werkloos of bewust
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Snelheidsbeperking van 90 km/u bij overschrijding fijn stof
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door WimRS4 Bekijk BerichtenOm de tijd te doden en de testosteron in goeie banen te lijden. Ik heb aandelen bij de papieren zakdoekskes fabrieken
Hoe ervaren jullie dat? Die chcostoempers op parkings langs de autostrades? Omverrijden?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stefanus Bekijk Berichtenbij vele vacature's voor vrachtwagenchauffeurs lees ik dat ze bereid moeten zijn te helpen bij 't laden en lossen.
Alleen als ge plasmas en dvd recorders mee hebt voor pioneer moogt ge er niet aankomen. Spijtig, zeer spijtig.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door yoda007 Bekijk Berichten't is beter dat, dan uw zaad de vrije loop te laten gaan in menig aarsverzakte homo op diverse parkings.
Hoe ervaren jullie dat? Die chcostoempers op parkings langs de autostrades? Omverrijden?
Moesten daar nu nog felle vrouwen op afkomen, ik kwam een heel week nie meer naar huis.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenwerkloos of bewust
En daar is dit moment niet genoeg werk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ikzit 2050Beide. Hoeveel procent van de vrachtwagens rijdt overbeladen?
Dus 10 procent zeker.
Belgie 44 ton maximum, al de rest 40 ton.
40 ton is beter, minder verbruik, en mij kan het geen bal schelen hoeveel ik nu juist moet meenemen, het is niet voor bij mij thuis
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door WimRS4 Bekijk BerichtenEr zijn er bitter weinig die nog een greintje appreciatie hebben voor een trucker, het is heel spijtig. In de meeste fabrieken waar we moeten laten zijn we ook al niet veel meer dan een stuk vuil.
Er zal wel een tijd komen dat er geen chauffeurs meer te vinden zijn, en dan zal het misschien veranderen, er zijn er nu al zoveel te weinig.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door WimRS4 Bekijk BerichtenEr zijn er bitter weinig die nog een greintje appreciatie hebben voor een trucker, het is heel spijtig. In de meeste fabrieken waar we moeten laten zijn we ook al niet veel meer dan een stuk vuil.
Er zal wel een tijd komen dat er geen chauffeurs meer te vinden zijn, en dan zal het misschien veranderen, er zijn er nu al zoveel te weinig.
Heb eens ene in Deerlijk naar een plaats geleid die zijn gps niet wist zijn. Ik voor met de auto en hij achter me best grappig toen
Anderzijds, ik liet eens ene door, en ik kreeg zwaar onder mijn voeten omdat ik hem doorliet en bovenstaand voorbeeld ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit Bekijk BerichtenVanmorgen grappigheid ( nuja ... ).
Ik rijd op de autosnelweg 90 km/u, was net een smog bord tegengekomen ...
Komt er een "schenk" camion in mijn gat hangen, en claxoneren en flashen, terwijl ik 90 deed zelfs ietsje meer op de teller
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit Bekijk BerichtenVanmorgen grappigheid ( nuja ... ).
Ik rijd op de autosnelweg 90 km/u, was net een smog bord tegengekomen ...
Komt er een "schenk" camion in mijn gat hangen, en claxoneren en flashen, terwijl ik 90 deed zelfs ietsje meer op de teller
Dus moest ik wel op de autostrade komen, alle andere vakken waren vrij, en toch wou die trucker me niet doorlaten. Kortzichtige kerels dat er tussenzitten niet te doen.
Ander verhaal, E313 Lummen Antwerpen, 45 kilometer zitten klooien achter een Frans Hendrickx aan 75 per uur, in Ranst zaten we er al met 20 achter. Je mag niet inhalen dus doen we dat ook niet. In Ranst zet ik me ernaast, en hij was weg den onnozelaar, ik kon hem niet eens bijhouden. En daar word een mens dan een beetje pissig en agressief van.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nightfox Bekijk BerichtenKan goed zijn. Je bent beter af als je 95 rijdt. Sommige vrachtwagens kunnen immers iets meer dan 90.
Als ik 90 rijd, of 91, omdat ik maar 90 mag, en zij rijden 1 km/u sneller en moeten daarvoor van hunne snelheidsregelaar af, dan vind ik dat maar 'es nét goed zo. Ik heb gisteren niet moedwillig vrachtwagens gehinderd, en correct gereden, en ingevoegd, en plaats gelaten, en hoffelijk geweest, en wat weet ik allemaal, maar ik ga godverdomme NIET uit de weg voor zo'n arrogant stukje 44-tonner dat 'es effe m'n interieur komt volschijnen met z'n koplampen omdat 'ie niet tegen plankgas verder kan blijven tuffen. No way.
't Is misschien "erg" in de ogen van sommigen, hier, maar op den duur had ik er plezier in dat die mannen zich zaten op te vreten achter me. Ik deed wat ik mocht, en had plezier in m'n auto, rustig cruisend aan 90 à 91 per uur, met de radio meezingend. En dat zij dan achter me niet 't verstand hadden om te beseffen dat ze nu gewoon zelf 'es 't slachtoffer waren van hun eigen egoïstische gedrag op alle andere tijdstippen en daardoor hun stuur zaten op te vreten, kan me de ballen schelen.
Na een tijdje ben ik wel 94 op tempomat (GPS-snelheid, dus 97 op teller) gaan rijden, omdat ik was gaan beseffen dat m'n auto aan 94 reële km/u 0,1 tot 0,2 l/100km minder verbruikte dan aan 91 km/u. Aan 91 draaide de motor in 6e waarschijnlijk een beetje te weinig toeren.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenAan 91 draaide de motor in 6e waarschijnlijk een beetje te weinig toeren.American Recordings and Johnny Cash would like to acknowledge the Nashville music establishment and country radio for your support.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk BerichtenDé oplossing blijft: iedereen rijdt naft!
Eén probleem echter, 't is moeilijk te controleren.
Comment
Comment