Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Snelheidsbeperking van 90 km/u bij overschrijding fijn stof

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Beké Bekijk Berichten
    Dat wordt lachen morgen, op de e17.
    Richting Antwerpen? Zoja: zwaai even als je iemand aan 120km/u ziet rijden, it might be me!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door oveRRide Bekijk Berichten
      Was er bij het vorige smog alarm niet bewezen dat het niks uithaalde?

En is het nu voor België? Of zijn onze Waalse buren opnieuw vrijgesteld?

Typisch Belgisch. Denk dat we beter af zouden zijn ronden die regeringen en wettenmakers.
      Tis gewoon belachelijke politieke stunt.Kan er echt niet tegen,die "RAGE" van het milieu vriendelijke.

Ben eerder een voorstander van de roetfilter,vooral dat dit een bijdrage is om asmatische en dergelijke te "helpe"

Kan er gewoon niet tegen dat de bestuuder altijd de dupe is.

Zeg mij als ik wat kort door de bocht ga,intresseert mij wel en sta open voor een discussie

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
        Richting Antwerpen? Zoja: zwaai even als je iemand aan 120km/u ziet rijden, it might be me!
        Kga de andere kant uit, richting Frankrijk!
        Phantomschwarz Audi A3 2.0 TFSI quattro S-Line

Comment

• Joepie... ik ga morgen wat autookes voorbijsteken op de autostrade

Comment

• Geldt dat ook op de gehele E314?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
              Geldt dat ook op de gehele E314?
              Vanaf Aarschot ofzo
              Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
              Bestelt
              1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten
                Vanaf Aarschot ofzo
                Ah nee, tussen Heverlee en Winksele. Valt mee
                Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                Bestelt
                1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Gelukkig, want ik moet richting Dortmund

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door cimonium Bekijk Berichten
                    Tis gewoon belachelijke politieke stunt.Kan er echt niet tegen,die "RAGE" van het milieu vriendelijke.

Ben eerder een voorstander van de roetfilter,vooral dat dit een bijdrage is om asmatische en dergelijke te "helpe"

Kan er gewoon niet tegen dat de bestuuder altijd de dupe is.

Zeg mij als ik wat kort door de bocht ga,intresseert mij wel en sta open voor een discussie
                    Idem.

Alles op de auto steken, is stom en naïef, net datgene wat een geitenwollensok typeert. En diegenen die het hardst schreeuwen dat we milieuvriendelijker moeten zijn, politici en bekende mensen, hebben zelf de meest vervuilende levensstijl. Vuile hypocrieten dus.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door reVel Bekijk Berichten
                      Idem.

Alles op de auto steken, is stom en naïef, net datgene wat een geitenwollensok typeert. En diegenen die het hardst schreeuwen dat we milieuvriendelijker moeten zijn, politici en bekende mensen, hebben zelf de meest vervuilende levensstijl. Vuile hypocrieten dus.
                      Danku!

Vind het gewoon een rage.
                      Kben akkoord dage wa rekening moet houden met mileu,maar die trend van alles op een auto te steken!!!

Word gewoon veel genoemd omdat dit een dagelijks gebruiksmiddel is van iedereen, dus dit begrijpen de mensen.Khaat het ,khaat het ,khaat het.

Inplaats van wetenschappers dergelijken te laten beslissen gaget om politiek

Comment

Danku!

Vind het gewoon een rage.
                        Kben akkoord dage wa rekening moet houden met mileu,maar die trend van alles op een auto te steken!!!

Word gewoon veel genoemd omdat dit een dagelijks gebruiksmiddel is van iedereen, dus dit begrijpen de mensen.Khaat het ,khaat het ,khaat het.

