Mededeling

Collapse
No announcement yet.

De politie beschadigt mijn auto!?!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Ik vind het erg wat je hebt meegemaakt, en kan niet goedkeuren wat er is gebeurd. Je hebt er dan ook goed aan gedaan die pv op te laten maken. Ik hoop dat als ik in dezelfde situatie ooit moest komen, ik jouw kalmte en verstandig optreden zou hebben. Ik vrees ervoor, en kan er enkel maar op hopen!

Langs de andere kant, velen scheren de flikken over 1 kam. Overal zitten rotte appels tussen, ook daar dus.
    Anderzijds, enkele voorvallen die ik zelf meegemaakt hebt, of iemand die ik persoonlijk ken:
    - in pan vallen met de auto, en door de politie vriendelijk naar huis gebracht, nadat ze even vriendelijk de auto naar de kant van de weg hielpen duwen, ook al was daar serieus modder.
    -Bij een ongeval het slachtoffer zijn persoonlijke waardevolle bezittingen niet zomaar in de auto laten liggen, maar wel buiten dienst naar zijn ouders gebracht, 5 gemeentes verder...

Ik wil hier maar even mee zeggen: ze doen ook veel goede dingen voor ons. En daar mogen we ook wel eens bij stil staan...

Maar nogmaals, zaken zoals hier, kunnen niet, en daar moet tegen opgetreden worden...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door GOLF V GTI Bekijk Berichten
      Als je verzekerd bent voor rechtsbijstand laat de verzekering er een advocaat opzetten. Dat kost je niets.
      Ik durf het niet met zekerheid te zeggen, maar als de verzekering er een advocaat op zet, en je verliest, dan moet je de advocaat betalen, want je hebt hem "onnodig" gebruikt, en dus eisen ze hun kosten terug ...

Comment

getuigen?

Comment

We mogen de politie niet over één kam scheren, integendeel, hun hoofdtaken zijn er nu eenmaal om ons te helpen, maar er zitten toch behoorlijk wat van die eerdergenoemde rotte appels tussen hoor.

Succes BEEMER, maar ik vrees dat je tegen muren aan't roepen bent. Het is fout wat die agent gedaan heeft, maar je doet precies ook wel veel moeite om je gelijk te halen (wat vrees ik moeilijk zal lukken).

Positieve noot: je hebt de actualiteit mee (wantoestanden bij de politie)

Comment

Je zal je geld niet terugzien maar je maakt wel een statement door tegen zulke rotzakken in te gaan. Moest ik zoiets zien, ik zou mij direkt bij het slachtoffer gaan melden als getuige.

Comment

Ik heb ook nog zo een verhaal... Er was een alcoholcontrole en we werden aangemaand om te vertragen. We vertragen, de agent gaat opzij, maar hij doet geen teken om te stoppen. We rijden rustig door en komen thuis aan. Een half uur later (het was toen half zes 's morgens) horen we de bel gaan en zien we de agenten met een lamp in het glas schijnen. UIteindelijk doen we toch de deur open. De agent had verklaard dat hij wel degelijk een teken tot stoppen had gegeven en dat we met veel te hoge snelheid kwamen aangereden. Daarop moest hij 'opzij springen', anders reden we hem zogezegd omver. Toen we de agent gepasseerd waren, zijn we zogezegd tegen een veel te hoge snelheid gevlucht (terwijl er flitspalen staan aan een kruispunt waar je 50 mag ). De zaak moet nu voorkomen in Dendermonde, dat belooft...

Comment

Als ik jou was zou ik hier interne zaken op zetten. En een aangetekende brief naar het ministerie van Patrick De Wael sturen. Dit is idd iets dat je niet kan laten gebeuren. En het feit dat hier dreigementen zijn geuit (commissaris die dreigt dat je ernstig in de problemen zou geraken) is machtsmisbruik. Niet toegeven hieraan. Ga ook bij je verzekerig horen over je rechtsbijstand want hier zal je waarschijnlijk een advokaat voor nodig hebben.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                  Van Baal ---> shitlisted

Maar het is en blijft een belachelijke zaak. Het stomme is dat je er wss niet veel aan kan doen en dat zo'n gasten denken dat ze alles mogen ...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door chris_lbr Bekijk Berichten
                    Als ik jou was zou ik hier interne zaken op zetten. En een aangetekende brief naar het ministerie van Patrick De Wael sturen. Dit is idd iets dat je niet kan laten gebeuren. En het feit dat hier dreigementen zijn geuit (commissaris die dreigt dat je ernstig in de problemen zou geraken) is machtsmisbruik. Niet toegeven hieraan. Ga ook bij je verzekerig horen over je rechtsbijstand want hier zal je waarschijnlijk een advokaat voor nodig hebben.
                    Patrick De Wael???? Nog zo'n kapoentje die zogezegd geen idee heeft van wat er in zijn departement gebeurt. Jaja meneer de journalist, ik ben bedrogen door mijn eigen personeel maar ik weet van niks.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                      Van Baal ---> shitlisted
                      Burgemeester van de marginale driehoek (die voor alle duidelijkheid ACHTER de kerk van Baal begint)

