Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Snelheidsbeperking van 90 km/u bij overschrijding fijn stof

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Wat een ongelooflijk gezeik toch weer allemaal.

In het Vlaams deel (Ring Antwerpen, E19, Ring Brussel) rijd er een bende comateuze schapen rond die boven op hun rem gaan staan van zodra er op de radio geschreeuwd word van het CO2 alarm.
    Vanmorgen 3 flitsers zien staan, tss 07.00 en 08.30,
    Stelletje zakkenvullers, daar zou ik gerust een pot verf willen overkeilen.

Op de E411, E25 en E42 in Wallonie staat er gewoon, "smog alarm, vitesse conseille 90 km/u", geen flitsers, geen poeha, beslis zelf.

www.perfectshine.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wally Bekijk Berichten
      Wat een ongelooflijk gezeik toch weer allemaal.

In het Vlaams deel (Ring Antwerpen, E19, Ring Brussel) rijd er een bende comateuze schapen rond die boven op hun rem gaan staan van zodra er op de radio geschreeuwd word van het CO2 alarm.
      Vanmorgen 3 flitsers zien staan, tss 07.00 en 08.30,
      Stelletje zakkenvullers, daar zou ik gerust een pot verf willen overkeilen.

Op de E411, E25 en E42 in Wallonie staat er gewoon, "smog alarm, vitesse conseille 90 km/u", geen flitsers, geen poeha, beslis zelf.

In Timboektoe staan ook geen flitsers.

Comment

• Het helpt idd geen zak. Als ze echt zouden inzitten met onze gezondheid moeten ze gewoon alle wagens verbieden bij dit weer, maar daar verdienen ze geen geld mee natuurlijk..

Oorspronkelijk geplaatst door bobo
        cc

Comment

• Wat ik vooral irritant vond was dat er mensen het nodig vonden om over de gehele E314 tegen 90 te kachelen. Even snel als vrachtwagens, maw.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
            Wat ik vooral irritant vond was dat er mensen het nodig vonden om over de gehele E314 tegen 90 te kachelen. Even snel als vrachtwagens, maw.

Ik stoor mij daar zo niet aan.

Tenzij ze links plakken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
              Ik stoor mij daar zo niet aan.

Tenzij ze links plakken.

Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
              Even snel als vrachtwagens, maw.

Zie je m'n punt?

Comment

Zie je m'n punt?
                ja.

na de W

Comment

• Wat een zaligheid! Iedereen lekker ontspannen en rustig aan 90, slechts enkelen (meestal SUV's) moest zich bewijzen en gingen op de linker rijstrook zitten duwen aan 120 aan meer, maar al de rest van de mensen leek door de combinatie van het winterse weer en de smog-maatregel een beetje liever dan anders. Allemaal mooi een tufje van 90 zetten, hoe ontspannen kan het zijn? 'k Heb vandaag zo'n 500 km gedaan (grotendeels autostrade), en 't was echt een ontspannen sfeertje.

Alleen ... Brussel. Godmiljaar ik ben daar dus niet voor gemaakt, ik word woest in de auto, en doe dan (ongewild) domme dingen, ik ben dan écht doodnerveus, helemaal niet lief, pisnijdig zelfs. Ben ik blij dat ik niet dagelijks in die soep moet rijden, zeg. Ik kan Alex een béétje begrijpen, ik zou daar denk ik ook best zigzaggend beginnen rijden, jongens toch what a mess!! Chapeau voor de mensen die daar dagelijks door moeten én hun kalmte bewaren.

Comment

• Ach, mij stoorde het ook niet echt.
                    Alleen haalt het geen zak uit, en daarom word ik er zo pissed van.

En dat duwen heb je op andere dagen (eigenlijk alle dagen) ook hoor.
                    Gewoon niks van aantrekken, ... doe ik ook niet, gisteren zat er zo'n klojo met een RS6 achter me...
                    www.perfectshine.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                      Chapeau voor de mensen die daar dagelijks door moeten én hun kalmte bewaren.
                      Merci.

Comment

• das de afwijking van jouw teller xit

die rijden max 90, geloof me

Comment

• aloewel ik tuur bo zijn gedacht hierover wel eens wil horen

Comment

• meeste die ik zie zelfs 87, aan het stickertje in de deur te zien van de ijking

Comment

• absoluut niet

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ikzit 2050
                                Ik reed 95 op m'n teller en het was niet in mijn gat dat ze hingen, maar wel gezien bij verschillende anderen.
                                M.a.w. dat geeft hen het recht in iemands gat te gaan hangen en de wagen voor hen te verlichten als een kerstboom?
                                Voor een keer dat zij fun kunnen hebben. Waar is je kerstgevoel?

Comment

• ik wil het niet weten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                    das de afwijking van jouw teller xit

die rijden max 90, geloof me
                                    I beg to differ. Ik ben gisteren voorbijgestoken door een vrachtwagen terwijl ik zelf 100 op de teller reed. En hij kroop me niet voorbij maar reed goed door. Toegegeven, hij had zijn trailer niet bij maar toch .
                                    American Recordings and Johnny Cash would like to acknowledge the Nashville music establishment and country radio for your support.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ikzit 2050
                                      Als er dat eentje bij mij probeert, zal ik hem mijn kerstgevoel eens tonen.
                                      Laat hem zitten waar hij is, het is nog te vroeg op de morgen

Comment

Wat ik vooral irritant vond was dat er mensen het nodig vonden om over de gehele E314 tegen 90 te kachelen. Even snel als vrachtwagens, maw.

Om gek van te worden!

Gisteren waren ze al vanaf Hasselt West (richting A'pen) 90 ah bollen....zelfs vrachtwagens waren personenwagens aan het inhalen...

Fokkers!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maaher Bekijk Berichten
                                          I beg to differ. Ik ben gisteren voorbijgestoken door een vrachtwagen terwijl ik zelf 100 op de teller reed. En hij kroop me niet voorbij maar reed goed door. Toegegeven, hij had zijn trailer niet bij maar toch .
                                          ik ga er m'n hand ni voor in het vuur steken
                                          maar toch wel erg veel procent

is wim rs4 ook geen trucker

Comment

Working...
                                          X