Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Snelheidsbeperking van 90 km/u bij overschrijding fijn stof

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • werkloos of bewust

    Comment


    • Oorspronkelijk geplaatst door WimRS4 Bekijk Berichten
      Om de tijd te doden en de testosteron in goeie banen te lijden. Ik heb aandelen bij de papieren zakdoekskes fabrieken
      't is beter dat, dan uw zaad de vrije loop te laten gaan in menig aarsverzakte homo op diverse parkings.

      Hoe ervaren jullie dat? Die chcostoempers op parkings langs de autostrades? Omverrijden?

      Comment


      • ja ik vraag maar

        Comment


        • Oorspronkelijk geplaatst door Stefanus Bekijk Berichten
          bij vele vacature's voor vrachtwagenchauffeurs lees ik dat ze bereid moeten zijn te helpen bij 't laden en lossen.
          Wij moeten zelfs alles zelf laden in sommige fabrieken, en overal handtekeningen zetten dat alles ladingen op ons verantwoordelijkheid gebeuren.
          Alleen als ge plasmas en dvd recorders mee hebt voor pioneer moogt ge er niet aankomen. Spijtig, zeer spijtig.

          Comment


          • Oorspronkelijk geplaatst door yoda007 Bekijk Berichten
            't is beter dat, dan uw zaad de vrije loop te laten gaan in menig aarsverzakte homo op diverse parkings.

            Hoe ervaren jullie dat? Die chcostoempers op parkings langs de autostrades? Omverrijden?
            Ik ben zo een naieve jongen die dat in het begin niet doorhad. Tot dat ik eens ergens een nachtje stond te slapen op een franse parking en ik twee man uit de struiken zag komen, toen viel mijn frank.
            Moesten daar nu nog felle vrouwen op afkomen, ik kwam een heel week nie meer naar huis.

            Comment


            • Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
              werkloos of bewust
              Beide van beide, ik rijd in onderaanneming voor http://www.tpt-derese.be/pages/
              En daar is dit moment niet genoeg werk.

              Comment


              • Oorspronkelijk geplaatst door ikzit 2050
                Beide. Hoeveel procent van de vrachtwagens rijdt overbeladen?
                In 90 procent van de fabrieken geraak je niet buiten als je overbeladen bent.
                Dus 10 procent zeker.
                Belgie 44 ton maximum, al de rest 40 ton.
                40 ton is beter, minder verbruik, en mij kan het geen bal schelen hoeveel ik nu juist moet meenemen, het is niet voor bij mij thuis

                Comment


                • Oorspronkelijk geplaatst door ikzit 2050
                  Het tweede spreekt het eerste een beetje tegen, niet?
                  De week voor kerstmis is altijd kalm, de rest van het jaar kunt ge dag en nacht rijden als het ware.

                  Comment


                  • Oorspronkelijk geplaatst door WimRS4 Bekijk Berichten
                    Er zijn er bitter weinig die nog een greintje appreciatie hebben voor een trucker, het is heel spijtig. In de meeste fabrieken waar we moeten laten zijn we ook al niet veel meer dan een stuk vuil.
                    Er zal wel een tijd komen dat er geen chauffeurs meer te vinden zijn, en dan zal het misschien veranderen, er zijn er nu al zoveel te weinig.
                    Lang leve de Polen.

                    Comment


                    • Vanmorgen grappigheid ( nuja ... ).

                      Ik rijd op de autosnelweg 90 km/u, was net een smog bord tegengekomen ...

                      Komt er een "schenk" camion in mijn gat hangen, en claxoneren en flashen, terwijl ik 90 deed zelfs ietsje meer op de teller

                      Comment


                      • Oorspronkelijk geplaatst door WimRS4 Bekijk Berichten
                        Er zijn er bitter weinig die nog een greintje appreciatie hebben voor een trucker, het is heel spijtig. In de meeste fabrieken waar we moeten laten zijn we ook al niet veel meer dan een stuk vuil.
                        Er zal wel een tijd komen dat er geen chauffeurs meer te vinden zijn, en dan zal het misschien veranderen, er zijn er nu al zoveel te weinig.
                        Ik laat een vrachtwagen altijd genoeg plaats, als hij ergens uit moet rijden, zal ik de eerste zijn om te stoppen, want verdorie dat moet kak zijn met zo een spel rondrijden.
                        Heb eens ene in Deerlijk naar een plaats geleid die zijn gps niet wist zijn. Ik voor met de auto en hij achter me best grappig toen

                        Anderzijds, ik liet eens ene door, en ik kreeg zwaar onder mijn voeten omdat ik hem doorliet en bovenstaand voorbeeld ...

                        Comment


                        • Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit Bekijk Berichten
                          Vanmorgen grappigheid ( nuja ... ).

                          Ik rijd op de autosnelweg 90 km/u, was net een smog bord tegengekomen ...

