te worden als dienstauto1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
Comment
-
reed gisteravond naar huis op de autostrade aan 140 ongeveer, en ik zie plots rechts, tussen twee vrachtwagens, een 3-reeks facelift met dubbele uitlaat
eerste reflex: leuk, zou het een 325 of een 330 zijn?
daarna valt mijn oog op de nummer, 1 van de laatste voor de nieuwe nummerplaten uitgereikt zijn ...
en pas daarna valt mijn frank, en zie ik de blauwe leds op de hoedenplank
netjes aan 100 voorbijgereden en eens vriendelijk geglimlacht1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door |) ][ |V| ][ Bekijk BerichtenZe staan hier weer twee kilometer verder foto's te trekken. Auto voor me werd geflitst en stopte om te vragen of ze da plezant vonden.
Dat moet je niet gaan vragen maar weet je zo toch ,.
Comment
Comment