Comment

kleine kans dat je schade vergoed zal worden, ik zou in deze situatie ook geen problemen mee hebben om zijn wagen eens te zoeken...
                        i 1 2 1/2 6

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk Berichten
                          Klacht indienen bij het Comité P hoef je zelfs niet te proberen want dat is een pot nat.

Ik weet niet of ge het nieuws af en toe volgt maar het is het comitee P dat een vernietigend verslag over het hoofd van de federale politie heeft uitgebracht.
                          1 pot nat? In uw kortzichtige wereld waar alles en iedereen tegen u samenspant wel ja.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Pinzie Bekijk Berichten
                            Ik durf het niet met zekerheid te zeggen, maar als de verzekering er een advocaat op zet, en je verliest, dan moet je de advocaat betalen, want je hebt hem "onnodig" gebruikt, en dus eisen ze hun kosten terug ...
                            eens rechtsbijstand tussenkomt kunnen zij hun kosten niet terugvorderen
                            saab 96 (1973)http://www.autoforum.be/showthread.php?t=20654
                            saab 93 tid (1998 ) http://www.autoforum.be/showthread.php?t=20653 saab VERKOCHT
                            saab 95 estate 2.0t Lpi (2002) http://www.autoforum.be/showthread.php?t=20650 VERKOCHT
                            saab 93 se 2.0t cabrio (2002)http://www.autoforum.be/showthread.php?t=47497
                            saab 95 tid vector sportshatch (2006) http://www.autoforum.be/showthread.php?t=42149
                            renault grand espace 2.0 dci (2008 ) http://www.autoforum.be/showthread.php?p=4792653
                            Porsche 993 (1994)

Comment

Even reageren:

Ik heb deze ochtend mijn verzekeringsagent hierover opgebeld. Die had nog nooit een dergelijk voorval gehad maar hij vreest ook dat ik niet opkan tegen een politieman. Hij stelde wel voor om een klant van hem te contacteren. Die is officier van de politie van een andere grote stad. Die man heeft me laten weten dat een politieman nooit schade mag toebrengen aan een auto. Hij mag me enkel bekeuren als ik al een fout zou begaan hebben. Die officier stelde voor om toch hiermee verder te gaan.

Mijn verzekeringsagent wacht nu op het PV nummer zodat hij de rechtsbijstand kan inschakelen. De getuigen die bij mij in de wagen zaten zouden ook gehoord worden ondanks het feit dat ze ook partijdig kunnen zijn. Het zal sowieso een gevecht van lange duur worden. De politieman kan mij bekeuren als hij beweert dat ik zijn bevel tot stoppen genegeerd heb, maar dan moet de boete vandaag of morgen uiterlijk in de bus zitten. Als dit niet gebeurt dan kan de politieman mij enkel ten laste leggen dat ik weerstand geboden heb tov een bevoegd persoon in functie.

Een straatje zonder einde vrees ik maar toch geef ik niet op. Ik beschadig niemand zijn auto dan moet zeker een politieman dit niet doen
                              The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
                              BMW F10 520da 2012
                              MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
                              BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
                              Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
                              VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

Het is Van Bael met ae

Comment

Feiten moet je bewijzen, en dus kan je enkel tegen die flik op als er getuigen zijn die jouw feitenversie bevestigen. Veel (zoniet alles) hangt dus af van wat die getuige die je daar vermeldde heeft verklaard.

Zit dat mee, dan kan (en zal) je er geraken !

Comment

Allez

ik ben mssch ewa stom he, maar ge kunt toch gewoon vingerafdrukken laten nemen van uw motorkap om aan te tonen da dat zijn polleke is da daar een mep op heeft gegeven?

Comment

teveel csi gekeken fuel

Comment

ah

das dus ni mogelijk?

ik zeg ni da ze da willen doen he, maar moest em ook ontkennen op die auto geklopt te hebben ....

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                                          Allez

ik ben mssch ewa stom he, maar ge kunt toch gewoon vingerafdrukken laten nemen van uw motorkap om aan te tonen da dat zijn polleke is da daar een mep op heeft gegeven?
                                          en als de politieman zegt dat hij enkel zijn hand daar heeft opgelegd?
                                          draai het of keer het hoe je wil, zonder onpartijdige getuigen of videobeelden kan je heel weinig beginnen.

Comment

Working...
                                          X