Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het "positieve verkeerservaringen"-topic

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• ah, dan zijt gij de chauffeur die daar voor mij rijdt? kzal eens zwaaien volgende keer :-)
    autofans.be

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..." | RIP Tom

Comment

• Een man die tegen de wagen van mijn vader was gereden tijdens het parkeren en zijn gegevens is komen afgeven op mijn vaders werk. Het geeft je toch nog hoop in de mensheid.

Comment

• net iemand geholpen die de bocht naar de E19 gemist had in Rumst. Auto stond mooi te wezen in de gracht. We hebben hem eruit geduwd, en toen bleek dat de neus erg geraakt was. Bumper was afgebroken net onder de nummerplaat en radiator stak tegen het motorblok.
        Toch een bedankje gekregen. :-).

Wel straf te zien hoeveel mensen gewoon doorreden (zelfs toen ik stopte, had niemand tijd), zelfs toen we die wagen uit de gracht duwden (om de schade te kunnen vaststellen). En ook opmerkelijk hoe weinig mensen hun gevarendriehoek of hun fluo jasje weten zitten in hun auto.
        autofans.be

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..." | RIP Tom

Comment

• Bedankt aan de staat voor de benzineprijzen fors op te voeren, veel minder zondagsrijders op de baan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Slug Bekijk Berichten
            Bedankt aan de staat voor de benzineprijzen fors op te voeren, veel minder zondagsrijders op de baan.
            Daar merk ik anders niet veel van...

Comment

• Mijn zus is tijdens de kerstvakantie geflitst en tegengehouden door de gendarmes op de autosnelweg in Frankrijk. 159kmph ipv 130kmph.
              De gendarme zei dat het goed was voor 1 keer, omdat het feestdagen waren...

Comment

• Foto van uw zus?
                Wie weet kunnen we de reden dan wel achterhalen.

Comment

• Ik ben daar nog gestopt door een vrouwelijke gendarme en mocht ook direct weer voort, was nochtans ver van in orde. Het zal ook aan mijn charisma liggen.

Comment

• De sportief rijdende (en goed uitziende) dame in een nieuwe Audi A6 Avant C7 daarstraks op de N60 richting Oudenaarde: TOP
                    Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                    Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                    Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Ik was daarstraks van plan dit topic te zoeken maar nu staat het al bovenaan dankzij de dame in de nieuwe A6.
                      Deze week 2 keer thumbs up gekregen van kranige oudjes.
                      Ik stopte nochtans gewoon voor het zebrapad.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Coollemon Bekijk Berichten
                        Ik was daarstraks van plan dit topic te zoeken maar nu staat het al bovenaan dankzij de dame in de nieuwe A6.
                        Deze week 2 keer thumbs up gekregen van kranige oudjes.
                        Ik stopte nochtans gewoon voor het zebrapad.

Comment

• Niet meteen een ervaring, maar het is wel zalig dat met dit weer iedereen zijn schone auto, speeltjes, etc. nog eens uithaalt!
                          Op een ritje van 20km heb ik een hoop (open) cabrio's gezien, een paar oldtimers, een quad, een buggy, etc. zalig gewoon!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tuut Bekijk Berichten
                            Niet meteen een ervaring, maar het is wel zalig dat met dit weer iedereen zijn schone auto, speeltjes, etc. nog eens uithaalt!
                            Op een ritje van 20km heb ik een hoop (open) cabrio's gezien, een paar oldtimers, een quad, een buggy, etc. zalig gewoon!
                            Die wil ik ook bovenhalen nu! Te weinig tijd voor het moment, helaas. Hopelijk is het zondag mooi weer.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daan Bekijk Berichten
                              Die wil ik ook bovenhalen nu! Te weinig tijd voor het moment, helaas. Hopelijk is het zondag mooi weer.
                              Dit weekend ga ik de daily wisselen voor de fiat.
                              Laat de zon maar schijnen!

Vandaag een paar keer geholpen met het oprijden van een drukke autosnelweg door spontaan opschuivende wagens op het rechtervak.
                              Toch plezant als je medeweggebruiker verkeersinzicht heeft.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bairy Bekijk Berichten
                                Dit weekend ga ik de daily wisselen voor de fiat.
                                Laat de zon maar schijnen!
                                Idem! Thesis afleveren in stijl.

Comment

• Vandaag toch ook een Nederlander gehad die spontaan naar vak 3 ging omdat hij zag dat ik zou moeten inhalen op 2 om m'n snelheid te kunnen blijven aanhouden. Heeft een dankuhandje gekregen!

En een lieve glimlach van een mooie dame van gelijkaardige leeftijd omdat ik ze voorrang gaf. Ze was op de fiets. Toch beter dan een dwaze "huh wa doet gij nu"-blik.

2015 Volvo V60 D2 aut.
                                  2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bompa Bekijk Berichten
                                    Toch beter dan een dwaze "huh wa doet gij nu"-blik.
                                    Klopt. Het zegt helaas ook veel over het gemiddelde verkeer.

Comment

"huh wa doet gij nu"-blik.
                                      Als ik geld teveel had zou ik enkel daarvoor een GoPro kopen om dan grappige compilatiefilmpjes te maken van mensen die u verward aangapen omdat ge stopt voor een voorrang van rechts.

Comment

• Da's een idee.
                                        Ik zou wekelijks talloze grappige en minder grappige situaties kunnen posten. Ze zijn zo talrijk dat ik momenteel een houding heb van "je doet maar, en laat me rustig verder genieten van mijn leven".

2015 Volvo V60 D2 aut.
                                        2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

Da's een idee.
                                          Ik zou wekelijks talloze grappige en minder grappige situaties kunnen posten. Ze zijn zo talrijk dat ik momenteel een houding heb van "je doet maar, en laat me rustig verder genieten van mijn leven".
                                          Neem alvast dan maar een reserve SD-kaartje mee.
                                          Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                                          Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                                          Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

Working...
                                          X