Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Snelheidsbeperking van 90 km/u bij overschrijding fijn stof

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Frigobox Bekijk Berichten
    Tvalt toch op dat ik minder verbruikt heb: 4.7 op de teller deze avond, normaal 5 of zo
    Leve de 90 km/h regel!

Comment

• ik begreep al niet waarom iedereen zo traag reed vanmorgen

stomme regel
      richting kust mag je terug 120 vanaf 6 km voor aalter, hoe belachelijk is dat nu
      1963 Land Rover Series IIa
      1994 Mercedes SL320
      2015 Land Rover Discovery SDV6
      2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• ik deed vandaag 5.8

das zo'n 10% minder vuile diesel

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ddk Bekijk Berichten
          airco en water zijn gratis?
          Ik gebruik geen airco en drink nooit water.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
            Leve de 90 km/h regel!
            Inderdaad, ik ben iedereen voorbijgereden. Zalig..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
              Ik vind het maar een passieve maatregel. In de plaats zouden ze beter grote ventilatoren plaatsen ofzo
              Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySimon Bekijk Berichten
              Beter recept:

a. Auto die 300 kan
              b. volgas

a+b = c: luchtverplaatsing

resultaat: flipper is happy
              Flahaut met een bataljon Agusta's ?
              1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
              2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                Wie is in eindeffect dan de onnozelaar?

Denk daar maar eens over na...
                Wij allemaal, tenminste de autoliefhebbers ondere ons. Want ik vraag mij eerlijk gezegd af wat jij hier komt zoeken... Ik denk dat jij beter op een fietsersforum kan gaan zitten, misschien bij de wielerterroristen onder hen (want gelukkig zijn er ook nog goeie fietsers)...

Ik verspil geen tijd meer aan discussies met jou, laat dat duidelijk zijn...

Comment

• "Smogovertredingen kunnen niet bestraft worden"

De smogverkeersborden, de verkeersborden die de maximaal toegelaten snelheid op de Vlaamse snelwegen moeten beperken tot 90 kilometer per uur bij luchtvervuiling, zijn niet gereglementeerd. Daardoor kan er niet geverbaliseerd worden bij overtredingen. Dat meldt politierechter Eric Verstuyft in een reactie op het bericht van 'Knack.be', waarin de vraag gesteld werd of de smogborden wel conform de wet zijn.

"Niet wettelijk"
                  "Smog is niet gereglementeerd en niet terug te vinden in de wet", bevestigt Verstuyft. Daardoor zijn boetes bij overtredingen niet wettelijk. Eddy Greif van de federale politie had eerder aan Knack.be laten weten dat er perfect geverbaliseerd kan worden als iemand sneller dan 90 kilometer per uur rijdt bij een smogalarm.

Bij een dispuut is het echter de politierechter die de knoop moet doorhakken. Het ziet er dus naar uit dat boetes die voor de politierechtbank komen nietig verklaard zullen worden. (belga/svm)
                  Bron : hln
                  HLN - Het Laatste Nieuws - Volg het nieuws op de nr1 nieuwssite in België, HLN.be brengt je het allerlaatste nieuws 24/24 en 7/7, uit binnen - en buitenland, evenals dichtbij met nieuws uit je eigen regio.

Het komt misschien nog allemaal in orde. Afschaffen den boel .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                    ik deed vandaag 5.8

das zo'n 10% minder vuile diesel
                    Netjes, maar kan beter

Comment

• ik rij sebiet naar huis, zal eens proberen er nog onder te duiken...maar ik vrees ervoor

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door chris_lbr Bekijk Berichten
                        Wij allemaal, tenminste de autoliefhebbers ondere ons. Want ik vraag mij eerlijk gezegd af wat jij hier komt zoeken...
                        Als ik zo'n uitspraken als u doe vliegen de infractions me zonder enige uitleg rond de oren. Enfin, vermits ik hier dus nagenoeg niets meer mag zeggen van de moderators, ook al blijf ik beleefd, ga ik mega-ongelooflijk-super-beleefd blijven.

Een simpele vraag. Autoliefhebber en een beetje milieubewust zijn, gaat dat niet samen? Of is autoliefhebber zijn synoniem aan vervuiler zijn?

Oorspronkelijk geplaatst door chris_lbr Bekijk Berichten
                        Ik denk dat jij beter op een fietsersforum kan gaan zitten, misschien bij de wielerterroristen onder hen (want gelukkig zijn er ook nog goeie fietsers)...
                        Waarom moet ik op een fietserforum gaan 'zitten'? Waarom denk je dat ik tot de soort der 'wielerterroristen' zou behoren?

Oorspronkelijk geplaatst door chris_lbr Bekijk Berichten
                        Dat komt me bekend voor. Waarom niet, als ik vragen mag?

Met supervriendelijke groeten, Jakkel

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door chris_lbr
                          Dat komt me bekend voor. Waarom niet, als ik vragen mag?

Met supervriendelijke groeten, Jakkel
                          Het is een doetje .

Comment

• Persoonlijke discussies regel je maar via PM, niet in een topic. 't Dringt bij sommigen nog altijd niet door.

Comment

• excuseer

Comment

• de onderborden 'smog' zijn op alle draaibare borden op mijn traject weggehaald

ten eerste moesten ze er niet ophangen dus weggegooid geld in aanschaf
                                en nu weer al die werkuren om ze eraf te halen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                  de onderborden 'smog' zijn op alle draaibare borden op mijn traject weggehaald

ten eerste moesten ze er niet ophangen dus weggegooid geld in aanschaf
                                  en nu weer al die werkuren om ze eraf te halen
                                  Waarvoor is dat nu weer goed dat ze die d'r af hebben gehaald
                                  Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                                  Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                                  Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                                  Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
                                    Waarvoor is dat nu weer goed dat ze die d'r af hebben gehaald
                                    smog staat niet in 't verkeersreglement. denk ik.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld Bekijk Berichten
                                      smog staat niet in 't verkeersreglement. denk ik.
                                      b_b heeft gelijk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kleinen_joris Bekijk Berichten
                                        b_b heeft gelijk
                                        'k zal het hem zeggen als ik 'm zie.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ikzit 2050
                                          Voortaan overal 90 km/u in België bij smogalarm
                                          fantastisch, proficiat aan de politiek met deze nieuwe belgenmop
                                          we zijn sowieso al de kneusjes van Europa, ma bon: http://www.volkskrantblog.nl/bericht/185742

Comment

Working...
                                          X