Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het "positieve verkeerservaringen"-topic

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik wil bij deze graag de twee eenden bedanken die de vliegjes van mijn voorbumper zijn komen eten (zonder krassen!). Hopelijk heeft het gesmaakt! Thx

Comment

• ik wil ook zo een eenden!

2015 Volvo V60 D2 aut.
      2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Gisteren nog eens goed gelachen, een bejaarde kerel stond minutenlang met zijn sleutel te knoeien om een Toyota RAV-4 open te krijgen. Vlak daarachter stond een identieke RAV-4 waarvan de pinkers aan en uit floepten telkens hij een beweging maakte met zijn sleutel.
        Openbaar vervoer: brengt u van een plaats waar je niet was naar een plaats waar je niet moet zijn, op een moment dat het u niet uitkomt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door elio Bekijk Berichten
          Gisteren nog eens goed gelachen, een bejaarde kerel stond minutenlang met zijn sleutel te knoeien om een Toyota RAV-4 open te krijgen. Vlak daarachter stond een identieke RAV-4 waarvan de pinkers aan en uit floepten telkens hij een beweging maakte met zijn sleutel.
          + YouTube Video
          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
          Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel
          ... De snelheidslimieten zijn overal zo gelegd dat je zelfs met 4 platte banden en olie op de baan nog door de bocht kunt aan de maximum toegelaten snelheid ...

Comment

• eens een positieve ervaring met de oudere generatie in het verkeer...

vanmiddag rustig op het 1e vak op de E40 aant bollen... komt er traag een versleten citroen mij op het 2e voorbij, met daarin een oud bejaard koppel, allebei thumbs up aan't geven naar mij in de lotus

2 versnellingen lager geschakeld en full throttle ze terug voorbij als bedankje, en opnieuw thumbs up & ne grote smile op hun gezicht

toen ik later de afrit nam en al wat op voorhand vertraagde, gingen ze me opnieuw voorbij, hun duimen nog steeds omhoog (in kramp waarschijnlijk )

Comment

• verstijfd van de angst ofzo

Ik heb een thumbie gekregen van een 60'er in een grote Fiat camionette voor wie ik van 2 naar 3 ging, zodat hij van 1 naar 2 kon
              De andere 28 die het niet deden krijgen wel een vermelding in een ander topic

2015 Volvo V60 D2 aut.
              2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Oude mens op een fiets die netjes aangaf welke richting hij uitging op het rondpunt (linkse arm: erop blijven; rechtse arme eraf gaan), mooi zo.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dogzilla Bekijk Berichten
                  eens een positieve ervaring met de oudere generatie in het verkeer...

vanmiddag rustig op het 1e vak op de E40 aant bollen... komt er traag een versleten citroen mij op het 2e voorbij, met daarin een oud bejaard koppel, allebei thumbs up aan't geven naar mij in de lotus

2 versnellingen lager geschakeld en full throttle ze terug voorbij als bedankje, en opnieuw thumbs up & ne grote smile op hun gezicht

toen ik later de afrit nam en al wat op voorhand vertraagde, gingen ze me opnieuw voorbij, hun duimen nog steeds omhoog (in kramp waarschijnlijk )
                  En ondertussen post er iemand in het ergernis-topic over een versleten Citroën die heel de weg 'gemiddenvakt' heeft...

Verkeerservaringen... het is maar hoe je ze bekijkt!
                  1991 BMW E30 318is

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Evert Bekijk Berichten
                    Oude mens op een fiets die netjes aangaf welke richting hij uitging op het rondpunt (linkse arm: erop blijven; rechtse arme eraf gaan), mooi zo.
                    Doe ik ook, in de hoop dat de 98% van de stomme chauffeurs dit in het vervolg ook zouden willen doen (maar dan met hun pinkers en alleen de rechtse, bij het verlaten van het rondpunt). Want zoals ze zeggen, "woorden trekken, voorbeelden strekken".

Comment

• In Frankrijk op de "verkeerzender" (105.7fm ofzo) een korte uiteenzetting waarom je best je pinker gebruikt in het verkeer. Zonder vingerwijzend over te komen.
                      Kunnen ze in België nog wat van leren.

Comment

• Over de uitzending misschien. Maar over het gebruik van pinkers hoeven we geen les te krijgen van de Fransen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cyrano.ak Bekijk Berichten
                          Over de uitzending misschien. Maar over het gebruik van pinkers hoeven we geen les te krijgen van de Fransen...
                          Wat ik hier op de snelweg gezien heb, kunnen ze in België nog wat van leren.

Rechts rijden, snellere auto's doorlaten als het kan en pinkers gebruiken.

Comment

• Waarschijnlijk allemaal buitenlanders.

Comment

• Vandeweek op de E19 was ik links aan het rijden om een aantal wagens in te halen, achter mij kwam een moto met nogal een stevig tempo aangereden. Ik kon niet naar rechts dus zetk pinkertje op naar links en schuif nog wat meer op, moto kan er vlot door langs rechts en ik kreeg een duimpje en knietje. vriendelijk mens zo zie ge niet veel meer
                              BMW X5 45e

Comment

• Zojuist van Brussel naar thuis = 60 km in totaal 5 strooiwagens voorbijgereden.
                                Het zout is verniet dit jaar.
                                Database error.
                                The database has encountered a problem.

Comment

• tis ook belachelijk veraderlijk op't moment

Comment

• Op de E40 heb ik een paar keer (zonder achterliggend verkeer) de gladheid getest en nergens heb ik geschoven. De Continental GT en M3 dat mij aan +200 voorbij zijn gevlamd hadden er blijkbaar ook geen probleem mee.
                                    Preventief strooien zal sowieso geen kwaad kunnen.
                                    Last edited by decat; 07/12/2010, 15:07.
                                    Database error.
                                    The database has encountered a problem.

Comment

• de fietser die amper recht blijft in dit sneeuwlandschap maar toch de moeite doet om zijn handje op te steken omdat ik wacht tot hij op een breder stuk weg is om hem te kruisen.
                                      autofans.be

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..." | RIP Tom

Comment

• Voor de eerste keer sinds ik met de auto rij, heb ik een buschauffeur tegen gekomen die zen 4 pinkers opzette als dank teken om hem voor te laten. ook al was het in de bebouwde kom en hebben ze zowiso voorrang
                                        BMW X5 45e

Comment

• Veel merci's gehad door mensen over te laten vandaag!

Comment

Working...
                                          X