ja, het forum deed raar
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Aixam en Ligier in zone 30
Collapse
X
-
aixam wel of niet
Veel mensen kopen dit (onding) om uiteen lopende redenen ik zelf woon op 5 km van mijn werk reed altijd op 2 wielen rond heb daar men rijbewijs voor en u ik een aixam heb beleef ik er veel pret aan zeker in de stad op andere banen kom ik niet tijdens de spitsuren en als ik de rekening maak hoe vijlig een aixam is kom ik tot de vaststelling dat de meeste ongelukken waar die (ondingen bij zijn betrokken ) voor meer dan 70% de oorzaak licht bij bestuurders van gewone wagens ik zelf werd al eens van de weg gedrukt ddor een vw gt op een baantje waar je maar 50 mocht en er meer dan plaats genoeg was om in te halen dan stappen ze met veel kabaal uit en zo van we zullen die ouwe eens een lesje leren dan kom ik uit da (onding) 110kg
1meter180 en dan maar lopen om rap weg te zijn ik ben het er mee eens dat men een nr plaat voor die brommermobielen moeten hebben en een rijbewijs en wat het openbaar vervoer bertreft moet je echt eens doen tijdens de school periode
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gavin Bekijk BerichtenVeel mensen kopen dit (onding) om uiteen lopende redenen ik zelf woon op 50 lm van mijn werk reed altijd op 2 wielen rond heb daar men rijbewijs voor en u ik een aixam heb beleef ik er veel pret aan zeker in de stad op andere banen kom ik niet tijdens de spitsuren en als ik de rekening maak hoe vijlig een aixam is kom ik tot de vaststelling dat de meeste ongelukken waar die (ondingen bij zijn betrokken ) voor meer dan 70% de oorzaak licht bij bestuurders van gewone wagens ik zelf werd al eens van de weg gedrukt ddor een vw gt op een baantje waar je maar 50 mocht en er meer dan plaats genoeg was om in te halen dan stappen ze met veel kabaal uit en zo van we zullen die ouwe eens een lesje leren dan kom ik uit da (onding) 110kg
1meter180 en dan maar lopen om rap weg te zijn ik ben het er mee eens dat men een nr plaat voor die brommermobielen moeten hebben en een rijbewijs en wat het openbaar vervoer bertreft moet je echt eens doen tijdens de school periode
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gavin Bekijk BerichtenVeel mensen kopen dit (onding) om uiteen lopende redenen ik zelf woon op 5 km van mijn werk reed altijd op 2 wielen rond heb daar men rijbewijs voor en u ik een aixam heb beleef ik er veel pret aan zeker in de stad op andere banen kom ik niet tijdens de spitsuren en als ik de rekening maak hoe vijlig een aixam is kom ik tot de vaststelling dat de meeste ongelukken waar die (ondingen bij zijn betrokken ) voor meer dan 70% de oorzaak licht bij bestuurders van gewone wagens ik zelf werd al eens van de weg gedrukt ddor een vw gt op een baantje waar je maar 50 mocht en er meer dan plaats genoeg was om in te halen dan stappen ze met veel kabaal uit en zo van we zullen die ouwe eens een lesje leren dan kom ik uit da (onding) 110kg
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gavin Bekijk Berichtenik kom raar of zelden buiten de stad ik werk in de zelfde stad uit gaan doe ik niet dus de prijs van het verbruik spreekt mij aan ik doe minder dan7000 km per jaar en dan vind ik een gewone wagen er overbodig en je moet eens een plaatsje zoeken in de stad om te parkeren
Van mij mogen ze daar een lijn intrekken: dit soort voertuigen enkel voor personen die fysiek niet de kans hebben een gewone wagen te besturen (door een handycap met andere woorden), maar mentaal wel bekwaam zijn voor zich in het verkeer te begeven. En hier dan ook testen voor moeten afleggen, zowel medisch (om hun ongeschiktheid aan te tonen) als een theoretische test.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gavin Bekijk Berichtennu ik een aixam heb
ik wil daar zo graag eens mee rijden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gavin Bekijk Berichtenik kom raar of zelden buiten de stad ik werk in de zelfde stad uit gaan doe ik niet dus de prijs van het verbruik spreekt mij aan ik doe minder dan7000 km per jaar en dan vind ik een gewone wagen er overbodig en je moet eens een plaatsje zoeken in de stad om te parkeren
Eigenlijk nog een opmerking: als je zelden buiten de stad komt, zijn er daar dan geen bussen? In de stad vind ik niets zo handig als tram/bus, ja zelfs fiets!
