Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Snelheidsbeperking van 90 km/u bij overschrijding fijn stof

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Net terug thuis ... HET WAS HEL OP DE BAAN VANDAAG ! ! !
    Last edited by ; 20/12/2007, 20:10.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door reVel Bekijk Berichten
      Plant een boom, en CO2 is weg.
      tijdelijk toch

Comment

• Er was vooral veel volk en veel file, toevallig vandaag...

Maar tzal wel door iets anders komen.

iig, ik heb genoten van m'n ritjes vandaag.

Comment

• Ik vond het enorm relaxed, op de E40 (K-G) reed iedereen mooi 90, zeer gedisciplineerd, Duitsland had er niets aan.

Natuurlijk, eens de snelheid weer omhoog ging naar 120 was alles om zeep, sommmige mensen lagen nog te slapen en bleven 90 rijden op het middenvak... en dan krijg je enorm gevaarlijke situaties.
          Phantomschwarz Audi A3 2.0 TFSI quattro S-Line

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ddk Bekijk Berichten
            En hoe spijst dit de staatskas? Omdat ze dan kunnen flitsen? Als er wegenwerken zijn en de snelheid is verlaagd, is dat dan ook om de staatskas te spijzen?
            Ja tuurlijk door het flitsen, ze halen nu immers alle middelen boven om maar zoveel mogelijk boetes uit te kunnen schrijven!
            Ze hebben vandaag wel serieus pech gehad, want door de mist hebben de meeste mensen zich volgens mij wel aan de regels gehouden (waar ze zich zonder deze mist zeker niet aan zouden gehouden hebben)

Bij wegenwerken word de snelheid verlaagd voor de veiligheid he! En het geld dat dan binnenkomt van het flitsen is welkom om die wegewerken te betalen he
            Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
            Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
            Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
            Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kleinen_joris Bekijk Berichten
              dankzij de smogtoestanden is mijn verbruik met 0.1l gedaald ( is nu 4.9l/100km op 250km )

Morgen de afrekening ( want moet tanken voor lange rit )
              Da van mij lag vandaag op een gegeven ogenblik aan 7.2 ... terlijk ik meestal rond de 5.5 zit. 's morgens en 's avonds een veel langere file gehad dan gewoonlijk. Normaal 45min zonder file, 1u15 met file maar nu bijna 2u ... Wat er 's morgens juist was, weet ik ni. Beetje mist en lichte sneeuw. In de avond weer een accident op de E40 in de buurt van Sterrebeek. Alles al dicht van Groot Bijgaarden tot in Sterrebeek ....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door walter Bekijk Berichten
                GVD

Ach, das dan ook het enige dat in Limburg te beleven valt.

en en...

er lag nog flink wat sneeuw op het industrieterrein (afgelegen stuk)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                  langs de andere kant zijn mensen graag ziek en begrijp me ni verkeerd
                  ziek zijn is ni plezant

maar dan moeten ze ni gaan werken of naar school
                  geen verplichtingen is fijn
                  Ik was nooit graag ziek toen ik nog op school zat, niet om het feit van het ziek zijn zelf, maar omdat ik daarna alles wat ik gemist had terug moest bijwerken!
                  Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                  Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)

Comment

• ik was ne fameuzen karottentrekker vroeger
                    nu niet meer en daar ben ik trots op

Comment

• Ik ben bijna nooit thuis ziek

( op mijn 3 jaar nog geen dag ziekteverlof genomen )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kleinen_joris Bekijk Berichten
                        Ik ben bijna nooit thuis ziek

( op mijn 3 jaar nog geen dag ziekteverlof genomen )
                        kunnen jullie geen ziektedagen opsparen om vroeger op pensioen te gaan, flik?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld Bekijk Berichten
                          kunnen jullie geen ziektedagen opsparen om vroeger op pensioen te gaan, flik?
                          naart schijnt, ik hou mij daar niet mee bezig ( eer dat ik op pensioen zou gaan zal het toch allemaal anders zijn ).

Ze gaan dat dacht ik afschaffen

Comment

• Iemand die weet hoe lang deze maatregel deze keer gaat blijven duren?

Comment

• op't nieuws hebben ze gezegd tot maandag.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bassface Bekijk Berichten
                                op't nieuws hebben ze gezegd tot maandag.
                                cool, ik zit dan in het buitenland ( geen smog-alarm daar )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stefanus Bekijk Berichten
                                  Klopt als een bus.

Enkel moet je dat nuanceren. Indien het aantal bomen in verhouding is tot de hoeveelheid geproduceerde CO2 gaat de vlieger op en klopt de stelling "plant een boom en de CO2 is weg".

Maar, er wordt vandaag in dergelijke mate CO2 geproduceerd dat er niet genoeg groen aanwezig zou zijn om alle CO2 weer om te zetten naar CO. Er is dus een structureel tekort aan groen.

Oplossing = bomen planten (lange duur) of minder CO2 uitstoten.
                                  CO2 omzetten in CO
                                  Wilde dat iedereen koolstofmonoxidevergiftiging krijgt of wat??
                                  Volgens moet dat zijn CO2 omzetten C + O2

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
                                    CO2 omzetten in CO
                                    Wilde dat iedereen koolstofmonoxidevergiftiging krijgt of wat??
                                    Volgens moet dat zijn CO2 omzetten C + O2
                                    Overdag toch want 's nachts zetten planten O2 om in CO2.
                                    Gelukkig zijn de nachten korter dan de dag wanneer bomen bladeren hebben zodat er een netto productie is van O2.
                                    Wanneer de boom afsterft komt al de geacummuleerde C opnieuw vrij als CO2 door de bacteriën. Dus na een volledig levenscyclus is de netto winst aan O2 gewoonweg nul.
                                    Biologieles van het 1ste humaniora.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door xigxag Bekijk Berichten
                                      Overdag toch want 's nachts zetten planten O2 om in CO2.
                                      Gelukkig zijn de nachten korter dan de dag wanneer bomen bladeren hebben zodat er een netto productie is van O2.
                                      Wanneer de boom afsterft komt al de geacummuleerde C opnieuw vrij als CO2 door de bacteriën. Dus na een volledig levenscyclus is de netto winst aan O2 gewoonweg nul.
                                      Biologieles van het 1ste humaniora.
                                      Juist, maar het ging mij alleen over wat stefanus had gepost, dat CO2 omgezet word in CO!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
                                        Juist, maar het ging mij alleen over wat stefanus had gepost, dat CO2 omgezet word in CO!
                                        I know. Dit was niet voor jou bedoeld.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door xigxag Bekijk Berichten
                                          I know. Dit was niet voor jou bedoeld.
                                          Ah, dan heb ik niks gezegd

Comment

Working...
                                          X