Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Snelheidsbeperking van 90 km/u bij overschrijding fijn stof

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door reVel Bekijk Berichten
    Dat heb ik niet gezegd.

Maar wie niet beseft dat een bevolkingsstijging van x4 of x5 invloed heeft op de natuur is naïef en dom.
    Dat zegt een studie van Greenpeace. Jaren geleden. Maar ja, dat zijn ook fanatiekelingen. Dus met een korreltje zout te nemen.

Comment

• Vandaag eens een ritje gedaan van 600km (wisselend snelwegen/binnenbanen) doorheen België & Frankrijk... Aangezien we de slechtste nog niet zijn hebben we ons eens aan de smogbeperkingen gehouden en daarnaast ook eens geprobeerd om nergens de 100km/h op de teller te overschrijden...

Gemiddeld verbruik over 608km: 5,1 liter diesel / 100km

'k Wist niet dat een Focus 1.8TDCI ook zuinig kon zijn

Comment

• Das nog veel eigenlijk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten
          Das nog veel eigenlijk
          Allé? Ik heb mijne vorige nooit zo laag gekregen, zelfs niet als ik nog trager reed

't Is begot zelfs 0,1 liter minder dan opgegeven... (5,2 liter)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bralo20 Bekijk Berichten
            Allé? Ik heb mijne vorige nooit zo laag gekregen, zelfs niet als ik nog trager reed

't Is begot zelfs 0,1 liter minder dan opgegeven... (5,2 liter)
            Over 200km autosnelweg en binnenwegen aan 100-120-160 (en niet altijd even rustig) heeft de E al eens 5.5 verbruikt, over 600km kan ik nog een tikje beter denk ik

Focus kan dus zeker beter!

Comment

Over 200km autosnelweg en binnenwegen aan 100-120-160 (en niet altijd even rustig) heeft de E al eens 5.5 verbruikt, over 600km kan ik nog een tikje beter denk ik

Focus kan dus zeker beter!
              Dzju

Mijn maximumsnelheid van vandaag: 101km/h op gps tijdens een inhaalmaneuver

't Was eens iets anders...

Hoewel ik betwijfel of ik die nog lager kan krijgen wat verbruik betreft...

Comment

• Heeft toch nog maar pas 7000km?
                Allez, tis idd wel laag natuurlijk, maar 'k heb zo de indruk dat dat nog iets lager kan

Snuit waxen ofzo?

De E is dan wel een zuipschuit voor stadsverkeer, eenmaal lange autostrade ritten voelt 'ie zich echt in zijn sas
                Achja, lage Cx zeker

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bralo20 Bekijk Berichten
                  Dzju

Mijn maximumsnelheid van vandaag: 101km/h op gps tijdens een inhaalmaneuver

't Was eens iets anders...

Hoewel ik betwijfel of ik die nog lager kan krijgen wat verbruik betreft...
                  Probeer eens in de zomer. Maar wel zonder airco.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door xigxag Bekijk Berichten
                    Probeer eens in de zomer. Maar wel zonder airco.
                    Als motor warm is zou 'ie nu net minder moeten verbruiken.

Comment

• Warme asfalt. Betere grip.

Comment

• Dat plakt meer en zorgt dus voor meer wrijving!

Comment

Dat plakt meer en zorgt dus voor meer wrijving!
                          Als de asfalt begint te plakken blijf ik binnen. Maar je kunt gelijk hebben.

Comment

• Isdat nu eigenlijk morgen vroeg gedaan met die zever van 90 ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door cimonium Bekijk Berichten
                              Isdat nu eigenlijk morgen vroeg gedaan met die zever van 90 ?

Comment

• Jeeej! eindelijk weer normaal verkeer.

Nu is het te hopen dat ze daar geen gewoonte van maken elke keer wanneer het vriest!

Comment

Jeeej! eindelijk weer normaal verkeer.

Nu is het te hopen dat ze daar geen gewoonte van maken elke keer wanneer het vriest!
                                  Het is vooral wanneer er geen wind is en een temperatuursinversie bestaat. Ten gevolge van de inversie blijft de vervuilde lucht onderin de atmosfeer opgesloten waardoor de concentraties van vervuilende stoffen hoog blijven

Comment

Het is vooral wanneer er geen wind is en een temperatuursinversie bestaat. Ten gevolge van de inversie blijft de vervuilde lucht onderin de atmosfeer opgesloten waardoor de concentraties van vervuilende stoffen hoog blijven
                                    Awel ja dat dus

Nee maar ze zouden beter wat werk maken van roetfilters inplaats van die 90.

Ben ik nu een van weinigen die compleet gefrustreerd raakt om 90 te rijden op de snelweg?

Comment

Awel ja dat dus

Nee maar ze zouden beter wat werk maken van roetfilters inplaats van die 90.

Ben ik nu een van weinigen die compleet gefrustreerd raakt om 90 te rijden op de snelweg?
                                      Vooral niet naar Amerika op vakantie gaan dan

Comment

Vooral niet naar Amerika op vakantie gaan dan
                                        Niet echt van plan, heb ook iets tegen amerikanen

Houden amerikanen zich daar eigenlijk aan?

Comment

Niet echt van plan, heb ook iets tegen amerikanen

Houden amerikanen zich daar eigenlijk aan?
                                          Ik zou het niet weten. Ik heb hetzelfde gevoel tov Amerikanen .

Comment

Working...
                                          X