Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Aixam en Ligier in zone 30

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

hier zitten jammeren over leestekens ik verlies men tijd hier
    ik dacht dat dit een forum was over brommermobielen pro en contra
    in grote lijnen ben ik het er mee eens wat hier geschreven word
    ik vraag me af hoe veel van jullie er nog zonder fouten kunnen schrijven na 30 jaar van school af te zijn
    i

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gavin Bekijk Berichten
      hier zitten jammeren over leestekens ik verlies men tijd hier
      ik dacht dat dit een forum was over brommermobielen pro en contra
      in grote lijnen ben ik het er mee eens wat hier geschreven word
      ik vraag me af hoe veel van jullie er nog zonder fouten kunnen schrijven na 30 jaar van school af te zijn
      i
      Dan is het tijd om dat eens op te frissen .

Comment

i
        ikke alleszins nie
        en ik ga dat niet meer opfrissen hoor kleinen

Comment

er zijn mensen die elvendertig keer niet geslaagd zijn voor hun rijbewijs, die dan zo'n schoenendoos op wielen kopen en geheel onkundig de baan op komen. ik heb om die reden geen vertrouwen in geen enkele ligier- en aixamchauffeur.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
            en ik ga dat niet meer opfrissen hoor kleinen
            de jos is nog jong en ambitieus.

Comment

ja lap, nu is die mens gaan lopen

ligiers hebben een gigantische 2-de hands waarde

Comment

Als je 10.000€ of meer wilt geven aan zo'n wagen is't toch niet dat er geen alternatieven zijn he Zitten er wel airbags in zo'n bakjes? Tegen 50km/u tegen een muur knallen is hetzelfde als van 3 verdiepen naar beneden vallen.

Voor mijn part kregen ze allemaal een verplichte nummerplaat, al dan niet gepersonaliseerd

Zo was er over't laatst in man bijt hond (stukje met kamagurka) iemand met zo'n wagen, en er hing een plaat op "REBAIL". Hij wist niet hoe je "rebel" schreef.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bart_6 Bekijk Berichten
                  Als je 10.000€ of meer wilt geven aan zo'n wagen is't toch niet dat er geen alternatieven zijn he Zitten er wel airbags in zo'n bakjes? Tegen 50km/u tegen een muur knallen is hetzelfde als van 3 verdiepen naar beneden vallen.

Voor mijn part kregen ze allemaal een verplichte nummerplaat, al dan niet gepersonaliseerd

Zo was er over't laatst in man bijt hond (stukje met kamagurka) iemand met zo'n wagen, en er hing een plaat op "REBAIL". Hij wist niet hoe je "rebel" schreef.
                  die rooie met die grote luidspreker in de koffer??

supergoeie reportage!

Comment

Die had er ook een boomcar van gemaakt zeker ?
                    Life's too short. Not to. Live it.
                    1996 Volvo S40 1.8 Luxury-Line (verkocht)
                    2011 Audi A1 1.6 TDI 90pk (end-of-lease)
                    2011 Audi A3 1.6 TDI 105pk (aanloopwagen)
                    2013 VW Passat 1.6 TDI 105pk BMT Trendline

Comment

Veel mensen kopen dit (onding) om uiteen lopende redenen ik zelf woon op 5 km van mijn werk reed altijd op 2 wielen rond heb daar men rijbewijs voor en u ik een aixam heb beleef ik er veel pret aan zeker in de stad op andere banen kom ik niet tijdens de spitsuren en als ik de rekening maak hoe vijlig een aixam is kom ik tot de vaststelling dat de meeste ongelukken waar die (ondingen bij zijn betrokken ) voor meer dan 70% de oorzaak licht bij bestuurders van gewone wagens ik zelf werd al eens van de weg gedrukt ddor een vw gt op een baantje waar je maar 50 mocht en er meer dan plaats genoeg was om in te halen dan stappen ze met veel kabaal uit en zo van we zullen die ouwe eens een lesje leren dan kom ik uit da (onding) 110kg
                      1meter180 en dan maar lopen om rap weg te zijn ik ben het er mee eens dat men een nr plaat voor die brommermobielen moeten hebben en een rijbewijs en wat het openbaar vervoer bertreft moet je echt eens doen tijdens de school periode
                      Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                      Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                      Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                      Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kleinen_joris Bekijk Berichten
                        die rooie met die grote luidspreker in de koffer??

