Oorspronkelijk geplaatst door krizie
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
De politie beschadigt mijn auto!?!
Collapse
X
-
vingerafdrukken nemen?
wat gaat dat grapke niet kosten dan?
Maar ik vind het wel dik klote voor jou natuurlijk, BEEMER
Als liefhebber je kar zo vertroetelen en komt daar zo ne zeiksteel eens effe verandering in brengen.
Denk dat je best gewoon geld steekt in reparatie dan in een op voorhand verloren proces Mijn mening...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichtenah
das dus ni mogelijk?
ik zeg ni da ze da willen doen he, maar moest em ook ontkennen op die auto geklopt te hebben ....
Tis ni op zen CSI da ze 5 weken na feiten met een simpel strippeke, 1/3 vinger afdruk kunne recupuren, en aan de hand daarvan weten of ge dien avond frieten met stoofvlees hebt gegeten...
Da kost tijd geld , en veel expertise...
iets dat heel die affaire dan uiteindelijk niet waard is...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichtenvingerafdrukken nemen?
wat gaat dat grapke niet kosten dan?
Maar ik vind het wel dik klote voor jou natuurlijk, BEEMER
Als liefhebber je kar zo vertroetelen en komt daar zo ne zeiksteel eens effe verandering in brengen.
Denk dat je best gewoon geld steekt in reparatie dan in een op voorhand verloren proces Mijn mening...
Als ik me niet vergis kan je aan de politie vragen om bepaalde onderzoeksdaden te verrichten. Het nemen van een vingerafdrukken is zo'n onderzoeksdaad dacht ik... Maar of dit ook mogelijk is bij zo'n klacht weet ik eigenlijk niet...
Feit is dat het technisch mogelijk is zolang de wagen niet gewassen is (of eventueel onder een stortbui gestaan heeft, overspoten, etc...).
In België hebben ze wel niet zoveel high tech geprul als in "CSI" maar het nemen van vingerafdrukken lukt nog wel hoor.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Odan.be Bekijk BerichtenDat gaat , maar dan moet het redelijk recent zijn, mag de wagen niet teveel onderhevig geweest zijn aan regen en andere vetzakkerij.. etc etc
Tis ni op zen CSI da ze 5 weken na feiten met een simpel strippeke, 1/3 vinger afdruk kunne recupuren, en aan de hand daarvan weten of ge dien avond frieten met stoofvlees hebt gegeten...
Da kost tijd geld , en veel expertise...
iets dat heel die affaire dan uiteindelijk niet waard is...
Maar in CSI is alles lichtjes overdreven, al bestaan de technieken die ze daar gebruiken wel effectief in het dagelijkse leven.
Tijd? Half uurke voor het nemen van een afdruk, inscannen van de afdruk en dan door de computer te laten lopen... Of eventueel manueel dmv een vergrootglas maar dat neemt idd tijd in beslag
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichteneen echte schande ...
hopelijk wordt uw schade vergoed maar ik vrees ervoor
wat denken die flikken wel ?
iets helemaal anders en minder erg maar vrijdagmiddag waren we in de frituur waar we elke vrijdag frieten gaan eten en waar ik soms wat vlees lever , en een flik die na ons frieten besteld krijgt ze vroeger dan ons
ik zeg tegen de bazin.. waarom krijgt hij zijn frieten vroeger dan ons ? wij waren voor hem he
ja kweet het zegt ze maar hij wil zijn frieten altijd direkt hebben en het is gene gemakkelijken hoor
Wat dit voorval betreft, ik vind dit absoluut niet kunnen. Maar het zal niet echt evident zijn om dat te regelen denk ik. Comité P is idd een oplossing maar dat is helemaal geen zekerheid dat het daarmee zal opgelost gerakenMini Cooper D & Citroën Berlingo (LV)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door HighwayMan Bekijk BerichtenBurgemeester van de marginale driehoek (die voor alle duidelijkheid ACHTER de kerk van Baal begint)
Comment
-
Ik heb gisteren namiddag naar de politie gebeld om te vragen naar het PV nummer en ze wilden het mij niet geven. Dergelijke aanvragen kunnen enkel via fax door de verzekeringsmaatschappij zeiden ze .
Omdat ik niet zeker was over welke politiezone het ging heb ik een andere gebeld. Ik ga de naam niet meer vermelden want via PM heeft men mij gezegd dat ik geen namen mag geven... Daar heb ik onmiddellijk het PV nummer gekregen. Ze begrepen niet dat de andere politiezone zoiets niet wil geven...
Het comite P heeft me nog niks laten weten.The shark is BACK! BMW 635csi
BMW E24 635csi 1985
BMW F10 520da 2012
MINI Clubman Cooper 2017
2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door takke Bekijk Berichten** Begint in Tremelo en volledig Baal erbijneemt
Comment
-
Ik woon net op de grens van marginaliteit - geen marginaliteit.
Ik vind Werchter over het algemeen nog net niet marginaal, Tremelo daarintegen is al een pakske marginaler als ge het mij vraagt, en breek me over Baal de mond niet open Simple as it is.. Baal Marginaal
Maar terug ontopic...
Hoe hebje contact opgenomen met het compité P?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenpolitie mag je auto niet abumeren, maar beemer mag ni stilstaan op een kruispunt, wat is dat nou ?
maar daar gaat het ni over
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk BerichtenTremelo ZEKER EN VAST
Spijtig dat die braderie altijd samenvalt met Werchter want dat is altijd lachen.
Maar de markt op dinsdag is ook al de moeite hoor, en da's elke week. Je kunt er ook in 2008 nog mensen met van die SN en Zino&Judy klederdracht aanschouwen.
Oorspronkelijk geplaatst door takke Bekijk BerichtenIk vind Werchter over het algemeen nog net niet marginaal, Tremelo daarintegen is al een pakske marginaler als ge het mij vraagt, en breek me over Baal de mond niet open Simple as it is.. Baal Marginaal
Excuses voor offtopic
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenFak die braderie
Maar de markt op dinsdag is ook al de moeite hoor, en da's elke week. Je kunt er ook in 2008 nog mensen met van die SN en Zino&Judy klederdracht aanschouwen.
Daar lopen ook koppels tussen met matchende fluo parachute-stoffen trainings en allebei een permanent net zoals hun opgemaakte poedel.
Comment
-
Erg dat zoiets moet gebeuren.
Ik denk dat je best die schade zelf laat maken en vergeet.
Je zit natuurlijk met een wrang gevoel en het idee dat zo'n flik zichzelf boven de wet meent te zetten.
Uiteindelijk zal een rechtzaak lang duren en een hoop gezever (en kosten) geven.
Misschien beter een bij van bael een huisbezoek brengen...
Comment
-
fack beemer, ik steun u volledig, ik hoop dat ge wint, en anders heb je in ieder geval toch een statement gemaakt!Oorspronkelijk geplaatst door AlexisWas grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen
Comment
Comment