Oorspronkelijk geplaatst door reVel
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Snelheidsbeperking van 90 km/u bij overschrijding fijn stof
Collapse
X
-
Vandaag eens een ritje gedaan van 600km (wisselend snelwegen/binnenbanen) doorheen België & Frankrijk... Aangezien we de slechtste nog niet zijn hebben we ons eens aan de smogbeperkingen gehouden en daarnaast ook eens geprobeerd om nergens de 100km/h op de teller te overschrijden...
Gemiddeld verbruik over 608km: 5,1 liter diesel / 100km
'k Wist niet dat een Focus 1.8TDCI ook zuinig kon zijn
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk BerichtenDas nog veel eigenlijk
't Is begot zelfs 0,1 liter minder dan opgegeven... (5,2 liter)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bralo20 Bekijk BerichtenAllé? Ik heb mijne vorige nooit zo laag gekregen, zelfs niet als ik nog trager reed
't Is begot zelfs 0,1 liter minder dan opgegeven... (5,2 liter)
Focus kan dus zeker beter!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk BerichtenOver 200km autosnelweg en binnenwegen aan 100-120-160 (en niet altijd even rustig) heeft de E al eens 5.5 verbruikt, over 600km kan ik nog een tikje beter denk ik
Focus kan dus zeker beter!
Mijn maximumsnelheid van vandaag: 101km/h op gps tijdens een inhaalmaneuver
't Was eens iets anders...
Hoewel ik betwijfel of ik die nog lager kan krijgen wat verbruik betreft...
Comment
-
Heeft toch nog maar pas 7000km?
Allez, tis idd wel laag natuurlijk, maar 'k heb zo de indruk dat dat nog iets lager kan
Snuit waxen ofzo?
De E is dan wel een zuipschuit voor stadsverkeer, eenmaal lange autostrade ritten voelt 'ie zich echt in zijn sas
Achja, lage Cx zeker
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bralo20 Bekijk BerichtenDzju
Mijn maximumsnelheid van vandaag: 101km/h op gps tijdens een inhaalmaneuver
't Was eens iets anders...
Hoewel ik betwijfel of ik die nog lager kan krijgen wat verbruik betreft...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door xigxag Bekijk BerichtenProbeer eens in de zomer. Maar wel zonder airco.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk BerichtenDat plakt meer en zorgt dus voor meer wrijving!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door cimonium Bekijk BerichtenIsdat nu eigenlijk morgen vroeg gedaan met die zever van 90 ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door xigxag Bekijk Berichten
Nu is het te hopen dat ze daar geen gewoonte van maken elke keer wanneer het vriest!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door cimonium Bekijk BerichtenJeeej! eindelijk weer normaal verkeer.
Nu is het te hopen dat ze daar geen gewoonte van maken elke keer wanneer het vriest!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door xigxag Bekijk BerichtenHet is vooral wanneer er geen wind is en een temperatuursinversie bestaat. Ten gevolge van de inversie blijft de vervuilde lucht onderin de atmosfeer opgesloten waardoor de concentraties van vervuilende stoffen hoog blijven
Nee maar ze zouden beter wat werk maken van roetfilters inplaats van die 90.
Ben ik nu een van weinigen die compleet gefrustreerd raakt om 90 te rijden op de snelweg?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door cimonium Bekijk BerichtenAwel ja dat dus
Nee maar ze zouden beter wat werk maken van roetfilters inplaats van die 90.
Ben ik nu een van weinigen die compleet gefrustreerd raakt om 90 te rijden op de snelweg?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door xigxag Bekijk BerichtenVooral niet naar Amerika op vakantie gaan dan
Houden amerikanen zich daar eigenlijk aan?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door cimonium Bekijk BerichtenNiet echt van plan, heb ook iets tegen amerikanen
Houden amerikanen zich daar eigenlijk aan?
Comment
Comment