Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Volvo S40 T5 unmarked patrol car of the Belgian Local Police and belongs to the Policezone 5461 - Westkust, which includes the cities of De Panne, Koksijde en Nieuwspoort. Photo is taken at Infopol 2011, which was held at the Expo in Kortrijk,Belgium.
Is er iemand op de hoogte van het bestaan van een zwarte audi A3 in de regio Gent en/of Eeklo als anonieme wagen?
vanavond reed er zo een achter mij gedurende een tweetal km op de N9 in Lovendegem.. ik reed te snel, ongeveer 90-100 waar 70 mag, en opeens gingen heel even blauwe lampjes aan achter zijn grille.. ik ga meteen trager rijden, sla linksaf, en hij reed gewoon door zonder naar mij om te kijken..
Hier in de streek heb ik weet van een paar anonieme auto's:
Skoda octavia's
Mazda 323TRSI (ook flitser)
Golf V GT
Standaard Golf V 5 deurs
Opel Astra (vorig model pré facelift)
Mitsubishi Carisma
Allemaal in een gijstint behalve de Carisma die heeft een licht blauw kleur.
reed gisteravond naar huis op de autostrade aan 140 ongeveer, en ik zie plots rechts, tussen twee vrachtwagens, een 3-reeks facelift met dubbele uitlaat
eerste reflex: leuk, zou het een 325 of een 330 zijn?
daarna valt mijn oog op de nummer, 1 van de laatste voor de nieuwe nummerplaten uitgereikt zijn ...
en pas daarna valt mijn frank, en zie ik de blauwe leds op de hoedenplank
netjes aan 100 voorbijgereden en eens vriendelijk geglimlacht
1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment