Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het "positieve verkeerservaringen"-topic

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Tomski
    ik heb deze morgen een bmwrijder zijn pinker zien gebruiken om in te voegen

Ahwel, die 1 serie zijn pinker sloeg dus telkens na 1 seconde af, zou een BMW echt een afkeer hebben van die dingen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde

Ahwel, die 1 serie zijn pinker sloeg dus telkens na 1 seconde af, zou een BMW echt een afkeer hebben van die dingen?
      Aantikken van de pinker = 3 keer pinken
      "Pinkerhendeltje" naar beneden duwen = blijven pinken
      1963 Land Rover Series IIa
      1994 Mercedes SL320
      2015 Land Rover Discovery SDV6
      2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex
        Aantikken van de pinker = 3 keer pinken
        "Pinkerhendeltje" naar beneden duwen = blijven pinken
        Duh, dat wist Doedel ook wel
        Hij stond echt volledig op, maar bij de minste beweging aan het stuur *tak*, af

Comment

• Setje knipperlichten e46 sedan/touring voor FACELIFT model

Nog in doos!
          zegt genoeg, niet?

Comment

• zondag ochtend een groepje wielertoeristen tegengekomen op een landweggetje. Dus wij gaan aan de kant en iedereen stak hun handje vriendelijk op .

Vijf minuten later nog een groepje en geen één die teken deed

Comment

• Deze avond mijn eerste megagrote kippevel moment gehad .

Reden: een Ferrari F430 die zalig hard optrok en dit onder een stuk autostrade (oprit die er eerst onder loopt en er vervolgens naast uitmondt, 't is daar nie ver van de Overpoort in Gent). A zo een bruut lawaai . SUPER zalig, echt SUPER. En nog eens versterkt door de weergalmingen daar, man man.

En dan te zeggen dat ik eerder, toen de Ferrari naast mij stond aan de lichten en ik eens naar de bestuurder keek, verkeerde gedachten had over die man ("stijve ouwe vent die niet de helft van het vermogen van zijn wagen aanspreekt") . Daar zat ik dus ff verkeerd.

Ik wil een Ferrari F430 .

Comment

• Vandaag iets fantastisch meegemaakt (en gisteren, en eergisteren.). Momenteel doe ik vakantiewerk in Antwerpen Stad, wat mij iedere dag de kans geeft 2x 20 minuten te treinen. Ik wil hierbij de NMBS bedanken dat ze op de lijn Antwerpen-Essen de nostalgie bewaren, hun conservatieve kantje laten spreken, en weigeren moderne treinen met airco in te zetten! Prachtig. Je hebt een hele dag staan zweten omdat de airco op het werk stuk is (28 graden), en dan kom je op de trein, en het is er gloeiheet, zodat niemand merkt dat jij het bent die aan het zweten is, omdat iedereen daar zweet! De ene zweetgeur vermengt zich dan met de andere wat een prachtige diversiteit in zweetgeuren oplevert! Dankjewel NMBS. En dan zie je die mensen in die moderne treinen die hun verdriet dat ze niet op die mooie ouderwetse trein zitten proberen weg te glimlachen! En dan denk ik bij mezelf: "Wat ben ik toch een gelukzak dat ik mag sporen op de lijn Antwerpen-Essen!"

Comment

• Vandaag de eerste keer in maanden dat iemand mij voorrang verleent als ik uit dat smal straatje hier bij mijn werk kom. En ja, ik héb daar normaal gezien voorrang (voorrang van rechts, dat ook nog eens aangeduid is door een bord in de straat waar ik in rijd). En het was dan nog een Franse auto... Merci.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door crepusculum
                    Vandaag de eerste keer in maanden dat iemand mij voorrang verleent als ik uit dat smal straatje hier bij mijn werk kom. En ja, ik héb daar normaal gezien voorrang (voorrang van rechts, dat ook nog eens aangeduid is door een bord in de straat waar ik in rijd). En het was dan nog een Franse auto... Merci.
                    Die situatie maak ik hier elke dag mee als ik met de auto wegga, ik moet uit een klein straatje op een baan van 70km/u rijden. Ik wil daar zelfs geen voorrang! Ik wacht dan wel even tot ik veilig kan invoegen! Buitenlanders durven daar wel voorrang te geven ook al sta je helemaal stil (andere wetgeving in het buitenland), en dat vind ik absoluut niet nodig!

Comment

• Gisteren reed ik door't centrum van Tienen en stond er een groepje knappe dames te wachten om over te steken op een plek waar geen oversteekplaats was.
                      Aangezien ik ze mooi vond ben ik maar even gestopt om ze over te laten en ze te inspecteren

Denk dat ik van alle dames een knikje, een opgestoken hand of een 'dankjewel' heb gekregen

Vertrok ik maar weer met een grijns op mijn gezicht

Kijk, voor zo'n mensen wil ik gerust stoppen, ook al is er geen oversteekplaats.
                      Maar er zijn dan ook weer andere mensen die doen alsof het de normaalste zaak van de wereld is...

