Vrijdagavond naar Bouillon gereden via Gent en Brussel en zondagavond teruggekeerd via Mons en Tournai en bijna constant op CC kunnen rijden.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Het "positieve verkeerservaringen"-topic
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door ddk Bekijk BerichtenEen vrachtwagen die gewoon de snelheidsregels kent en zowaar 90 rijdt waar ge 90 moogt rijden. Anders mag je blij zijn dat ze 60 halen. Ik ben daardoor 5 minutren vroeger op mijn werk aangekomen . Danku transportbedrijf Ginis uit Bertem.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ddk Bekijk BerichtenEen vrachtwagen die gewoon de snelheidsregels kent en zowaar 90 rijdt waar ge 90 moogt rijden. Anders mag je blij zijn dat ze 60 halen. Ik ben daardoor 5 minutren vroeger op mijn werk aangekomen . Danku transportbedrijf Ginis uit Bertem.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door cimonium Bekijk BerichtenMensen die hun hand uit het raam steken en teken doen dat ze staan flitsen. MMMM die broederschap...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk BerichtenGewoon ne keer flashen met de lichten is ook al goed genoeg.'16 Peugeot 308 SW blueHDI
'15 Volvo XC60 D3
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk BerichtenGewoon ne keer flashen met de lichten is ook al goed genoeg.American Recordings and Johnny Cash would like to acknowledge the Nashville music establishment and country radio for your support.
Comment
-
Vandaag platte band gehad met de fiets. Ik was naar huis aan het stappen toen de eerste camionette stopte met de vraag of ik ver moest gaan. Toen heb ik maar bedankt omdat ik vlak bij huis was plat gevallen. Dan heb ik terug een stukje gestapt, maar toen begon ik het gewicht wel te voelen in mijn arm en ben ik even gestopt. Toen stopte een tweede camionette met de vraag of ik mee wou en die brave man heeft me dan tot thuis gebracht
Toch wel leuk dat er zoveel mensen stoppen als je een probleem hebt, 2 maal op 100m
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk Berichten
Ben je soms een blond 15 jarig meisje dat er zeer hulpeloos uitziet?
Dan stoppen ze wel.Last edited by M3 E46 SMGII; 21/08/2008, 00:19.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door M3 E46 SMGII Bekijk BerichtenNee, een 17 jarige jongen met vandaag een zwarte pet op (voor de regen)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk BerichtenGewoon ne keer flashen met de lichten is ook al goed genoeg.
Uiteindelijk reed heel de rij aan 40 per uur voorbij die flitskar (waar je 90 mag) en die agenten maar kijken van "zouden ze ons door hebben?".
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door M3 E46 SMGII Bekijk BerichtenVandaag platte band gehad met de fiets. Ik was naar huis aan het stappen toen de eerste camionette stopte met de vraag of ik ver moest gaan. Toen heb ik maar bedankt omdat ik vlak bij huis was plat gevallen. Dan heb ik terug een stukje gestapt, maar toen begon ik het gewicht wel te voelen in mijn arm en ben ik even gestopt. Toen stopte een tweede camionette met de vraag of ik mee wou en die brave man heeft me dan tot thuis gebracht
Toch wel leuk dat er zoveel mensen stoppen als je een probleem hebt, 2 maal op 100m
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk BerichtenWelk gewicht? Het is toch niet omdat je een lekke band hebt, dat je je fiets de hele tijd moet dragen. Gewoon niet meer gaan op zitten is al meer dan voldoende.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hayes Bekijk BerichtenDer zou iets moeten bestaan om je appreciatie te tonen. Een extra knipperlicht of zo
20 euro: http://www.thinkgeek.com/gadgets/car/8e9a/
Oorspronkelijk geplaatst door Pirre Bekijk BerichtenIk heb hier al genoeg liggen zeiken op het ontoelaatbare gedrag van heel wat wielertoeristen, daarom wil ik me zelf niet verlagen tot dergelijke praktijken en tracht ik me zo veel mogelijk aan de regels te houden en defensief te fietsen. Zo word ik zelf niet wat ik zo verafschuw.
Het zijn meestal voetgangers die achter mij aanroepen 'heb je geen remmen misschien', als ze het fietspad op lopen zonder moeite te doen om te kijken of er geen fietsers afkomen…Last edited by Seth; 29/08/2008, 13:55.2004: Golf II 1.9 TDI — 2007: Ford Fiesta 1.4 TDCI — 2008: SEAT Altea 1.9 TDI — 2012: BMW 318d — 2016: BMW 430d Gran Coupé — 2021: ?
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Seth Bekijk Berichten'16 Peugeot 308 SW blueHDI
'15 Volvo XC60 D3
Comment
Comment