Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Snelheidsbeperking van 90 km/u bij overschrijding fijn stof

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door ikzit 2050
    Vrachtwagenchauffeurs? Inderdaad.
    Ik kan je reactie wel verstaan, als er iets gebeurd met een vrachtwagen word dat tot in den treure opgevoerd, terwijl er ook dagelijks ongevallen gebeuren met gewone wagens. Dat ze eens alle ongevallen veroorzaakt door buitenlandse wagens beginnen tonen op het nieuws. Binnen het jaar zit iederen te kakken op de toeristen op de weg.
    Een gezamelijke vijand is toch o zo praktisch.
    Als je in België iets maar lang genoer herhaald word het vanzelf de waarheid. Het heeft eigenlijk nog niet zolang geduurd om alle misere op de vrachtwagens af te schuiven. Het is moeilijk om voor de verkeersellende de "allochtonen" te stigmatiseren. Het zou er sommige wel goed uitkomen.
    1.000.000 kilometer zonder ook maar 1 ongeval, en in jouw ogen moeten ze me in Leuven centraal opsluiten. No offense, ik ben het al lang gewoon om als grof huisvuil bekeken te worden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door xigxag Bekijk Berichten
      Het is mooi weer vandaag.
      dat is het altijd

Comment

• Net mooi 90 gereden, geen kat die mij voorbijkwam.

Behalve een sporadische Audi

Comment

• respect wim

ik wou een gepast geluid hierbij, maar heb ni direct iets

Comment

• ne mens is een schaap, en daarmee hebben wij geen geitehouder nodig

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maaher Bekijk Berichten
              Dan was die mens z'n ijking toch fout gelopen. Hij had een Belgische plaat en toch ging hij me vlotjes voorbij. En het was geen uitgebouwd Fiat camionetje maar een full size Scania oplegger. Vreemd. Maar die dingen zijn misschien uit te schakelen.
              De begrenzer afleggen, in 't vloms, den plon uittrekken.
              of te wel laten herijken op de moment dat je nieuwe banden moet leggen, dan nog een maatje groter monteren, en hupla op de tacho rijd je 90 en in werkelijkheid 96.
              Scania chauffeurs zijn zo een beetje de BMW-rijders onder de truckers.

Comment

• dus toch, jullie hooligans

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                  respect wim

ik wou een gepast geluid hierbij, maar heb ni direct iets
                  Er zijn er bitter weinig die nog een greintje appreciatie hebben voor een trucker, het is heel spijtig. In de meeste fabrieken waar we moeten laten zijn we ook al niet veel meer dan een stuk vuil.
                  Er zal wel een tijd komen dat er geen chauffeurs meer te vinden zijn, en dan zal het misschien veranderen, er zijn er nu al zoveel te weinig.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door WimRS4 Bekijk Berichten
                    Er zijn er bitter weinig die nog een greintje appreciatie hebben voor een trucker, het is heel spijtig. In de meeste fabrieken waar we moeten laten zijn we ook al niet veel meer dan een stuk vuil.
                    Er zal wel een tijd komen dat er geen chauffeurs meer te vinden zijn, en dan zal het misschien veranderen, er zijn er nu al zoveel te weinig.
                    Kijk jij ook tetten-DVD's in je truck?

Comment

• das alleen bij ...
                      om de tijd te doden

Comment

das alleen bij ...
                        Scania Truckers?

Comment

In de meeste fabrieken waar we moeten laten zijn we ook al niet veel meer dan een stuk vuil.
                          pff, als er geen personeel wil lossen, dan laten de truckers die op Vandewiele rijden gewoon hun oplegger in de laaddok staan
                          zo leer je ze dat wel af ze

Comment

Scania chauffeurs zijn zo een beetje de BMW-rijders onder de truckers.
                            Ik had het moeten weten. Volvo, Daf, Renault, Peterbilt, ... waar rijd jij mee?
                            American Recordings and Johnny Cash would like to acknowledge the Nashville music establishment and country radio for your support.

Comment

• nieuwbakken pendelaars
                              al wat aw-t enzo

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ikzit 2050
                                Gebeuren inderdaad, maar die hebben doorgaans niet tot gevolg dat er weer eens een autosnelweg gedurende uren moet worden afgesloten (in enkele gevallen zoals op de ring van Brussel en op de A12 heeft dat voor vele maanden verkeersellende gezorgd) en dat duizenden mensen in een monsterfile staan en er voor miljoenen economische schade wordt veroorzaakt.
                                Volkomen gelijk, een vrachtwagen weegt nu eenmaal 44 ton en een gewone wagen zoiets boven een ton.
                                Zolang men meer blijft comsumeren zal het vrachtvervoer blijven stijgen, weet je dat je nu al 18 maand moet wachten op een nieuwe volvo. De oostblokkers bestellen er 1000 in 1 keer. En dit is enkel en alleen het gevolg omdat er geld mee te verdienen is.
                                En dan zit je nog met verouderde vlaamse wegen. Ga over de grens en de spoorvorming is weg.
                                Komt dit door alle verkeer op de vlaamse wegen, of door de slechte kwalitiet?
                                Probeer eens 20 liter water in een emmer van 10 liter te gieten, vol is vol, en onze wegen zitten overvol.

Comment

• was't vandaag beter voor jou of niet ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door yoda007 Bekijk Berichten
                                    Kijk jij ook tetten-DVD's in je truck?
                                    Om de tijd te doden en de testosteron in goeie banen te lijden. Ik heb aandelen bij de papieren zakdoekskes fabrieken

Comment

• Is die 90 van toepassing gans de dag of binnen bepaalde uren? Ik moet vanavond vertrekken naar Brussel rond 21u30...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Faust Bekijk Berichten
                                        pff, als er geen personeel wil lossen, dan laten de truckers die op Vandewiele rijden gewoon hun oplegger in de laaddok staan
                                        zo leer je ze dat wel af ze

bij vele vacature's voor vrachtwagenchauffeurs lees ik dat ze bereid moeten zijn te helpen bij 't laden en lossen.

Comment

was't vandaag beter voor jou of niet ?
                                          Ik blijf thuis tot na kerstmis. Geen werk op dit moment. en het kan me geen reet schelen.

Comment

Working...
                                          X