Oorspronkelijk geplaatst door janvkn
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Het "positieve verkeerservaringen"-topic
Collapse
X
-
-
mensen die zo dom zijn om flitspalen (Beerse) in de fik te steken om het landschap er wat beter te laten uitzien (niet dat ik geflitst was ofzo)
ik zet dit in dit topic omdat terhoogte van die paal telkens verschillende mensen alles dichtsmijten (terwijl daar toch 90 is toegelaten) om toch maar niet geflasht te worden.
dus hopelijk is dit probleem voor enige tijd van de baan waardoor er zich geen gevaarlijke situaties meer voordoen
Comment
-
Rij ik deze avond aan nogal gezwinde snelheid naar huis. Zie ik een BMW 5 E60 nog sneller afkomen. Maar hij houdt afstand en is gentleman driver. Ik zet me direct rechts van zodra ik ruimte heb.
BMW komt snel af, is een Brit, passeert me en zet vier pinkers op omdat ik hem doorliet zonder dat hij te fel moest afremmen.
True petrolheads
Comment
-
Gisterenmorgen hier in Ninove zelf eens héél hoffelijk gedaan.
Voor zij die het kennen : de Albertlaan (steenweg) van de Carrefour naar brouwerij slaghmuylder. 'S morgens staat het daar telkens vol met auto's die richting aalst moeten aan de lichten. Van lang op voorhand staat er één file voor rechtdoor, en dat linkervak ligt altijd volledig open tot aan de lichten zelf. Nu schuif ik zelf meestal proper aan, maar er zijn er altijd die een pak tijd willen goedmaken. Ik stond bijna aan de lichten na 10 minuten, en er was een gast in zijn BMW die zich nog op het vak voor rechtdoor wou zetten. Achter mij een oudere meneer in een Mercedes, die van plan was liever zijn leven te geven dan die kerel met zijn BMW er tussen te laten. Hij hing echt op 10 cm van mijn bumper, omdat hij van mening was dat meneer BMW z'n toer moet afwachten zoals iedereen. Dat hem dat welgeteld tien seconden had gekost, dacht hij niet over na.
Soit, 't verkeer stond geblokkeerd, ik stond ook nog stil, voor mij vertrekken ze, en ik zwaai heel overdreven dat hij voor mij mag invoegen. Ondertussen zag ik meneer achter mij grijs haar bijkrijgen met de seconde.
Die BMW-rijder bedankt me met een vette thumbs up, en we zetten onze weg verder.
Mensen die effe uitmaken wie wat moet doen of laten, 'k moet er niet van weten, en als ik ze ne kloot kan aftrekken zoals dan, maakt dat mijn dag goed.
'T is toch niet omdat ik wil wachten, dat een ander dat ook moet? Als iedereen ervan uitging dat zijn eigen leventje zo miezerig was als een insect, zou je het minder moeilijk hebben met personen voor te laten, want die zijn dan zeker belangrijker dan u'95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
'94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
'09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
'12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
'13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
'16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
'13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
'15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19
'19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
'19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door timothy Bekijk BerichtenGisterenmorgen hier in Ninove zelf eens héél hoffelijk gedaan.
Voor zij die het kennen : de Albertlaan (steenweg) van de Carrefour naar brouwerij slaghmuylder. 'S morgens staat het daar telkens vol met auto's die richting aalst moeten aan de lichten. Van lang op voorhand staat er één file voor rechtdoor, en dat linkervak ligt altijd volledig open tot aan de lichten zelf. Nu schuif ik zelf meestal proper aan, maar er zijn er altijd die een pak tijd willen goedmaken. Ik stond bijna aan de lichten na 10 minuten, en er was een gast in zijn BMW die zich nog op het vak voor rechtdoor wou zetten. Achter mij een oudere meneer in een Mercedes, die van plan was liever zijn leven te geven dan die kerel met zijn BMW er tussen te laten. Hij hing echt op 10 cm van mijn bumper, omdat hij van mening was dat meneer BMW z'n toer moet afwachten zoals iedereen. Dat hem dat welgeteld tien seconden had gekost, dacht hij niet over na.
Soit, 't verkeer stond geblokkeerd, ik stond ook nog stil, voor mij vertrekken ze, en ik zwaai heel overdreven dat hij voor mij mag invoegen. Ondertussen zag ik meneer achter mij grijs haar bijkrijgen met de seconde.
Die BMW-rijder bedankt me met een vette thumbs up, en we zetten onze weg verder.
Mensen die effe uitmaken wie wat moet doen of laten, 'k moet er niet van weten, en als ik ze ne kloot kan aftrekken zoals dan, maakt dat mijn dag goed.
