Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Snelheidsbeperking van 90 km/u bij overschrijding fijn stof

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
    Alle verplaatsingen van onder de, laat ons zeggen 5 km, verplicht met de fiets of te voet laten afleggen. Geen chokediesels meer. 't Smogprobleem zou rap opgelost zijn.

Eén probleem echter, 't is moeilijk te controleren.
    Dan moet ik een bakker vinden op meer dan 5km weg

Comment

• Jean-Marie Dedecker geflitst tijdens smogalarm

Kamerlid Jean-Marie Dedecker is gisteren geflitst op de E40 in Ternat. Daar gold op dat moment een snelheidsbeperking tot 90 km/uur wegens het smogalarm.

"Ik, of eigenlijk mijn chauffeur, reed misschien 125 per uur. Ik had haast, want ik moest op tijd zijn voor de regeringsverklaring van Verhofstadt", zegt Dedecker. "Als ik me overal aan de snelheidslimiet zou houden, moet ik twee dagen congé nemen om nog ergens op tijd te geraken. Geen nood, ik zal die boete met de glimlach betalen. Ik heb er dit jaar al een tiental betaald." (belga/tdb)

Bron: HLN.BE

Comment

• Om even af te kicken kan je een stukje aan 120 km/u rijden op de ring in Anderlecht (tussen Dilbeek en de bocht van Vorst). Geen smogbordjes daar.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door xigxag Bekijk Berichten
          Om even af te kicken kan je een stukje aan 120 km/u rijden op de ring in Anderlecht (tussen Dilbeek en de bocht van Vorst). Geen smogbordjes daar.
          wtf, ik rij daar 90 km/uur ( iedereen eigenlijk )

tja, kmoet er toch in STPLW af

Comment

• za 22/12/07 - Bij een snelheidscontrole op de E17 in Laarne is gebleken dat een op de drie automobilisten te snel rijdt in een zone waar maar 90 kilometer per uur mag gereden worden door de smogmaatregel.

De Oost-Vlaamse verkeerspolitie voerde vannacht een grootscheepse alcoholcontrole uit en besteedde daarbij extra aandacht aan de snelheidsbeperking naar aanleiding van het smogalarm.

Uit de cijfers blijkt dat bijna een derde van de bestuurders zich niet houdt aan de opgelegde 90 kilometer per uur. Een automobilist reed zelfs 174 kilometer per uur.

bron

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
              Zeg wel, als je ziet dat de mannen van de douane-control 't verschil niet kennen tussen een benzine en een diesel.
              Doet me denken aan een voorval lang geleden toen ik door zo'n douane controle staande werd gehouden.
              Ik reed toen met een 205 GTI met een GTI-logo op het stuur en toen ook nog logo's aan de beide flanken van de carrosserie (later heb ik de GTI logo's aan de buitenkant verwijderd), met een gans open uitlaat, alleen achteraan één absorptiedemperke. Enfin, hopen 'hulpmiddelen' om te weten dat het een benzine is dus.
              Stond ik daar met m'n raam open naast die controleur, de auto in vrijloop draaiende. Vraagt die doodleuk of het een diesel is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                Dan moet ik een bakker vinden op meer dan 5km weg
                Dat bedoel ik dus met dat die maatregel moeilijk te controleren valt.
                Als ze je controleren kunnen ze nooit bewijzen dat je verplaatsing die je gedaan hebt (of nog moet doen) de 5 km niet zal overschrijden.

Comment

• De bron van fijn stof werd vandaag ontdekt. 5 keer per dag worden massaal veel tapijten ontstoft en wat een schoorsteen .

Comment

• ha haha

Comment

De bron van fijn stof werd vandaag ontdekt. 5 keer per dag worden massaal veel tapijten ontstoft en wat een schoorsteen .
                      De Islam laat tenminste geen crematie toe.
                      Want hetgeen dat dáár allemaal uitkomt !
                      Life's too short. Not to. Live it.
                      1996 Volvo S40 1.8 Luxury-Line (verkocht)
                      2011 Audi A1 1.6 TDI 90pk (end-of-lease)
                      2011 Audi A3 1.6 TDI 105pk (aanloopwagen)
                      2013 VW Passat 1.6 TDI 105pk BMT Trendline

Comment

• kwik en de rest van de vuiligheid

maar of je't nou in de grond stopt of opstookt, hoe onrespectvol het ook klinkt
                        veel verschil is daar niet

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                          kwik en de rest van de vuiligheid

maar of je't nou in de grond stopt of opstookt, hoe onrespectvol het ook klinkt
                          veel verschil is daar niet
                          Voor de lucht wel hé.
                          Life's too short. Not to. Live it.
                          1996 Volvo S40 1.8 Luxury-Line (verkocht)
                          2011 Audi A1 1.6 TDI 90pk (end-of-lease)
                          2011 Audi A3 1.6 TDI 105pk (aanloopwagen)
                          2013 VW Passat 1.6 TDI 105pk BMT Trendline

Comment

• lucht of bodem
                            we drinken het op of we snuiven het op

Comment

• Op het nieuws zeiden ze dat de concentraties de afgelopen dagen nog gestegen zijn, door het weer (windstil).

De natuur heeft meer invloed dan de mens zelf.

Comment

• wij hebben invloed op de natuur

Comment

• tis ni toevallig dat bvb kapellen onder sneeuw ligt, en tienen

Comment

tis ni toevallig dat bvb kapellen onder sneeuw ligt, en tienen
                                    Als er geen sneeuw ligt, is het niet goed.
                                    Als er wel sneeuw ligt, is het ook niet goed.

Kleine Brogel, -11°C vannacht.
                                    Mijn vader heeft al -21°C geweten als kleine jongen.

Comment

wij hebben invloed op de natuur
                                      Omdat we met 6.5 miljard op de aardbol zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door reVel Bekijk Berichten
                                        Omdat we met 6.5 miljard op de aardbol zijn.
                                        En dat zijn er 4 miljard teveel. Allen een vasectomie .

Comment

En dat zijn er 4 miljard teveel. Allen een vasectomie .
                                          Dat heb ik niet gezegd.

Maar wie niet beseft dat een bevolkingsstijging van x4 of x5 invloed heeft op de natuur is naïef en dom.

Comment

Working...
                                          X