Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het "positieve verkeerservaringen"-topic

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Bucky Laplasse Bekijk Berichten
    fl
    de politie uw vriend, soms moet je zoeken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
      de politie uw vriend, soms moet je zoeken
      na 3 jaar wordt het tijd dat ze er iets aan doen.

Comment

• tis overal 't zelfde

Comment

• is het een indruk, of steken meer en meer mensen hun hand op als je hen ertussen laat?
          1963 Land Rover Series IIa
          1994 Mercedes SL320
          2015 Land Rover Discovery SDV6
          2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Dat heb ik ook al gemerkt.

Ook voetgangers en fietsers die je doorlaat of laat oversteken.

Comment

• Kerstmis is in aantocht eh, wacht tot na nieuwjaar, dan is het, spijtig genoeg, terug "ieder voor zich".

Comment

• Als men mij er ergens tussenlaat bedank ik ook altijd door even te pinken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door a123456789b Bekijk Berichten
                  Als men mij er ergens tussenlaat bedank ik ook altijd door even te pinken
                  ²²²²²
                  En als het nu op een rotonde is wanneer men daar staat aan te schuiven, en ze laten mij ertussen, weliswaar door iedere keer meer naar voren te komen, dan wenk ik als bedankje.

Comment

• Ik reed op 't derde vak, volvo reed op 't eerste vak. Alletwee tegelijkertijd gingen we naar het middenvak ... die volvo had er eigenlijk geen reden toe, maar bon ... ik schuif terug naar links, volvo-meneer steekt vriendelijk bedank-handje op: mooi !

vandaag ook ruzie gezien aan de wisselaar in wemmel: bestuurder wil van rechtervak naar linkervak gaan, net op het moment dat er een of andere superbike tussen het verkeer aan het slalommen was ... bijna botsing, motard sloeg op spiegel van auto, meneer in auto stapte uit ... ik dacht echt dat er slagen gingen vallen, jammer dat andere mensen begonnen te toeteren
                    1963 Land Rover Series IIa
                    1994 Mercedes SL320
                    2015 Land Rover Discovery SDV6
                    2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Wat zijn sommige flikken toch hilarisch dom .

Een 16-jarige maat van mij werd tegengehouden omdat hij zonder licht op zijn fiets reed:

"Hoe oud zijt ge?"
                      "Waarom wil je dat weten?"
                      "Als ge 15 zijt moet ge direct €50 boete betalen."
                      "15"
                      "G'ebt chance."
                      Zonder paspoort te vragen en hij mocht verder rijden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichten
                        Ik reed op 't derde vak, volvo reed op 't eerste vak. Alletwee tegelijkertijd gingen we naar het middenvak ... die volvo had er eigenlijk geen reden toe, maar bon ... ik schuif terug naar links, volvo-meneer steekt vriendelijk bedank-handje op: mooi !

vandaag ook ruzie gezien aan de wisselaar in wemmel: bestuurder wil van rechtervak naar linkervak gaan, net op het moment dat er een of andere superbike tussen het verkeer aan het slalommen was ... bijna botsing, motard sloeg op spiegel van auto, meneer in auto stapte uit ... ik dacht echt dat er slagen gingen vallen, jammer dat andere mensen begonnen te toeteren
                        waar was het?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Simpen Bekijk Berichten
                          Wat zijn sommige flikken toch hilarisch dom .

Een 16-jarige maat van mij werd tegengehouden omdat hij zonder licht op zijn fiets reed:

"Hoe oud zijt ge?"
                          "Waarom wil je dat weten?"
                          "Als ge 15 zijt moet ge direct €50 boete betalen."
                          "15"
                          "G'ebt chance."
                          Zonder paspoort te vragen en hij mocht verder rijden
                          Simpelen,

Als die "flik" wat menselijk wil zijn en uw vriend maar wat wil afdreigen om er hem "eventueel" te laten toe komen om zijn licht te laten herstellen dan is die direct "hilarisch dom" volgens u ?? (Ik weet niet wat er hilarisch is aan dom zijn maar soit, er zijn meer zaken die jonge snullen denken te weten en waar ze er toch gigantisch neven zitten).
                          Ik hoop slechts één ding, namelijk dat die "flik" dit postje leest en zijn gedrag in de toekomst bijstuurt om zijn geestelijke toestand niet meer te grabbel te moeten gooien.

