Oorspronkelijk geplaatst door cimonium
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Snelheidsbeperking van 90 km/u bij overschrijding fijn stof
Collapse
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenAlle beetjes helpen, dus, waarom niet? Vorige keer met dat smogalarm, ik vond dat lekker rijden. Relaxt cruisen en het verbruik daalde met een halve liter (dus minder roet). Trouwens, met al die files en vertragingen op de autosnelweg win je 'r toch niets mee om 120 te kunnen rijden. Ik begrijp niet waarom iedereen zo heftig doet over die snelheidsbeperking. Is dat nu echt zo een drama die 90 per uur?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door cimonium Bekijk BerichtenMaar ik wil ook gwn eens graag genieten van het rijden.
Oorspronkelijk geplaatst door cimonium Bekijk BerichtenAan dit tempo ben ik binnen 10 jaar mss nog verplicht de bus te nemen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenDat kan aan 90 ook hoor, zelfs beter nog. Lekker in lage toeren in vijfde (of zesde) cruisen, zaaaaaalig!
Niet overdrijven hé, zo'n vaart loopt het niet hoor. Anderzijds is dat de tol van de welvaart die we, ja, dik betalen. De bevolkingsdichtheid groeit, we wonen met onze neuzen op mekaar. We hebben bijna allemaal een auto op ons 18de,... . Resultaat, meer vervuiling. Verhuizen naar de Ardennen is ook een optie, geen flitspalen en geen smogalarm.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door cimonium Bekijk BerichtenAwel ooit zal het nog zo ver komen, endan zulde mij zo hard misse dage u da ga beklage dage da gezegt hebt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenEn hou 't maar voor u eigen ook. Dat het verstand niet altijd met de jaren komt is met uw uitlating weeral eens bewezen.
Als het eens een beetje eerlijker zou verlopen en er wat minder hypochriet en corrupt gedaan zou worden, zouden er veel meer mensen minder agressief zijn. Ze zitten gvd continu inze zakken leeg te halen en dan zou jij blijkbaar nog willen dat we merci zouden zeggen zeker...
Denk eraan, door iemand te straffen geraak je niet altijd waar je wil. Maar wat kan dat onze beleidsmensen schelen. Hun zakken blijven goed gevuld. Zie maar met wat voor bakken ze zelf rijden. Hypochrisie ten top ja !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door chris_lbr Bekijk BerichtenAwel Jakke, als die idioten daar in Brussel "de wagen" niet als melkkoe zouden gebruiken om aan centen te geraken - wat ze dan op de koop toe aan nen hoop nutteloze zaken spenderen, kijk maar naar de blunders van 't rekenhof... - dan zou ik mij op deze manier niet hoeven uitlaten, ik zou er dan zelfs niet eens zo over denken. Maar gezien we continu geplukt worden kan er van mijn kant geen begrip komen, nergens voor...
Als het eens een beetje eerlijker zou verlopen en er wat minder hypochriet en corrupt gedaan zou worden, zouden er veel meer mensen minder agressief zijn. Ze zitten gvd continu inze zakken leeg te halen en dan zou jij blijkbaar nog willen dat we merci zouden zeggen zeker...
Denk eraan, door iemand te straffen geraak je niet altijd waar je wil. Maar wat kan dat onze beleidsmensen schelen. Hun zakken blijven goed gevuld. Zie maar met wat voor bakken ze zelf rijden. Hypochrisie ten top ja !
Trouwens, iedereen zit maar te zeiken dat het auto rijden zo duur is. Toch rijden ze meer en meer met die auto en blijven er maar meer en meer bijkomen. Den bakker 500 m van thuis, den beenhouwer 600 m en 't school 700 m, en toch maar met die auto met z'n dure brandstof er naartoe. Om nog maar te zwijgen van bijna elke 18-jarige die tegenwoordig al een eigen auto onder z'n gat heeft. Wie is hier nu eigenlijk de hypocriet?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenOver wat begin jij nu? Het ging over het recht om te vervuilen omdat je 'r voor betaalt waar jij het over had, remember? Allée vooruit dan, als je niet gelukkig bent met het beleid in België, dan weet ik de oplossing. Zet u bij de volgende verkiezingen op een lijst en zorg ervoor dat je verkozen geraakt, kan je trouwens ook met zo'n 'bakken' gaan rijden. Ga het dan allemaal eens arrangeren daar in Brussel, ik ben eens benieuwd hoeveel beter we het gaan hebben in ons landje. Wat je ook nog kan doen is naar een ander land verhuizen, want het is hier toch ooh zo slecht, misschien nog de gemakkelijkste oplossing.
Trouwens, iedereen zit maar te zeiken dat het auto rijden zo duur is. Toch rijden ze meer en meer met die auto en blijven er maar meer en meer bijkomen. Den bakker 500 m van thuis, den beenhouwer 600 m en 't school 700 m, en toch maar met die auto met z'n dure brandstof er naartoe. Om nog maar te zwijgen van bijna elke 18-jarige die tegenwoordig al een eigen auto onder z'n gat heeft. Wie is hier nu eigenlijk de hypocriet?
En o ja, nu je toch over België begint... buiten het feit dat ik mij nooit akkoord zal verklaren met een hoop ideeën van het VB ben ik dus WEL voorstander van opsplitsing. Maar dat was je misschien al duidelijk geworden...
Oorspronkelijk geplaatst door Sinister Bekijk BerichtenWat ik wel grappig vind is dat het weer enkel in vlaanderen opgelegd wordt.
In de walen mag het maar moet het niet .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door chris_lbr Bekijk BerichtenHun 'melkkoe' zal nooit sterven. En daar teren ze op....
Denk daar maar eens over na...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenWie is in eindeffect dan de onnozelaar?
Denk daar maar eens over na...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wabe Bekijk BerichtenIdd, de kleine man is altijd het slachtoffer.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ICU Bekijk BerichtenGewoon negeren die boel. Hoe meer vervuiling hoe rapper de opwarming van de aarde en hoe lager mijn energiefactuur. .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wabe Bekijk BerichtenIdd, de kleine man is altijd het slachtoffer.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Pablo Govaerts Bekijk BerichtenGelukkig heb ik er hier in Nederland geen last van
Idd hier bij ons in de kempen is het lekker heet, niet veel wind en gene smog.
rustig landelijk leven
Comment
Comment