Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Snelheidsbeperking van 90 km/u bij overschrijding fijn stof

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• er stak me alleen op de ring maar een q7 voorbij, voor de rest niets
    welke kleur rijd jij en reed jij net richting breda ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
      er stak me alleen op de ring maar een q7 voorbij, voor de rest niets
      welke kleur rijd jij en reed jij net richting breda ?
      Neen, ik zit op de bureau. Ik heb een lichtgrijze.
      AUDI Q7 : hoge wagens pakken veel wind.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door xigxag Bekijk Berichten
        Verkoudheid of rhinitis wordt veroorzaakt door een virus, mevrouw Jakkel.
        Alleen voor u is het mijnheer Jakkel.

Lees dit document dan maar eens pseudodokterke xigxag.

Comment

• het was een zwarte en ik vind het jammer, maar tis echt waar ik stond versteld van de discipline

en het was op het viaduct van merksem aan het sneeuwen, door de inversie boven de dok

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ANTONIO Bekijk Berichten
            Ik heb zelf kinderen en geloof mij hier heb je echt een punt gescoord. Het is algemeen geweten dat de luchtwegen toestand bij kinderen van pakweg de eerste 6 levensjaren veel zwakker zijn dan vroeger vanwege de luchtvervuiling.
            In Engeland komt dit door inteelt .

Comment

In Engeland komt dit door inteelt .
              das goed mogelijk !
              wie ben jij, je lijkt niet erg n00b

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                Alleen voor u is het mijnheer Jakkel.

Lees dit document dan maar eens pseudodokterke xigxag.
                http://www.innogoods.nl/PDF/Fijnstof...Astmafonds.pdf
                Tja als je je baseert op een Nederlandse studie.

Comment

• die hebben iet of wat minder diesels, veel meer lpg's en veel wind

Comment

Tja als je je baseert op een Nederlandse studie.
                    Wauw, sterk argument.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten

het was een zwarte en ik vind het jammer, maar tis echt waar ik stond versteld van de discipline

en het was op het viaduct van merksem aan het sneeuwen, door de inversie boven de dok

Er is een ongeschreven wet die zegt dat SUV's met 140 km/h in de sneeuw veiliger zijn en properder vanwege de tientallen filters dan een standaard berline met 90 km/h op droog wegdek. De politie laat zoiets gewoon toe. Vind ik niet meer dan normaal. Jij weet dat goed genoeg Bobo (met de G) dat een 4x4 veiliger is en respekt afdwingd in het verkeer. De politie heeft dat goed begrepen...
                      AUDI Q7 : hoge wagens pakken veel wind.

Comment

• ik weet vooral dat ze minder snel stilstaan

(alleen uit de boekskes)
                        ik voer geen noodremanouvres uit nooit want ik heb een hond in de koffer

Comment

• dat ik met de g respect afdwingende tussen de rest...alleen bij liefhebbers
                          het geluk was dat een g geen tegenstrevers had, en vooral dat is fijn

Comment

• allemaal dikke zever ..da fijn stof is weer iets dat ze in leven roepen om nog maar eens boetes kunnen uit te schrijven... er rijden idd veel stinkende voertuigen rond, maar ze moeten iedereen niet over dezelfde kam scheren ...
                            ik durf mezelf op te sluiten met de 535 in een garagebox, en gedurende 15 minuten volgas te geven met de ramen naar beneden..ik zal nieteens rook zien...
                            het is hun eigen onmacht dat hen ertoe aanzet om domme regels op te leggen...als het hen toch om het geld te doen is , dat ze dan maar snel met premies afkomen die de wagens met roetfilter belonen en boetes voor al de rest waarvan je de uitstoot kan proeven...

Comment

• tis wel ni gezond ze wannes
                              daar moet je geen arts voor zijn

Comment

• Man, man, man, nee... 'k ga niks meer zeggen.

Comment

• langs de andere kant zijn mensen graag ziek en begrijp me ni verkeerd
                                  ziek zijn is ni plezant

maar dan moeten ze ni gaan werken of naar school
                                  geen verplichtingen is fijn

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ANTONIO Bekijk Berichten
                                    Ik heb zelf kinderen en geloof mij hier heb je echt een punt gescoord. Het is algemeen geweten dat de luchtwegen toestand bij kinderen van pakweg de eerste 6 levensjaren veel zwakker zijn dan vroeger vanwege de luchtvervuiling.

Zegt iemand die met een Q7 rondrijdt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                                      Wauw, sterk argument.
                                      Ik zal het een beetje duidelijker maken. Fijn stof kan irritaties veroorzaken aan de luchtwegen en hoesten als gevolg hebben. De symptomen lijken (lees wel : lijken) op die van een verkoudheid (keelirritatie, lopende neus, hoesten, enz....).
                                      Een verkoudheid wordt veroorzaakt door een virus.
                                      Fijn stof kan zich wel nestellen in de longblaasjes en kanker veroorzaken. Dit lijkt dan op longkanker veroorzaakt door roken.
                                      Let op, ik vind ook dat fijn stof zeer ongezond is en dat er maatregelen moeten genomen worden. Maar verkoudheden veroorzaken, nee.

Comment

• je rook dus ook de roet vanmorgen op de ring
                                        door de mist versterkt

Comment

Let op, ik vind ook dat fijn stof zeer ongezond is en dat er maatregelen moeten genomen worden. Maar verkoudheden veroorzaken, nee.

Heb ik gezegd dat ze verkoudheden veroorzaken misschien?

Comment

Working...
                                          X