Inplaats van wetenschappers dergelijken te laten beslissen gaget om politiek
                        Geen rage, de groenen hebben ons al altijd onzin zitten wijsmaken.
                        En de politici gaan daar graag in mee, om de staatskas wat verder te vullen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door reVel Bekijk Berichten
                          Geen rage, de groenen hebben ons al altijd onzin zitten wijsmaken.
                          En de politici gaan daar graag in mee, om de staatskas wat verder te vullen.
                          We zijnder gewoon den dupe van jong van een stelletje mongolen

Ent ersgte is da niemand er iets opzegt

Comment

Wat kunnen we d'r op zeggen?
                            Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                            Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                            Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                            Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Ik ben groot voorstander van alles wat maar mogelijk is om fijn stof en ander smerig spul op een lager peil te brengen.

Maar die 90 per uur maatregel is zo naief en op niks gestoeld dat ik hem met klem afkeur.

Waarom mag men op de E313 maar 90 en op de E19 bij Mechelen en op de A12 120 ?
                              Dat is toch pure onzin.
                              Al die pipo's die 's morgens vroeg op de baan op moeten om die bordjes om te draaien zouden beter thuis blijven, dan stoten zij ook al geen fijn stof uit. En die extra snelheidscontroleurs die in een stationair draaiende auto staan te flitsen zouden ook niks uitstoten ?
                              En na al die maanden hebben ze bij Irceline nog steeds niet door of die maatregel zoveel maanden geleden iets heeft uitgehaald.

Onzin is het, niets dan onzin.

Comment

We zijnder gewoon den dupe van jong van een stelletje mongolen

Iedereen leeft volgens zijn idealen.

In feite heb ik niets tegen alle milieutaksen, zolang het niet gebruikt wordt om alleen de begroting in evenwicht te krijgen.
                                Het moet gebruikt worden voor onderzoek naar alternatieve energiebronnen, groene projecten,...

En er mag niet alleen gekeken worden naar CO2, in feite niet zo gevaarlijk omdat het natuurlijk is. Plant bomen en het is weg.
                                De aarde zoekt al vanaf haar ontstaan naar een balans tussen CO2 en O2. Door de sterke bevolkingsgroei de laatste 100 jaar en onze vervuilende levensstijl is die balans verstoort.

Ik blijf erbij dat de aarde zelf ons allemaal gaat overwinnen. De natuur vindt altijd een weg.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jwv50 Bekijk Berichten
                                  Ik ben groot voorstander van alles wat maar mogelijk is om fijn stof en ander smerig spul op een lager peil te brengen.

Maar die 90 per uur maatregel is zo naief en op niks gestoeld dat ik hem met klem afkeur.

Waarom mag men op de E313 maar 90 en op de E19 bij Mechelen en op de A12 120 ?
                                  Dat is toch pure onzin.
                                  Al die pipo's die 's morgens vroeg op de baan op moeten om die bordjes om te draaien zouden beter thuis blijven, dan stoten zij ook al geen fijn stof uit. En die extra snelheidscontroleurs die in een stationair draaiende auto staan te flitsen zouden ook niks uitstoten ?
                                  En na al die maanden hebben ze bij Irceline nog steeds niet door of die maatregel zoveel maanden geleden iets heeft uitgehaald.

Onzin is het, niets dan onzin.
                                  Ze weten goed genoeg dat die maatregel niks uithaalt voor wat betreft de smog, maar het is natuurlijk wel een goede maatregel om de staatskas weer wat te spijzen. Dat is ook het enige waar die maatregel nut voor heeft.
                                  Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                                  Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                                  Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                                  Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Trouwens, die 90km/u is eigenlijk stom. Daarmee maak je het erger.

Wat is de oorzaak van die smog, weinig wind.
                                    Als iedereen 200km/u rijdt maken ze meer wind (turbulenties), dus waait die smog weg.

Comment

• Regenen moet het... niet alleen voor dat smog... maar in de eerste plaats voor dat zout

Comment

• ik ben daarnet al tegen 90 naar da job gereden
                                        speciaal voor alle astrma-leiders

Comment

• Met alle respect maar daar hou ik mij dan toch niet aan

Comment

Working...
                                          X