Comment

na 3 jaar wordt het tijd dat ze er iets aan doen.
                            't heeft niet geholpen. dezelfde medelanders staan nog steeds in overtreding met hun einde-lease-bakken.

Comment

't heeft niet geholpen. dezelfde medelanders staan nog steeds in overtreding met hun einde-lease-bakken.
                              Ik zou een mailtje naar de politie sturen
                              Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
                              Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten
                                Ik zou een mailtje naar de politie sturen
                                met plezier. die zandpiraten denken echt dat ze alles mogen. voor mijn part takelen ze zo half de straat leeg, 't zal hen leren.

Comment

• Blijft me toch altijd ontroeren: een eenzame tegenligger die wanneer ik hem ga passeren als een gek met zijn grootlichten begint te flikkeren, ik die vertraag en inderdaad 100 meter verder de varkens langs de kant van de weg zie staan met hun zielig cameraatje in een zielige anonieme Nissan Primera (of zoiets). Ik krijg er de tranen van in mijn ogen . Zo schoon.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door will Bekijk Berichten
                                    Simpelen,

Als die "flik" wat menselijk wil zijn en uw vriend maar wat wil afdreigen om er hem "eventueel" te laten toe komen om zijn licht te laten herstellen dan is die direct "hilarisch dom" volgens u ?? (Ik weet niet wat er hilarisch is aan dom zijn maar soit, er zijn meer zaken die jonge snullen denken te weten en waar ze er toch gigantisch neven zitten).
                                    Ik hoop slechts één ding, namelijk dat die "flik" dit postje leest en zijn gedrag in de toekomst bijstuurt om zijn geestelijke toestand niet meer te grabbel te moeten gooien.

Sorry, maar het minste wat je kan doen als politieagent is toch wel om een id-kaart te vragen? Anders heeft het helemaal geen nut om iemand tegen te houden, hé . Dat was trouwens dezelfde agent die tegen ons stond te roepen en schelden omdat we met twee naast elkaar reden (in de bebouwde kom zonder tegenliggers te hinderen, welteverstaan).

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door will Bekijk Berichten
                                      Bedoel je dat met het in de verf zetten van het woord flik, dat je dat als een scheldwoord interpreteert? Da's toch omgangstaal, of toch zo goed als? Ref. flikkendag etc.

Comment

• Min of meer positief: vandaag was er op de weg naar huis een ongeval gebeurd. Dus er was omleiding. Na de omleiding kom ik terug op de N8 terecht, die ik een dikke tien kilometer moest volgen, zo vanaf kwart na vier. Guess what: in die tien kilometer heb ik niemand (!) voor mij gehad. Ik snap het niet. Alsof alle anderen na die omleiding verloren gereden zijn of zo.
                                        Ik reed overal 10 km/h sneller dan toegelaten, en normaal kom je zo al snel achter tragere voorliggers terecht, maar echt, helemaal niets. En het waren toch al vroege piekuren.

Negatief: de omleiding was er omwille van een zwaar verkeersongeval. Naar verluidt heeft dat ongeval twee levens geëist. Dan had ik nog liever gehad dat er geen verkeersongeval was en dat ik de hele weg vijftig i.p.v. tachtig kon bollen.
                                        120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk Berichten
                                          Min of meer positief: vandaag was er op de weg naar huis een ongeval gebeurd. Dus er was omleiding. Na de omleiding kom ik terug op de N8 terecht, die ik een dikke tien kilometer moest volgen, zo vanaf kwart na vier. Guess what: in die tien kilometer heb ik niemand (!) voor mij gehad. Ik snap het niet. Alsof alle anderen na die omleiding verloren gereden zijn of zo.
                                          Ik reed overal 10 km/h sneller dan toegelaten, en normaal kom je zo al snel achter tragere voorliggers terecht, maar echt, helemaal niets. En het waren toch al vroege piekuren.

Negatief: de omleiding was er omwille van een zwaar verkeersongeval. Naar verluidt heeft dat ongeval twee levens geëist. Dan had ik nog liever gehad dat er geen verkeersongeval was en dat ik de hele weg vijftig i.p.v. tachtig kon bollen.
                                          op de n8 niemand voor u?
                                          Ja wadde dadde!

Comment

Working...
                                          X