Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Aixam en Ligier in zone 30

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld Bekijk Berichten
    omschrijf randgeval.
    Dit zijn duidelijk randgevallen.

Comment

• Dat is Laos .

Comment

't hoeft allemaal geen stukken van mensen te kosten, dat zie je me nergens zeggen, en hoor je me nergens typen.
        ik ben trouwens ook voorstander van het periodiek hernieuwen van het rijbewijs middels een eenvoudig examen, dat niet moet worden voorafgegaan door een of andere dure bijscholing. de wetgeving op verkeersgebied verandert wekelijks, maar een rijbewijs is voor de rest van je leven... als je niet te vaak dronken rondrijdt, of te snel rijdt, kan je wat aanrommelen op de baan...
        Dat is inderdaad geen slecht idee...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
          Wat mij vooral opvalt dat er véél randgevallen met Aixams rijden.
          bemerk ik hier een stigmatisering ?

Comment

ik ben trouwens ook voorstander van het periodiek hernieuwen van het rijbewijs middels een eenvoudig examen, dat niet moet worden voorafgegaan door een of andere dure bijscholing. de wetgeving op verkeersgebied verandert wekelijks, maar een rijbewijs is voor de rest van je leven... als je niet te vaak dronken rondrijdt, of te snel rijdt, kan je wat aanrommelen op de baan...
            Ik pleit bijkomend ook voor een periodieke vorm van medische keuring voor een rijbewijs.

Er zijn veel mensen die ik niet graag zou tegenkomen op de weg. Sommige zien met moeite een steek.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CSL Bekijk Berichten
              bemerk ik hier een stigmatisering ?
              Nee maar ik stond overlaatst ergens aan de kant waar véél van die wagens langs kwamen en telkens viel me op dat er toch verdacht véél randgevallen mee rondrijden.

Comment

Nee maar ik stond overlaatst ergens aan de kant waar véél van die wagens langs kwamen en telkens viel me op dat er toch verdacht véél randgevallen mee rondrijden.
                Tsja, die moeten er ook zijn hé.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                  Tsja, die moeten er ook zijn hé.
                  Idd,ik heb niks tegen die mensen ofzo.
                  Heb zelfs foto's genomen van enkele leuke exemplaren met spoilers enzo .

Comment

Cool... posten maar.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CSL Bekijk Berichten
                      Ik pleit bijkomend ook voor een periodieke vorm van medische keuring voor een rijbewijs.

Er zijn veel mensen die ik niet graag zou tegenkomen op de weg. Sommige zien met moeite een steek.
                      tijdens dat periodieke praktische examen kan, zoals nu ook 't geval is, een basis-ogentest worden afgenomen.

Comment

Dat is inderdaad geen slecht idee...
                        als ik bijvoorbeeld zie hoe m'n vader rondrijdt, die kerel denkt dat de baan van hem alleen is. hij wordt 64, heeft een theoretisch prut-examen afgelegd 45 jaar geleden, en mag nu ongestoord de wegpiraat uithangen.

'k zou het even goed kunnen hebben over andere oude taffelaars, maar dan veralgemeen ik. en over mijn vader hoeft een ander zich niet uit te spreken. nah.

Comment

Cool... posten maar.
                          Ik ben ze aan zoeken .

Staat op m'n andere pc denk ik : morgen check ik .
                          Last edited by ; 18/06/2008, 20:46.

Comment

• Ik had eens een ouwe vent op consultatie voor zijn rijgeschiktheidsattest die met moeite iets zag. Die zei tegen mij:" Dokter, waarom heb ik een bril nodig, ik heb toch een GPS en ik kan nog altijd perfect 200 km/h met mijn Mercedes rijden".

Meneer mocht onmiddellijk vertrekken van mij, met een verwijsbrief voor de oogarts

Comment

• zo'n gevallen mogen nu dus met een Aixam op de baan. zonder gps.

Comment

Iets in de aard van bijgevoegd ??
                                Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door will Bekijk Berichten
                                  Nene

een blauwe met dakspoiler,velgjes enzo.... + een ouw roos krel.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door will Bekijk Berichten
                                    open gerust een topic in "mijn auto".

Comment

open gerust een topic in "mijn auto".
                                      Met plezier, maar ik weet begot niet meer waar ik deze foto gevonden heb indertijd ?? En van mijne wagen wil ik geen topic openen, om de mensen niet te veel voor het hoofd te stoten zie je....

Comment

't lijkt me niet onverstandig om ook voor fietsers een basiscursusje, mét officieel attest, in het lessenpakket van de lagere school op te nemen. wie dat attestje niet heeft, mag bijvoorbeeld niet zonder begeleiding fietsen.
                                        dat bestaat hier dus. 6 leerjaar. Kinderen moeten een parcours van 2-3 km afleggen door de stad (op hun eentje, er staan volwassen op de kruispunten om in te grijpen indien noodzakelijk). Parcours is op voorhand ingeoefend (ook fietsen in enkelrichtingstraat in 'andere' richting)
                                        Kinderen krijgen nadien een fietsdiploma
                                        BMW 420dA : >>>

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SUpermasj Bekijk Berichten
                                          dat bestaat hier dus. 6 leerjaar. Kinderen moeten een parcours van 2-3 km afleggen door de stad (op hun eentje, er staan volwassen op de kruispunten om in te grijpen indien noodzakelijk). Parcours is op voorhand ingeoefend (ook fietsen in enkelrichtingstraat in 'andere' richting)
                                          Kinderen krijgen nadien een fietsdiploma
                                          en wat is juist de wettelijke waarde daarvan?

Comment

Working...
                                          X