                          Komt er een "schenk" camion in mijn gat hangen, en claxoneren en flashen, terwijl ik 90 deed zelfs ietsje meer op de teller
                          Kan goed zijn. Je bent beter af als je 95 rijdt. Sommige vrachtwagens kunnen immers iets meer dan 90.

                          Comment


                          • Zondag is 't gedaan van dat.

                            Bron
                            Peugeot Partner Tepee 1.6 BlueHDi ETG

                            Comment


                            • Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit Bekijk Berichten
                              Vanmorgen grappigheid ( nuja ... ).

                              Ik rijd op de autosnelweg 90 km/u, was net een smog bord tegengekomen ...

                              Komt er een "schenk" camion in mijn gat hangen, en claxoneren en flashen, terwijl ik 90 deed zelfs ietsje meer op de teller
                              Ik heb onlangs hetzelfde voor gehad, Ik wil met de wagen de parking in Roeselare verlaten, probeer op te trekken tot boven de 90 maar de oprit is wat te kort voor mijn oud kraam.
                              Dus moest ik wel op de autostrade komen, alle andere vakken waren vrij, en toch wou die trucker me niet doorlaten. Kortzichtige kerels dat er tussenzitten niet te doen.
                              Ander verhaal, E313 Lummen Antwerpen, 45 kilometer zitten klooien achter een Frans Hendrickx aan 75 per uur, in Ranst zaten we er al met 20 achter. Je mag niet inhalen dus doen we dat ook niet. In Ranst zet ik me ernaast, en hij was weg den onnozelaar, ik kon hem niet eens bijhouden. En daar word een mens dan een beetje pissig en agressief van.

                              Comment


                              • Oorspronkelijk geplaatst door Nightfox Bekijk Berichten
                                Kan goed zijn. Je bent beter af als je 95 rijdt. Sommige vrachtwagens kunnen immers iets meer dan 90.
                                Die mannen haasten zich ook niet om een hen inhalende vrachtwagen wat sneller te laten passeren door eventjes van 't gas af te gaan. En daardoor moet een hele colonne auto's kilometers lang wachten tot ze gedaan hebben met koppig te zijn.

                                Als ik 90 rijd, of 91, omdat ik maar 90 mag, en zij rijden 1 km/u sneller en moeten daarvoor van hunne snelheidsregelaar af, dan vind ik dat maar 'es nét goed zo. Ik heb gisteren niet moedwillig vrachtwagens gehinderd, en correct gereden, en ingevoegd, en plaats gelaten, en hoffelijk geweest, en wat weet ik allemaal, maar ik ga godverdomme NIET uit de weg voor zo'n arrogant stukje 44-tonner dat 'es effe m'n interieur komt volschijnen met z'n koplampen omdat 'ie niet tegen plankgas verder kan blijven tuffen. No way.

                                't Is misschien "erg" in de ogen van sommigen, hier, maar op den duur had ik er plezier in dat die mannen zich zaten op te vreten achter me. Ik deed wat ik mocht, en had plezier in m'n auto, rustig cruisend aan 90 à 91 per uur, met de radio meezingend. En dat zij dan achter me niet 't verstand hadden om te beseffen dat ze nu gewoon zelf 'es 't slachtoffer waren van hun eigen egoïstische gedrag op alle andere tijdstippen en daardoor hun stuur zaten op te vreten, kan me de ballen schelen.

                                Na een tijdje ben ik wel 94 op tempomat (GPS-snelheid, dus 97 op teller) gaan rijden, omdat ik was gaan beseffen dat m'n auto aan 94 reële km/u 0,1 tot 0,2 l/100km minder verbruikte dan aan 91 km/u. Aan 91 draaide de motor in 6e waarschijnlijk een beetje te weinig toeren.

                                Comment


                                • Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                  Aan 91 draaide de motor in 6e waarschijnlijk een beetje te weinig toeren.
                                  Bekend probleem. Eigenlijk is mijn bak een 5+1 (overdrive).
                                  American Recordings and Johnny Cash would like to acknowledge the Nashville music establishment and country radio for your support.

                                  Comment


                                  • Dé oplossing blijft: iedereen rijdt naft!

                                    Comment


                                    • Charleroi bant nu gedeeltelijk de auto gedurende dit weekend. Ze worden nog zotter met de dag.

                                      Comment


                                      • Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
                                        Dé oplossing blijft: iedereen rijdt naft!
                                        Alle verplaatsingen van onder de, laat ons zeggen 5 km, verplicht met de fiets of te voet laten afleggen. Geen chokediesels meer. 't Smogprobleem zou rap opgelost zijn.

                                        Eén probleem echter, 't is moeilijk te controleren.

                                        Comment


                                        • Zeg wel, als je ziet dat de mannen van de douane-control 't verschil niet kennen tussen een benzine en een diesel.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X