Comment

• Ik tracht, zeker binnen de bebouwde kom, te stoppen voor voetgangers. Niet enkel voor de jonge vrouwen met de juiste looks. Maar ze moeten dan wel ofwel ver van een zebrapad zijn of op een zebrapad gaan. Je zal merken dat je meestal toch op z'n minst een knikje (of een groet) van respect krijgt.
                        Last edited by Maaher; 11/07/2006, 15:22.
                        American Recordings and Johnny Cash would like to acknowledge the Nashville music establishment and country radio for your support.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dastof
                          Vandaag iets fantastisch meegemaakt (en gisteren, en eergisteren.). Momenteel doe ik vakantiewerk in Antwerpen Stad, wat mij iedere dag de kans geeft 2x 20 minuten te treinen. Ik wil hierbij de NMBS bedanken dat ze op de lijn Antwerpen-Essen de nostalgie bewaren, hun conservatieve kantje laten spreken, en weigeren moderne treinen met airco in te zetten! Prachtig. Je hebt een hele dag staan zweten omdat de airco op het werk stuk is (28 graden), en dan kom je op de trein, en het is er gloeiheet, zodat niemand merkt dat jij het bent die aan het zweten is, omdat iedereen daar zweet! De ene zweetgeur vermengt zich dan met de andere wat een prachtige diversiteit in zweetgeuren oplevert! Dankjewel NMBS. En dan zie je die mensen in die moderne treinen die hun verdriet dat ze niet op die mooie ouderwetse trein zitten proberen weg te glimlachen! En dan denk ik bij mezelf: "Wat ben ik toch een gelukzak dat ik mag sporen op de lijn Antwerpen-Essen!"
                          Je vergeet 't feit dat ze een ticket véél te goedkoop maken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maaher
                            Ik tracht, zeker binnen de bebouwde kom, te stoppen voor voetgangers. Niet enkel voor de jonge vrouwen met de juiste looks. Maar ze moeten dan wel ofwel ver van een zebrapad zijn of op een zebrapad gaan. Je zal merken dat je meestal toch op z'n minst een knikje (of een groet) van respect krijgt.
                            Ik stop alleen voor mensen die willen oversteken op een zebrapad.

De rest mag wachten...
                            Phantomschwarz Audi A3 2.0 TFSI quattro S-Line

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dastof
                              Die situatie maak ik hier elke dag mee als ik met de auto wegga, ik moet uit een klein straatje op een baan van 70km/u rijden. Ik wil daar zelfs geen voorrang!
                              Waar ik over spreek, zijn het 2 straten in een zone 30...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beké
                                Ik stop alleen voor mensen die willen oversteken op een zebrapad.

De rest mag wachten...
                                Dan ben jij niet volledig op de hoogte van de wetgeving terzake. Als er binnen 30(?) meter geen zebrapad is ga je moeten wachten.
                                American Recordings and Johnny Cash would like to acknowledge the Nashville music establishment and country radio for your support.

Comment

• Ik kwam daarjuist van mijn werk en ik kom op de boomsesteenweg aan een licht en plaats mij links, vermits er rechts een witte, oudere mercedes stond.
                                  Ik sta te wachten, ineens hoor ik iemand tuuten (ik dacht bij mezelf, een competitief iemand naast mij, leuk, hoewel de motor nog niet 100% warm was ..), ik kijk naar opzij en zie de bestuurder van de witte mercedes (een zwarte medemens) een cirkeltje met zijn vingers maken en een thumbs-up.
                                  Ik me ne grote smile thumbs-up terug ..
                                  Respect!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maaher
                                    Dan ben jij niet volledig op de hoogte van de wetgeving terzake. Als er binnen 30(?) meter geen zebrapad is ga je moeten wachten.
                                    Ja dag jan, de VOETGANGER is verplicht het voetpad te nemen als deze zich op 25m bevindt !

Ik stop niet voor mensen die zomaar eender waar oversteken of wel op de juiste plaats of wel wachten zo simpel is dat !

Comment

• Vorige week dinsdag was er een oude AM in pan gevallen. Ik heb die kerel even geholpen, ik kon moeilijk anders, ik moest op mijn werk zijn en hij versperde de weg een beetje. Maar het deed wel deugd om dan een thumps up te krijgen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lord Speedy
                                        Vorige week dinsdag was er een oude AM in pan gevallen.
                                        benzinepech ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo
                                          benzinepech ?
                                          geen idee, ik dacht eerder aan de mechaniek.

Comment

Working...
                                          X