Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Snelheidsbeperking van 90 km/u bij overschrijding fijn stof

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Bij arm mengsel... Wax-it, dat wordt pedal to the metal om milieuvriendelijk te rijden morgen!

Comment

• 90 mph it is

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
        90 mph it is

Comment

• Of 190 ...

En dan zeggen dat je het "1" tje niet zag door al dat fijn stof dat ervoor hing

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk Berichten
            Of 190 ...

En dan zeggen dat je het "1" tje niet zag door al dat fijn stof dat ervoor hing

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk Berichten
              ... Zoekt sleutels van 130i.

Als ze mij tegenhouden voor 120 te rijden wegens fijn stof gaan ze mij toch eens moeten uitleggen hoe ik met mijn benzine fijn stof produceer
              Ik doe dat wel met onze roetende espace.

Dat ze eerst eens beginnen met preventieve maatregelen tegen dat fijn stof, ipv proberen zo resultaten te behalen.

Comment

• Was er bij het vorige smog alarm niet bewezen dat het niks uithaalde?

En is het nu voor België? Of zijn onze Waalse buren opnieuw vrijgesteld?

Typisch Belgisch. Denk dat we beter af zouden zijn ronden die regeringen en wettenmakers.

Comment

• Inderdaad, het haalt niéts uit. Al het fijn stof stapelt zich nu gewoon op en komt de dag dat we weer 120 mogen toch naar buiten.

Comment

• 't Wordt inhouden morgen op de A12. Cruise control all the way, vrees ik.
                    American Recordings and Johnny Cash would like to acknowledge the Nashville music establishment and country radio for your support.

Comment

• Met de trabant rijden, zodat we negatieve resultaten krijgen -> byebye smogalarm

Comment

• Leuk, al maakt die 90 of 120 niet veel uit aangezien we met z'n allen in de file staan tegen 10km/u

Comment

• NOOOOOOOOOH

Eigenlijk, das goed voor mijnen eco-run ( daarbij, ik ben content wanneer ik morgen 90km/uur kan rijden )

Comment

• waarom eigenlijk
                            haalt toch niets uit? geen enkel verschil had ik vorige keer gelezen
                            BMW E10 1600ti 1967
                            BMW E10 2002tii 1973
                            BMW E30 325i sedan 1986
                            BMW E36 318is cabrio 1995
                            BMW E36 320i cabrio 1994
                            BMW E91 318d touring 2006
                            MB Sprinter 316cdi 2,7l 2003

Comment

• Grootste veroorzakers van fijn stof zijn volgens mij fabrieken en verouderde verwarmingsinstallaties.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kleinen_joris Bekijk Berichten
                                NOOOOOOOOOH

Eigenlijk, das goed voor mijnen eco-run ( daarbij, ik ben content wanneer ik morgen 90km/uur kan rijden )
                                Ik ben niet aan m'n eco-run bezig. Het komt dus niet goed uit. Ik geef gas morgen.
                                (tot de file uiteraard)

Oorspronkelijk geplaatst door reVel Bekijk Berichten
                                Grootste veroorzaker van fijn stof zijn volgens mij fabrieken en verouderde verwarmingsinstallaties.
                                Idem.

Comment

• En de krant heeft altijd gelijk, dat weten we allemaal.
                                  American Recordings and Johnny Cash would like to acknowledge the Nashville music establishment and country radio for your support.

Comment

• Tja, mijn verbruik zal in ieder geval wat dalen morgen.

Uw sig! Goeike.

Comment

• Dat gaat gassen worden als we vertrekken aan de rooi lichten

Ik ga morgen constant in 2de vitesse knallen op autostrade

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door crepusculum Bekijk Berichten
                                        Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk Berichten
                                        ... Zoekt sleutels van 130i.

Als ze mij tegenhouden voor 120 te rijden wegens fijn stof gaan ze mij toch eens moeten uitleggen hoe ik met mijn benzine fijn stof produceer
                                        Oorspronkelijk geplaatst door Wutputt Bekijk Berichten
                                        Klopt, door over te schakelen naar armmengsel direct injectie onstaat er ook fijn stof uitstoot bij benzinemotoren. De samenstelling ervan verschilt wel wat van die van diesels, maar 't is fijn stof.
                                        Een 130i heeft indirecte injectie

De meerderheid van de direct ingespoten benzinemotoren die momenteel beschikbaar zijn werken trouwens niet meer met een arm mengsel, maar met een homogeen mengsel, hetgeen de fijn stof emissies reduceert.
                                        The greatest trick the devil ever pulled, was convincing the world he didn't exist

Comment

• Dat wordt lachen morgen, op de e17.
                                          Phantomschwarz Audi A3 2.0 TFSI quattro S-Line

Comment

Working...
                                          X