Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Snelheidsbeperking van 90 km/u bij overschrijding fijn stof
Ik zal 't anders formuleren, als iedereen z'n auto al eens zou thuislaten wanneer het niet regent, 't zou al veel schelen, nu goed?
Trouwens, tegen de regen kan je u kleden. Wandelen of fietsen is dan ook nog goedkoop, gezond en je stoot geen schadelijke gassen uit (allez sommige misschien wel ). Een pak minder dikke mensen met als gevolg, minder hart- en vaatziekten, immuunstelsel gaat erop vooruit door de verbeterde conditie, geen stress meer van in de file te staan, ontspannen op het werk aankomen,...
Enfin, alleen maar voordelen dus, de ziekteverzekering kan er ook wel bij varen, met als gevolg minder belastingen.
En jij denkt dat iedereen zich zo gaat laten doen?
En de sossen hebben afgedaan, tijd dat de democraten weer aan de macht komen!
Je kan het vergelijken met de wapen wet,zodra er een paar serieuze ongelukken gebeuren door overdreven snelheid en de media springt hierop is er geen enkele politieker die deze wet zou tegenhouden.
Ik zal 't anders formuleren, als iedereen z'n auto al eens zou thuislaten wanneer het niet regent, 't zou al veel schelen, nu goed?
Trouwens, tegen de regen kan je u kleden. Wandelen of fietsen is dan ook nog goedkoop, gezond en je stoot geen schadelijke gassen uit (allez sommige misschien wel ). Een pak minder dikke mensen met als gevolg, minder hart- en vaatziekten, immuunstelsel gaat erop vooruit door de verbeterde conditie, geen stress meer van in de file te staan, ontspannen op het werk aankomen,...
Enfin, alleen maar voordelen dus, de ziekteverzekering kan er ook wel bij varen, met als gevolg minder belastingen.
Dus... iedereen de fiets op!!
Groot gelijk, maar de naft is te goedkoop om de fiets te nemen.
Ik ga liever te voet naar het werk, anders moet ik eerst nog naar de garage
Je kan het vergelijken met de wapen wet,zodra er een paar serieuze ongelukken gebeuren door overdreven snelheid en de media springt hierop is er geen enkele politieker die deze wet zou tegenhouden.
Die gebeuren er nochtans genoeg.
Dan moeten ze ineens messen, roken, alcohol, drugs, ... ook verbieden.
Maar er sterven per jaar meer mensen aan bv de sigaret dan aan een verkeersongeval door te hoge snelheid.
Als je in verantwoorde omstandigheden doorduwt kan er quasi niets misgaan. Maar er zijn er die hun grens en die van hun wagen niet kennen en dan gaat het mis ja. De rotte appels die het verpesten voor de rest.
Comment