Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Politie voertuigen part II

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Moest eigenlijk in de flitstopic, maar zo offtopic is het niet, aangezien het om een politievoertuig ging!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichten
      reed gisteravond naar huis op de autostrade aan 140 ongeveer, en ik zie plots rechts, tussen twee vrachtwagens, een 3-reeks facelift met dubbele uitlaat

eerste reflex: leuk, zou het een 325 of een 330 zijn?

daarna valt mijn oog op de nummer, 1 van de laatste voor de nieuwe nummerplaten uitgereikt zijn ...

en pas daarna valt mijn frank, en zie ik de blauwe leds op de hoedenplank

netjes aan 100 voorbijgereden en eens vriendelijk geglimlacht
      altijd naar de antenne kijken
      antenne en GEEN haaie-vin = blauwe vrienden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stef69 Bekijk Berichten

Heb je hier een foto van?
        Heb het nu al zo vaak gelezen dat je ze kunt herkennen aan hun antenne, maar hoe ziet dat ding er dan uit?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stoffn Bekijk Berichten
          Heb het nu al zo vaak gelezen dat je ze kunt herkennen aan hun antenne, maar hoe ziet dat ding er dan uit?

De eerste 2 foto's zijn Fed's 325 , de laatste foto is de haaievin van een 7-reeks maar ik denk dat die identiek is als een 3-reeks.
          (Klopt, heb net ff op de BMW-site gekeken, bij de downloads staan wallpapers van de 3-reeks met dezelfde haaievin).
          Last edited by ; 20/12/2011, 16:01.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stef69 Bekijk Berichten

LOL

Precies dat een antenne steeds op een dak moet staan
            We zitten bijna in 2012 ...

Staar u niet blind op de antennes beste mensen!!!!!

Comment

• Voor die BMW's van de WPR geldt wel dat de antenne opvalt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stoffn Bekijk Berichten
                hier staan ze ongeveer allemaal en als er nog een nieuwe geleverd wordt dan duurt het niet lang of hij komt er bij.

Comment

• De laatste dagen zie ik die anoniemen BMW's veel rijden in het Antwerpse. Gisteren nog een 1 op de E19 Antwerpen-Breda en vanmorgen een 3 (1-BQ...) op de R1

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BeFour Bekijk Berichten
                    De laatste dagen zie ik die anoniemen BMW's veel rijden in het Antwerpse. Gisteren nog een 1 op de E19 Antwerpen-Breda en vanmorgen een 3 (1-BQ...) op de R1
                    oei, om hoelaat was die op de R1?
                    BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                      oei, om hoelaat was die op de R1?
                      Omstreeks 4u50 ter hoogte van de afrit in Berchem, richting Gent

Comment

• Daarnet op de parking van de garage 442-CCP zien staan, donkergrijze BMW 123d. Zal wel de videowagen van WPR West-Vlaanderen zijn, gezien zijn broertjes in het zwart en zilver bij de andere provincies?
                        Opel Astra Sports Tourer, 1.3CDTi ecoFLEX:
                        BMW E90 320d:

Comment

• Comment

• Opendeur Sint-Truiden

Comment

• In Arendonk zonet gezien: 1-BUQ-692 op een donkerblauwe Opel Astra J ST met uitlaatstuk met ingebouwde blauwe zwaailichten.

Ik vermoed nieuwe anonieme wagen / flitswagen van de PZ Kempen Noord Oost.

Is er hier ergens een overzicht te vinden van anonieme politiewagens ?
                              Last edited by ; 06/01/2012, 18:41.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Torchus Bekijk Berichten
                                In Arendonk zonet gezien: 1-BUQ-692 op een donkerblauwe Opel Astra J ST met uitlaatstuk met ingebouwde blauwe zwaailichten.

Ik vermoed nieuwe anonieme wagen / flitswagen van de PZ Kempen Noord Oost.

Is er hier ergens een overzicht te vinden van anonieme politiewagens ?
                                Flitsers ja anonieme niet echt.

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door vfr50 Bekijk Berichten
                                    Flitsers ja anonieme niet echt.
                                    Ondertussen bevestiging gekregen dat dit de nieuwe flitswagen is van de politiezone Kempen Noord Oost.
                                    Waar is dat topic van die flitsers dan ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Torchus Bekijk Berichten
                                      Ondertussen bevestiging gekregen dat dit de nieuwe flitswagen is van de politiezone Kempen Noord Oost.
                                      Waar is dat topic van die flitsers dan ?
                                      flitsservice.be

Comment

Working...
                                      X