Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Aixam en Ligier in zone 30
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld Bekijk Berichten't hoeft allemaal geen stukken van mensen te kosten, dat zie je me nergens zeggen, en hoor je me nergens typen.
ik ben trouwens ook voorstander van het periodiek hernieuwen van het rijbewijs middels een eenvoudig examen, dat niet moet worden voorafgegaan door een of andere dure bijscholing. de wetgeving op verkeersgebied verandert wekelijks, maar een rijbewijs is voor de rest van je leven... als je niet te vaak dronken rondrijdt, of te snel rijdt, kan je wat aanrommelen op de baan...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk BerichtenWat mij vooral opvalt dat er véél randgevallen met Aixams rijden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld Bekijk Berichtenik ben trouwens ook voorstander van het periodiek hernieuwen van het rijbewijs middels een eenvoudig examen, dat niet moet worden voorafgegaan door een of andere dure bijscholing. de wetgeving op verkeersgebied verandert wekelijks, maar een rijbewijs is voor de rest van je leven... als je niet te vaak dronken rondrijdt, of te snel rijdt, kan je wat aanrommelen op de baan...
Er zijn veel mensen die ik niet graag zou tegenkomen op de weg. Sommige zien met moeite een steek.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CSL Bekijk Berichtenbemerk ik hier een stigmatisering ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk BerichtenNee maar ik stond overlaatst ergens aan de kant waar véél van die wagens langs kwamen en telkens viel me op dat er toch verdacht véél randgevallen mee rondrijden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenTsja, die moeten er ook zijn hé.
Heb zelfs foto's genomen van enkele leuke exemplaren met spoilers enzo.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk BerichtenIdd,ik heb niks tegen die mensen ofzo.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CSL Bekijk BerichtenIk pleit bijkomend ook voor een periodieke vorm van medische keuring voor een rijbewijs.
Er zijn veel mensen die ik niet graag zou tegenkomen op de weg. Sommige zien met moeite een steek.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenDat is inderdaad geen slecht idee...
'k zou het even goed kunnen hebben over andere oude taffelaars, maar dan veralgemeen ik. en over mijn vader hoeft een ander zich niet uit te spreken. nah.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenCool... posten maar..
Staat op m'n andere pc denk ik : morgen check ik.
Comment
-
Ik had eens een ouwe vent op consultatie voor zijn rijgeschiktheidsattest die met moeite iets zag. Die zei tegen mij:" Dokter, waarom heb ik een bril nodig, ik heb toch een GPS en ik kan nog altijd perfect 200 km/h met mijn Mercedes rijden".
Meneer mocht onmiddellijk vertrekken van mij, met een verwijsbrief voor de oogarts
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk BerichtenIdd,ik heb niks tegen die mensen ofzo.
Bijgevoegde Bestanden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door will Bekijk BerichtenIets in de aard van bijgevoegd ??
een blauwe met dakspoiler,velgjes enzo.... + een ouw roos krel.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door will Bekijk BerichtenIets in de aard van bijgevoegd ??
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld Bekijk Berichtenopen gerust een topic in "mijn auto".
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld Bekijk Berichten't lijkt me niet onverstandig om ook voor fietsers een basiscursusje, mét officieel attest, in het lessenpakket van de lagere school op te nemen. wie dat attestje niet heeft, mag bijvoorbeeld niet zonder begeleiding fietsen.
Kinderen krijgen nadien een fietsdiploma
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SUpermasj Bekijk Berichtendat bestaat hier dus. 6 leerjaar. Kinderen moeten een parcours van 2-3 km afleggen door de stad (op hun eentje, er staan volwassen op de kruispunten om in te grijpen indien noodzakelijk). Parcours is op voorhand ingeoefend (ook fietsen in enkelrichtingstraat in 'andere' richting)
Kinderen krijgen nadien een fietsdiploma
Comment
Comment