Mededeling

Collapse
No announcement yet.

De politie beschadigt mijn auto!?!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door Bralo20 Bekijk Berichten
    Beemer mag toch de weg vragen?
    ik vind het nou niet de uitgelezen plek om de weg te vragen en begrijp ergens wel het sommerend gebaar van ome agent, en als die die wagen heeft bekrast mag hij, of de politie want hij is in zijn ambt, ervoor opdraaien

tis een forum en daar kan ook over gediscuteerd worden
    (zaag-zaag van mijnentwege)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
      ik vind het nou niet de uitgelezen plek om de weg te vragen en begrijp ergens wel het sommerend gebaar van ome agent, en als die die wagen heeft bekrast mag hij, of de politie want hij is in zijn ambt, ervoor opdraaien
      Als ge de weg niet weet bij zo een omleiding, dan vraagt ge dat toch he!
      Ik ben zelf seingever bij koersen en maak het ook iedere keer mee dat ze mij de weg vragen.
      Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
      Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
      Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
      Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

als een agent je het teken geeft om door te rijden, is't ni den tijd om de weg te vragen, zeker als er nog mensen achter u staan en in deze tijd iedereen gehaast is

beemer mag van mij de weg vragen, maar dat doe je niet overal en altijd

en nog een keer, die flik zou van mij ook de schade moeten betalen, als het zo is gegaan zoals beemer zegt en daar wil ik niet aan twijfelen

Comment

Da's echt niet lief van die flik.

Anderzijds is het nu ook niet echt slim om meer info te vragen aan de persoon die verantwoordelijk is voor het verkeer daar op die moment.

Wat dacht je? Ja... Die flik zal wel tijd genoeg hebben om mij even verder te helpen ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
            als een agent je het teken geeft om door te rijden, is't ni den tijd om de weg te vragen, zeker als er nog mensen achter u staan en in deze tijd iedereen gehaast is

beemer mag van mij de weg vragen, maar dat doe je niet overal en altijd

en nog een keer, die flik zou van mij ook de schade moeten betalen, als het zo is gegaan zoals beemer zegt en daar wil ik niet aan twijfelen
            Ik heb alleen de beginpost gelezen en kijk... Er zijn er nog die dat vinden.

Comment

Of Beemer al dan niet in fout was doet hier volgens mij helemaal niet terzake. Waar het wel om gaat is dat zo'n feiten aantonen dat een geweldsmonopolie van de overheid vaak een slechte zaak is. De oorspronkelijke bestaansreden van een overheid is het beschermen van mensen hun leven, vrijheid en hun eigendom. Het is dan ook frappant dat 'De Arm Der Wet' (in dit geval "De Hand der wet"?) schade toebrengt aan het eigendom van een burger.
              Ik zou in jouw plaats zo ver mogelijk gaan. Als alle middelen uitgeput zijn zou ik nog een aangetekend schrijven laten verzenden naar z'n persoonlijk adres door een advocaat. Krapuul is Krapuul, uniformpje of niet, het politiekorps is een reflectie van de maatschappij en kent verschillende "soorten" individuen.
              Last edited by ; 25/09/2008, 09:28.

Comment

Mijn geval is trouwens een staartje aan het krijgen. Ik heb gisteren een PV in de bus gekregen wat moet voorkomen bij de politierechtbank. De politieman heeft de feiten "uiteraard" compleet verdraaid. Mijn getuige waarvan ik al vermoedde dat hij niet onpartijd was heeft een verhaal verteld met erg veel details in uiteraard allemaal tegen mij. Ik heb zowel het verslag van de politieman als datgene van de getuige kunnen lezen met naam en adres er zelfs bij. Ik verschiet ervan dat ik al deze info krijg

Ik heb alles doorgegeven aan de rechtsbijstand maar ik vrees dat ik nooit tegen hen ga kunnen opboksen. De politieman heeft een PV opgemaakt waarvij ik een 3de graads overtreding bega... Dit grapje zal me dus 150 euro kunnen kosten terwijl ik al het slachtoffer was!!! Een hopeloze en verloren strijd nog voor ik begonnen ben denk/vrees ik. Hoe kan ik het nu in godsnaam halen van een politieman met een getuige die tegen mij getuigen
                The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
                BMW F10 520da 2012
                MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
                BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
                Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
                VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

Als er een onafhankelijke getuige is die 'tegen' jou getuigt ga je niet veel kunnen beginnen denk ik.

edit: het is normaal dat je een afschrift krijgt van het proces verbaal waar alles in staat.