Comment
-
Hij verbruikt minder dan 3.5l ( volgens site )
Hij is onveilig
Hij werkt op iedereen zijn systeem
Wanneer je anders-valide bent kan je nog steeds een rijbewijs behalen en ( met steun van de staat ) uw voertuig laten ombouwen om met een gewoon voertuig te kunnen rijden ( ik denk aan die BMW5 serie van op het forum )
Mvg, Joris
Comment
-
ik ben gewoon valide,dus niet gehandikapt en ben in bezit van rijbewijs
ja duur in aankoop maar
1 geen baantaxen
2 180€ verzekering per jaar
3 laag verbruik
dit zijn + punten
ok niet echt vijlig maar als je tegen pakweg 45 tegen een muur knalt dat doet pijn
een gewone wagen kan meer dan 120 lees de kranten maar eens dan tegen een muur
dat doet meer dan pijn
en op het systeem werken dat kan en dit is gewoon omdat we een kleine groep mensen zijn die brommer mobiel besturen we zwijgen dan nog maar als je ergens een baan hebt waar je maar 50 mag en je word ingehaald zo snel da je het gevoel krijgd stil te staan is wel iets anders dan op systeem werken is met leven spelen van brommer mobiel bestuurder maar ook met je eigen leven
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gavin Bekijk Berichtenik ben gewoon valide,dus niet gehandikapt en ben in bezit van rijbewijs
ja duur in aankoop maar
1 geen baantaxen
3 laag verbruik
dit zijn + punten
ok niet echt vijlig maar als je tegen pakweg 45 tegen een muur knalt dat doet pijn
dat doet meer dan pijn
en op het systeem werken dat kan en dit is gewoon omdat we een kleine groep mensen zijn die brommer mobiel besturen we zwijgen dan nog maar als je ergens een baan hebt waar je maar 50 mag en je word ingehaald zo snel da je het gevoel krijgd stil te staan is wel iets anders dan op systeem werken is met leven spelen van brommer mobiel bestuurder maar ook met je eigen leven
Gelieve leestekens te gebruiken en wat minder schrijffouten te maken.
Aja, als je met zoiets tegen 45km/uur een ongeval hebt mag je van geluk spreken dat je nog leeft.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gavin Bekijk Berichtenik ben gewoon valide,dus niet gehandikapt en ben in bezit van rijbewijs
ja duur in aankoop maar
1 geen baantaxen
3 laag verbruik
dit zijn + punten
dat doet meer dan pijn
Je hebt wel een serieus taal-handicap...
Om van de leestekens nog niet te spreken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gavin Bekijk Berichtenals ik met openbaar vervoer naar werk zou gaan moet ik 2 bussen nemen.
en fietsen zie ik ni echt zitten doet te veel pijn aan men lucht wegen
vermageren = minder gewicht
minder gewicht = minder verbruik in jouw aixam!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gavin Bekijk Berichtenals ik met openbaar vervoer naar werk zou gaan moet ik 2 bussen nemen.
en fietsen zie ik ni echt zitten doet te veel pijn aan men lucht wegen
Ja, das echt te gek om te nemen he!
Comment
-
ja duur in aankoop maar
1 geen baantaxen
3 laag verbruik
dit zijn + punten
dat doet meer dan pijn
Uiteraard, waar het 70 is vlieg ik u ook voorbij tegen 70, als gij daardoor in uw bolide door elkaar gerammeld wordt hoort dat ding niet op de baan. De rijbaan is namelijk aangelegd, speciaal voor auto's.
Comment
Comment