supergoeie reportage!
                        Ja die ik lag hier dubbel van't lachen!!
                        Dat was nu is iemand die na een resem pogingen nooit een rijbewijs gehaald heeft. Speciaal geval wel.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bart_6 Bekijk Berichten
                          Ja die ik lag hier dubbel van't lachen!!
                          Dat was nu is iemand die na een resem pogingen nooit een rijbewijs gehaald heeft. Speciaal geval wel.
                          ik dacht; Jambers-materiaal !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kleinen_joris Bekijk Berichten
                            ik dacht; Jambers-materiaal !
                            Hoe meer vragen Kama stelde, hoe enthousiaster die jongen werd .. door den duur had ik er medelijden mee eigelijk.

Comment

Veel mensen kopen dit (onding) om uiteen lopende redenen ik zelf woon op 5 km van mijn werk reed altijd op 2 wielen rond heb daar men rijbewijs voor en u ik een aixam heb beleef ik er veel pret aan zeker in de stad op andere banen kom ik niet tijdens de spitsuren en als ik de rekening maak hoe vijlig een aixam is kom ik tot de vaststelling dat de meeste ongelukken waar die (ondingen bij zijn betrokken ) voor meer dan 70% de oorzaak licht bij bestuurders van gewone wagens ik zelf werd al eens van de weg gedrukt ddor een vw gt op een baantje waar je maar 50 mocht en er meer dan plaats genoeg was om in te halen dan stappen ze met veel kabaal uit en zo van we zullen die ouwe eens een lesje leren dan kom ik uit da (onding) 110kg
                              1meter180 en dan maar lopen om rap weg te zijn ik ben het er mee eens dat men een nr plaat voor die brommermobielen moeten hebben en een rijbewijs en wat het openbaar vervoer bertreft moet je echt eens doen tijdens de school periode

Hoi!

Eerst en vooral: leestekens!

Ten tweede: Een Ligier of Aixam is veel te duur voor wat 't maar is. Voor 9000€ heb je een nieuw stadswagentje wat veel veiliger, handiger en comfortabeler is.

Bovendien vind ik dat dergelijke wagentjes verplicht een nummerplaat zouden moeten hebben.

Om even off-topic te gaan: Ik vind ook dat elk landbouwvoertuig wat zich op de openbare weg begeeft minstens 50km/u moet halen en gekeurd moet zijn.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sparrow Jack Bekijk Berichten
                                Bovendien vind ik dat dergelijke wagentjes verplicht een nummerplaat zouden moeten hebben.

Om even off-topic te gaan: Ik vind ook dat elk landbouwvoertuig wat zich op de openbare weg begeeft minstens 50km/u moet halen en gekeurd moet zijn.
                                akkoord
                                en bromfietsers ook 50 zoals net in holland is verandert

Comment

Ten tweede: Een Ligier of Aixam is veel te duur voor wat 't maar is. Voor 9000€ heb je een nieuw stadswagentje wat veel veiliger, handiger en comfortabeler is.
                                  das waar, maar de tweedehandswaarde van een aixam ligt vele hoger
                                  en is goedkoper in gebruik

in de stad als 2de wagen is dat toch perfect zeker

Comment

in de stad als 2de wagen is dat toch perfect zeker
                                    ja, maar niet zomaar, zonder rijbewijs. da's gewoon onverantwoord.

Comment

akkoord
                                      en bromfietsers ook 50 zoals net in holland is verandert
                                      Fijn dat je het met me eens bent.

Idd, nieuw ingeschreven landbouwvoertuigen: 50 km/u en keuring verplicht. Bromfietsen klasse B ook 50 per uur.

Comment

Bromfietsen klasse B ook 50 per uur.
                                        en keuring verplicht.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld Bekijk Berichten
                                          en keuring verplicht.
                                          Uiteraard.

Bepaalde bestuurders zou men ook mogen keuren.

Comment

Working...
                                          X