Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Snelheidsbeperking van 90 km/u bij overschrijding fijn stof

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
    Wat een zaligheid! Iedereen lekker ontspannen en rustig aan 90, slechts enkelen (meestal SUV's) moest zich bewijzen en gingen op de linker rijstrook zitten duwen aan 120 aan meer, .
    Gewoon al een SUV hebben is een BEWIJS.
    AUDI Q7 : hoge wagens pakken veel wind.

Comment

• idd, maar er zijn echt weinig suv's die zich eraan houden en die krijgen dan ook respect

Comment

• tis een gevoel en ze vallen op

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
          tis een gevoel en ze vallen op
          Inderdaad ... zonder dat ze het zelf beseffen. t'Zijn ook meestal mooie mensen ...
          AUDI Q7 : hoge wagens pakken veel wind.

Comment

ik ga er m'n hand ni voor in het vuur steken
            maar toch wel erg veel procent

is wim rs4 ook geen trucker
            vrachtwagens zijn geijkt op 89 per uur. Als je de eerste maal met zoiets rijd is dit echt een zeer raar gevoel, tot 89 trekt de motor en aan 89 zo dood als een luis, en dan hang je daar letterlijk . Zeer bizar gevoel de eerste maanden.
            Vorige week van Valencia tot in Rekkem zonder ook maar 1 keer de pas te worden afgesneden. Van Rekkem tot Zeebrugge en ik was totaal de tel kwijt.
            Vlaanderen is de koploper in onverdraagzaamheid, een bende egoistische sukkels die mekaar het licht in de ogen niet gunnen. Steek ze in een voertuig en de primaire driften komen naar boven, ik tegen allen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door WimRS4 Bekijk Berichten
              Steek ze in een voertuig en de primaire driften komen naar boven, ik tegen allen.
              Maar wij zijn dan ook echte mannen .

Comment

• Dan was die mens z'n ijking toch fout gelopen. Hij had een Belgische plaat en toch ging hij me vlotjes voorbij. En het was geen uitgebouwd Fiat camionetje maar een full size Scania oplegger. Vreemd. Maar die dingen zijn misschien uit te schakelen.
                American Recordings and Johnny Cash would like to acknowledge the Nashville music establishment and country radio for your support.

Comment

Rekkem tot Zeebrugge en ik was totaal de tel kwijt.
                  Vlaanderen is de koploper in onverdraagzaamheid, een bende egoistische sukkels die mekaar het licht in de ogen niet gunnen. Steek ze in een voertuig en de primaire driften komen naar boven, ik tegen allen.
                  dankje broeder

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ANTONIO Bekijk Berichten
                    Inderdaad ... zonder dat ze het zelf beseffen. t'Zijn ook meestal mooie mensen ...
                    ni waar

alleen hun auto al

Comment

vrachtwagens zijn geijkt op 89 per uur. Als je de eerste maal met zoiets rijd is dit echt een zeer raar gevoel, tot 89 trekt de motor en aan 89 zo dood als een luis, en dan hang je daar letterlijk . Zeer bizar gevoel de eerste maanden.
                      Vorige week van Valencia tot in Rekkem zonder ook maar 1 keer de pas te worden afgesneden. Van Rekkem tot Zeebrugge en ik was totaal de tel kwijt.
                      Respect!

Comment

voel jij je veili op 1.5m van je voorligger ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ikzit 2050
                          Vrachtwagenchauffeurs? Inderdaad.
                          komaan xit, luxvoituren ook

Comment

komaan xit, luxvoituren ook
                            zelfs meer

Comment

'Tuurlijk en vooral BMW-rijders (de uitzonderingen bevestigen de regel).
                              Het zullen er dan toch niet veel zijn.

Comment

voel jij je veili op 1.5m van je voorligger ?
                                Totaal niet, er zijn er natuurlijk andere. Het is een jungle op de vlaamse wegen, totaal oververzadigd, ik braak ervan als ik nationaal werk heb en een ganse dag in België rond de kerk moet liggen fietsen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door xigxag Bekijk Berichten
                                  Het zullen er dan toch niet veel zijn.
                                  wil jij eens iets positiefs posten ?

Comment

Me, myself and I.
                                    Egotripper .

Comment

• ne scheet is ook fijn stof, je proeft dat

Comment

ne scheet is ook fijn stof, je proeft dat
                                        Ben jij zo lenig?
                                        Respect.

Comment

wil jij eens iets positiefs posten ?
                                          Het is mooi weer vandaag.

Comment

Working...
                                          X