'T is toch niet omdat ik wil wachten, dat een ander dat ook moet? Als iedereen ervan uitging dat zijn eigen leventje zo miezerig was als een insect, zou je het minder moeilijk hebben met personen voor te laten, want die zijn dan zeker belangrijker dan u2004: Golf II 1.9 TDI — 2007: Ford Fiesta 1.4 TDCI — 2008: SEAT Altea 1.9 TDI — 2012: BMW 318d — 2016: BMW 430d Gran Coupé — 2021: ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk BerichtenMensen die ritsen niet kennen en dus allemaal gaan aanschuiven op het rechtse vak op 800 meter van de versmalling af. Volledig vrij linkervak tot aan de versmalling
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Seth Bekijk BerichtenWat is er mis met dat linkervak?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door a123456789b Bekijk BerichtenVandaag op de Antwerpse Ring ook enkele vrachtwagens voorgelaten (id zin van veranderen van rijvak) en kreeg ook pinkers terug.
Zijn er nog mensen die even de 4 pinkers 1X laten gaan om te bedanken als ze je voor laten?
Hetzelfde doe ik op de autostrade als het druk is. Ik rijd rechts en links rijdt een hele sliert auto's. Wanneer ik moet wisselen van rijstrook zet ik mijn pinker op en als er dan iemand met zijn lichten pinkt dat ik voor hem of haar mag komen rijden, dan pink ik eveneens om hen te bedanken.
Er heeft ook wel eens iemand met zijn lichten gepinkt omdat die me niet wou laten invoegen... Die heb ik uiteraard niet bedankt, toen ik er toch tussen was geraakt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door a123456789b Bekijk BerichtenZijn er nog mensen die even de 4 pinkers 1X laten gaan om te bedanken als ze je voor laten?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door timothy Bekijk BerichtenGisterenmorgen hier in Ninove zelf eens héél hoffelijk gedaan.
'T is toch niet omdat ik wil wachten, dat een ander dat ook moet? Als iedereen ervan uitging dat zijn eigen leventje zo miezerig was als een insect, zou je het minder moeilijk hebben met personen voor te laten, want die zijn dan zeker belangrijker dan u
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door a123456789b Bekijk BerichtenVandaag op de Antwerpse Ring ook enkele vrachtwagens voorgelaten (id zin van veranderen van rijvak) en kreeg ook pinkers terug.
Zijn er nog mensen die even de 4 pinkers 1X laten gaan om te bedanken als ze je voor laten?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vandie Bekijk BerichtenZeer leuk . Tot je een hysterische dame of camionbestuurder tegenkomt die u uitscheld voort vuil vant straat!!
Eerlijk gezegd kom ik het niet vaak tegen dat ze mij er niet tussenlaten/blokkeren, en als ze wel moeilijk doen kan ik mij tenminste ff uitleven met wringen,toeteren en sakkeren
Oorspronkelijk geplaatst door a123456789b Bekijk BerichtenZijn er nog mensen die even de 4 pinkers 1X laten gaan om te bedanken als ze je voor laten?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ken Bekijk Berichtenheb dat ook nog gedaan...camionette wou er nog tussen achter mij, maar kerel blokkeerde tot op enkele cm's en begon te gesticuleren naar die camionette...raampje open, effe zwaaien en voor mij laten invoegen. 't Gezicht van die achter mij = priceless'95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
'94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
'09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
'12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
'13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
'16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
'13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
'15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19
'19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
'19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)
Comment
-
gisteren aan de werken in Kemzeke-Stekene op de E34 was het filerijden, stond daar opeens een ijskar op de pechstrook ijsjes te verkopen na 1 uur aanschuiven was dit meer dan welkom.
ik weet niet of dit allemaal legaal was dat die daar stond te verkopen maar kvond het wel tof
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door boozer Bekijk Berichtengisteren aan de werken in Kemzeke-Stekene op de E34 was het filerijden, stond daar opeens een ijskar op de pechstrook ijsjes te verkopen na 1 uur aanschuiven was dit meer dan welkom.
ik weet niet of dit allemaal legaal was dat die daar stond te verkopen maar kvond het wel tof
Dus iedereen stopte om een ijsje te kopen? Welk ééntje heb jij gekocht:p
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk BerichtenVrachtwagens die zonder reden opeens half op het linkervak komen rijden, lekker veel verkeersinzicht voor een beroepschauffeur.
Eerlijk gezegd kom ik het niet vaak tegen dat ze mij er niet tussenlaten/blokkeren, en als ze wel moeilijk doen kan ik mij tenminste ff uitleven met wringen,toeteren en sakkeren
Normaal doe ik dit niet, maar ik wou hem es treiteren. Ik zat net in zo'n smerige bui die dag.
Comment
Comment