Moest eigenlijk in de flitstopic, maar zo offtopic is het niet, aangezien het om een politievoertuig ging!
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Politie voertuigen part II
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichtenreed gisteravond naar huis op de autostrade aan 140 ongeveer, en ik zie plots rechts, tussen twee vrachtwagens, een 3-reeks facelift met dubbele uitlaat
eerste reflex: leuk, zou het een 325 of een 330 zijn?
daarna valt mijn oog op de nummer, 1 van de laatste voor de nieuwe nummerplaten uitgereikt zijn ...
en pas daarna valt mijn frank, en zie ik de blauwe leds op de hoedenplank
netjes aan 100 voorbijgereden en eens vriendelijk geglimlacht
antenne en GEEN haaie-vin = blauwe vrienden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stef69 Bekijk Berichtenaltijd naar de antenne kijken
Heb het nu al zo vaak gelezen dat je ze kunt herkennen aan hun antenne, maar hoe ziet dat ding er dan uit?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stoffn Bekijk BerichtenHeb je hier een foto van?
Heb het nu al zo vaak gelezen dat je ze kunt herkennen aan hun antenne, maar hoe ziet dat ding er dan uit?
De eerste 2 foto's zijn Fed's 325 , de laatste foto is de haaievin van een 7-reeks maar ik denk dat die identiek is als een 3-reeks.
(Klopt, heb net ff op de BMW-site gekeken, bij de downloads staan wallpapers van de 3-reeks met dezelfde haaievin).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stef69 Bekijk Berichtenaltijd naar de antenne kijken
Precies dat een antenne steeds op een dak moet staan
We zitten bijna in 2012 ...
Staar u niet blind op de antennes beste mensen!!!!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stoffn Bekijk BerichtenHeb je hier een foto van?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BeFour Bekijk BerichtenDe laatste dagen zie ik die anoniemen BMW's veel rijden in het Antwerpse. Gisteren nog een 1 op de E19 Antwerpen-Breda en vanmorgen een 3 (1-BQ...) op de R1BMW X5 45e
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichtenoei, om hoelaat was die op de R1?
Comment
-
Comment
-
In Arendonk zonet gezien: 1-BUQ-692 op een donkerblauwe Opel Astra J ST met uitlaatstuk met ingebouwde blauwe zwaailichten.
Ik vermoed nieuwe anonieme wagen / flitswagen van de PZ Kempen Noord Oost.
Is er hier ergens een overzicht te vinden van anonieme politiewagens ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Torchus Bekijk BerichtenIn Arendonk zonet gezien: 1-BUQ-692 op een donkerblauwe Opel Astra J ST met uitlaatstuk met ingebouwde blauwe zwaailichten.
Ik vermoed nieuwe anonieme wagen / flitswagen van de PZ Kempen Noord Oost.
Is er hier ergens een overzicht te vinden van anonieme politiewagens ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door vfr50 Bekijk BerichtenFlitsers ja anonieme niet echt.
Waar is dat topic van die flitsers dan ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Torchus Bekijk BerichtenOndertussen bevestiging gekregen dat dit de nieuwe flitswagen is van de politiezone Kempen Noord Oost.
Waar is dat topic van die flitsers dan ?
Comment
Comment