amerikanen houiden zich eraan, tis zalig cruisen over de interstates
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Snelheidsbeperking van 90 km/u bij overschrijding fijn stof
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door cimonium Bekijk BerichtenAwel ja dat dus
Nee maar ze zouden beter wat werk maken van roetfilters inplaats van die 90.
Ben ik nu een van weinigen die compleet gefrustreerd raakt om 90 te rijden op de snelweg?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenRoetfilters helpen niets tegen fijn stof
Wat dan wel?
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenamerikanen houiden zich eraan, tis zalig cruisen over de interstates
Die bakken zijn gemaakt op cruisen, en als ge 90 per uur rijdt, hebde direct de flikken achter u. Een wereld van verschil, en als ik kan kiezen : Belgie boven!
Niks zegt dat ge hier niet kunt cruisen he, zet u op de rechterstrook, en geef een teken als de camionnen voor u kunnen invoegen ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenNiet rijden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Zero2 Bekijk BerichtenCollectieve zelfmoord is ook een oplossing, but it sort of defeats the purpose
Dat is wat drastisch hé.
Nee, ik heb het nog al gezegd. Laat uw auto staan voor alle verplaatsingen onder de 5 km. Naar de bakker, de sportvereniging, de kinderen naar school voeren,... er vanuit gaande dat al die verplaatsingen onder de 5 km zijn natuurlijk, doe het allemaal met de fiets. Verdere afstanden mogen natuurlijk ook, maar die zijn niet meteen weggelegd voor mensen die nooit met de fiets rijden. Een hoop fijn stof minder hoor. Maar ja, we zijn met z'n allen wat gemakzuchtig hé.
Comment
-
Toen ik het opmerkte vond ik het wel een foto waard ter illustratie :Bijgevoegde Bestanden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bart_6 Bekijk BerichtenToen ik het opmerkte vond ik het wel een foto waard ter illustratie :
Ik zou terugdraaien als ik zoiets tegemoet zou rijden.
Fuck man, echt wel vettig zicht.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bart_6 Bekijk BerichtenToen ik het opmerkte vond ik het wel een foto waard ter illustratie :
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenInderdaad schandalig dat de lantaarnpalen niet allemaal assorti zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichtenhet leuke is dat 90% van de weggebruikers gewoon 90 doet in derde of vierde, ipv vijfde of zesde
de intelligentie van de gemiddelde weggebruiker
inderdaad, maar ja ziet dat hun auto stilvalt..
Je mag nu nog in 5e of in 6e aan 90 km/u rijden, als je eventjes later in het stad rijdt en je trekt op tot tot het max. aantal toeren ---> moeite voor niets en fijn stof toch in de lucht..
Die regel trekt gewoon op niets ! Maar jammer genoeg moet je hem naleven als je geen boetes wilt betalen..
mvg
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kleinen_joris Bekijk Berichtende zaterdag door de smog een verbruik van 4.7lOpel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk BerichtenAle, dan is die smog toch nog van iets goed
Comment
-
90km/hbij smog vs andere maatregelen
De voorbije week was er weer smog alarm op bepaalde Vlaamse wegen. Hoewel ik me er aan hou. (ik ga niet betalen voor de overheid hé) vind ik dit echt weer eens een dwaze daad van de overheid.
Zou me niet beter eens de volledige milieu/verkeer politiek herzien.
De erg vervuildende auto's (en dat zijn niet de supercars die enkel op zondag buiten komen,maar de oude slecht onderhouden wagens) zouden beter uit het verkeer gehaald worden door de autokeuring te verstrengen en omruilpremies te geven.
De kilometerstaks eindelijk invoeren.
Wat denken jullie ervan?
Comment
-
*Redirecting to http://www.autoforum.be/showthread.php?t=17239 *
Automatic redirection failed. Please go to the specified topic stated above manually.
Comment
Comment