Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het "positieve verkeerservaringen"-topic

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Edit.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gere Bekijk Berichten
      Ik kan je niet volgen... wat er op het rechtervak gebeurt is hier toch van geen tel?
      En ik volg jou niet!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
        En ik volg jou niet!
        Hij had zijn pinker niet opstaan?
        Snap 't ook niet...
        Ik ga ook op tijd naar links, maar kijk natuurlijk wel eerst in de spiegel of er niemand nog sneller afkomt
        ----------------------------------------------------------------------------------
        2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
        2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
        Pictures here: BMW 7 Series
        1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
        Pictures here: Diablo

--------------------------------------------------------------------------------------------
        It's like being in command of the Battlestar Galactica:
        It might need half a starsystem to turn around,
        but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
        Cylons have respect for it...

--------------------------------------------------------------------------------------------

Comment

• + YouTube Video
          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• ik versta niet zo heel veel duits, maar 't was duidelijk genoeg.

Waarom gedomme doen ze dat hier niet in België... en 150 euro boete. Alsjeblieft, please ....

België heeft geld nodig, de regering zoekt centen, haal ze op onze autosnelwegen, ze liggen er voor 't rapen!
            3 maand 3 patrouilles per dag, dat zou toch al een hele mooie grote opbrengst zijn?

2015 Volvo V60 D2 aut.
            2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Echt prachtig om te zien dat er aandacht aan wordt besteed.

Comment

• "You dzrive in the middle of tzhe highway"

Comment

• Ik vraag mij af of ze in België ook zo grondig hierop controleren, ik betwijfel het.

Daarnet na veeeeeeele maanden nog is een alcoholcontrole tegengekomen. De agent stak z'n neus is binnen en ik mocht verder rijden. Ik rijd al meer dan 8jaar rond en nog nooit moest ik blazen. Niet slecht voor iemand met zo'n omgebouwde auto.

Comment

• Ik moet wel zeggen dat de flikken zelf op de autostrade meestal degelijk rijden imo. Mooi rechts hangen, en meestal niet ambetant doen als je wat voorbijkruipt om even verder duidelijk weer wat sneller te rijden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                      Ik moet wel zeggen dat de flikken zelf op de autostrade meestal degelijk rijden imo. Mooi rechts hangen, en meestal niet ambetant doen als je wat voorbijkruipt om even verder duidelijk weer wat sneller te rijden.
                      hoe? ben je ze dan toch al tegengekomen buiten W-Vl?
                      Maar 't is juist, heb ik ook al gemerkt. Des te meer 't bewijs dat diegenen die niet zo rijden hun regels NIET kennen.

Oorspronkelijk geplaatst door Bart_6 Bekijk Berichten
                      Ik vraag mij af of ze in België ook zo grondig hierop controleren, ik betwijfel het.
                      Neen, doen ze niet, anders zou het zo veel niet gebeuren. Als ik er eentje zie rijden op de autosnelweg, hoop ik altijd dat er zo een overduidelijke middenvakrijder in de buurt is om te zien wat ze doen. Meestal niets

2015 Volvo V60 D2 aut.
                      2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Ik heb één keertje een zwaantje over de E19 zien zwenken die bij elke middenbaanplakker kort coupeerde, maar dat signaal was niet altijd duidelijk voor de linkerbaanplakker en meneer de zwaan had ook niet veel zin om auto's tegen te houden.

Comment

• Ik kan tegen énorm veel...behalve die verdomde middenvakrijders...de-gou-tant

Hier op de A12 is dat een miserie...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk Berichten
                            Ik heb één keertje een zwaantje over de E19 zien zwenken die bij elke middenbaanplakker kort coupeerde, maar dat signaal was niet altijd duidelijk voor de linkerbaanplakker en meneer de zwaan had ook niet veel zin om auto's tegen te houden.
                            Hoeft ook niet. Nr-plaat opschrijven en boete opsturen. Case Closed.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vandie Bekijk Berichten
                              Hoeft ook niet. Nr-plaat opschrijven en boete opsturen. Case Closed.
                              Dat is laag bij de grond imo, vaak hebbe, middenvak/linksrijders niet door dat ze fout bezig zijn, een vriendelijke attentmaking is even goed als een boete die uw week ruïneerd.

Comment

• Als er auto's je langs rechts voorbijsteken, en dat doen er genoeg, dan weet je zeker niet dat je fout bezig bent? Ruïneerd is trouwens met een t.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DRIVER-W Bekijk Berichten
                                  Als er auto's je langs rechts voorbijsteken, en dat doen er genoeg, dan weet je zeker niet dat je fout bezig bent?
                                  Ik ken er genoeg die niet weten dat ze rechts moeten houden, en vinden het normaal dat ze rechts worden ingehaald. En niet allemaal idioten, de laatste die het niet wist was een advocaat .

Comment

• En advocaten kunnen geen idioten zijn?

Ik vind dat zo logisch als iets dat je zo rechts mogelijk rijdt... Ok, dat er mensen zijn die dat niet logisch vinden, 't kan zijn. Maar als je dan langs rechts wordt voorbijgestoken Nuja, niemand is perfect!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk Berichten
                                      Ik ken er genoeg die niet weten dat ze rechts moeten houden, en vinden het normaal dat ze rechts worden ingehaald. En niet allemaal idioten, de laatste die het niet wist was een advocaat .
                                      Langs de andere kant mag je wel auto's rechts voorbijrijden als er druk verkeer is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk Berichten
                                        Langs de andere kant mag je wel auto's rechts voorbijrijden als er druk verkeer is.
                                        rechts voorbijsteken mag enkel als er file is, niet bij druk verkeer

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tmw Bekijk Berichten
                                          rechts voorbijsteken mag enkel als er file is, niet bij druk verkeer
                                          Voor sommigen is het al file zodra er iets voor ze rijdt

Comment

Working...
                                          X