Comment

wat een onzin, die beschadiging is er gekomen door die agent en dat mocht niet gebeurd zijn.

België is toch weer eens verschrikkelijk.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kleinen_joris Bekijk Berichten

edit: het is normaal dat je een afschrift krijgt van het proces verbaal waar alles in staat.
                      Dus als Beemer nu wraakgericht zou zijn, zou hij het adres van de politieman / getuige kunnen opzoeken om wraak te nemen.
                      Goed dat ik dat weet, das toch wel een reden om mezelf nooit als getuige op te geven.
                      2012 Renault Megane RS

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BEEMER Bekijk Berichten
                        Hoe kan ik het nu in godsnaam halen van een politieman met een getuige die tegen mij getuigen

Als je kan getuigen dat die politieman die getuige kent dan kan je die getuige zijn onpartijdigheid in twijfel trekken. Dit zou echter tot een langdurige juridische strijd kunnen leiden die je veel meer geld en ellende zou kunnen kosten dan hetgeen je nu al hebt meegemaakt.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Cash Bekijk Berichten
                          Dus als Beemer nu wraakgericht zou zijn, zou hij het adres van de politieman / getuige kunnen opzoeken om wraak te nemen.
                          Goed dat ik dat weet, das toch wel een reden om mezelf nooit als getuige op te geven.

Wat een zever. Als je getuige bent van een strafbaar feit en je loopt ervan weg omdat je niet wil getuigen dan pleeg je zelf een strafbaar feit. Denk je nu werkelijk dat iedereen zo wraakzuchtig is dat ze je thuis komen opzoeken om je een pak slaag te geven?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk Berichten

wat een onzin, die beschadiging is er gekomen door die agent en dat mocht niet gebeurd zijn.

België is toch weer eens verschrikkelijk.
                            Nu komt stap 2 : Beemer gaat politieman en getuige vermoorden en komt los na 3 maanden wegens procedure fouten.

Einde = iedereen blij

Comment

Ik denk toch dat je toch nog iets kans zal hebben. Waarom werd er ander die commissaris bijgehaald ? Want dat was toch de reden waarom je klacht tegen die agent wou indienen. Dit strookt m.i. niet met het verhaaltje waarmee ze komen opdraven. Als een agent jou een PV schrijft dan hoeft de commissaris toch niet te worden opgeroepen... Dit is iets waar je advokaat werk moet van maken. Vergeet ook niet dat jij bent terug gekeerd nadat je had vastgesteld dat je schade had. Had die agent reden om jou een PV aan je broek te doen dan had hij daar de kans voor gehad op het moment dat hij op je motorkap geklopt heeft. Want je stond tenslotte stil toen. Dat heeft hij toen echter niet gedaan. 't Is pas nadat je bent teruggekeerd dat het spel is begonnen. Volgens mij moet een politie-rechter hier ernstige twijfels door krijgen...

Comment

Een pak rammel verdient die flik en dien getuige.
                                Ge hebt het adres, een pak rammel zullen ze meer voelen dan een rechtszaak die ze toch winnen dusja...

Spijtig dat het zo moet gaan...

Comment

Comité P ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door TurboBoost Bekijk Berichten
                                    Comité P ?
                                    Ik heb hen de dag zelf nog een document bezorgd met wat er gebeurd is. Zij hebben échter niet gereageerd. Ik heb wel hulp aangeboden gekregen van iemand om het tot een goed einde te brengen. Meer kan/mag ik echter niet zeggen totdat het voorgekomen is.
                                    The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
                                    BMW F10 520da 2012
                                    MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
                                    BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
                                    Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
                                    VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

Als je geen schadevergoeding krijgt, gooi wat kasseien in en naar zijn auto.

Ik zeg zomaar iets.

Comment

of slaap met zijn vrouw

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk Berichten
                                          of slaap met zijn vrouw
                                          Slaap met zijn zoon dat choqueert mensen harder.

Comment

Working...
                                          X