Oorspronkelijk geplaatst door gTa
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Snelheidsbeperking van 90 km/u bij overschrijding fijn stof
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtentis een gevoel en ze vallen opAUDI Q7 : hoge wagens pakken veel wind.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenik ga er m'n hand ni voor in het vuur steken
maar toch wel erg veel procent
is wim rs4 ook geen trucker
Vorige week van Valencia tot in Rekkem zonder ook maar 1 keer de pas te worden afgesneden. Van Rekkem tot Zeebrugge en ik was totaal de tel kwijt.
Vlaanderen is de koploper in onverdraagzaamheid, een bende egoistische sukkels die mekaar het licht in de ogen niet gunnen. Steek ze in een voertuig en de primaire driften komen naar boven, ik tegen allen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door WimRS4 Bekijk BerichtenSteek ze in een voertuig en de primaire driften komen naar boven, ik tegen allen.
Comment
-
Dan was die mens z'n ijking toch fout gelopen. Hij had een Belgische plaat en toch ging hij me vlotjes voorbij. En het was geen uitgebouwd Fiat camionetje maar een full size Scania oplegger. Vreemd. Maar die dingen zijn misschien uit te schakelen.American Recordings and Johnny Cash would like to acknowledge the Nashville music establishment and country radio for your support.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door WimRS4 Bekijk BerichtenRekkem tot Zeebrugge en ik was totaal de tel kwijt.
Vlaanderen is de koploper in onverdraagzaamheid, een bende egoistische sukkels die mekaar het licht in de ogen niet gunnen. Steek ze in een voertuig en de primaire driften komen naar boven, ik tegen allen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ANTONIO Bekijk BerichtenInderdaad ... zonder dat ze het zelf beseffen. t'Zijn ook meestal mooie mensen ...
alleen hun auto al
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door WimRS4 Bekijk Berichtenvrachtwagens zijn geijkt op 89 per uur. Als je de eerste maal met zoiets rijd is dit echt een zeer raar gevoel, tot 89 trekt de motor en aan 89 zo dood als een luis, en dan hang je daar letterlijk . Zeer bizar gevoel de eerste maanden.
Vorige week van Valencia tot in Rekkem zonder ook maar 1 keer de pas te worden afgesneden. Van Rekkem tot Zeebrugge en ik was totaal de tel kwijt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door WimRS4 Bekijk Berichtenvrachtwagens zijn geijkt op 89 per uur. Als je de eerste maal met zoiets rijd is dit echt een zeer raar gevoel, tot 89 trekt de motor en aan 89 zo dood als een luis, en dan hang je daar letterlijk . Zeer bizar gevoel de eerste maanden.
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenvoel jij je veili op 1.5m van je voorligger ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door xigxag Bekijk BerichtenHet zullen er dan toch niet veel zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenne scheet is ook fijn stof, je proeft dat
Respect.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenwil jij eens iets positiefs posten ?
Comment
Comment