Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Snelheidsbeperking van 90 km/u bij overschrijding fijn stof

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
    heeft er in feite iemand controle gezien ?
    Niks gezien. Ik reed dan ook continu 150 want het linkse rijvak was voor mij alleen, laat de rest maar op de rechtse rijvakken tegen 90 stressen, voor mij mag die 90 per uur maatregel voor altijd ingevoerd worden

En de regering daar doe ik dit mee

Comment

• Door dit experimentje van de regering ben ik weer eens wat geld lichter.
      Dinsdag mooi werk gedaan in Belgie. 2 maal Zeebrugge-Beringen-Zeebrugge.
      Normaal gezien doe ik dat met een 9.5 rijuren. Aangezien ik maar een gemiddelde snelheid haalde van rond de 80 ipv 90 was ik nu meer dan 10u bezig. Khed het proberen uitleggen aan meneer den gendarme. 't heeft niet mogen zijn 135€ boete. Dagelijkse rijtijd van dinsdag overschreden met 20%.
      Zegt hij dan nog tegen mij dat ik geluk heb want had hij erg streng geweest moest ik 750€ dokken. Ze moesten overal van die tachograven inbouwen. Stel je eens voor je word tegengehouden met een wagen en ze gaan eens zwart op wit bekijken hoeveel meter ge gereden hebt de laatste maand.
      Ik denk dat er wel iets minder gek zou gereden worden. Het was wel een beetje een wreed kortzichtig gendarmke. kben er nog altijd pissig over.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door magnum Bekijk Berichten
        Niks gezien. Ik reed dan ook continu 150 want het linkse rijvak was voor mij alleen, laat de rest maar op de rechtse rijvakken tegen 90 stressen, voor mij mag die 90 per uur maatregel voor altijd ingevoerd worden

En de regering daar doe ik dit mee
        er reed in mijn leuke provincie veel volk op de linksere vakken om de rechtse te ontlasten, like that

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door WimRS4 Bekijk Berichten
          Door dit experimentje van de regering ben ik weer eens wat geld lichter.
          Dinsdag mooi werk gedaan in Belgie. 2 maal Zeebrugge-Beringen-Zeebrugge.
          Normaal gezien doe ik dat met een 9.5 rijuren. Aangezien ik maar een gemiddelde snelheid haalde van rond de 80 ipv 90 was ik nu meer dan 10u bezig. Khed het proberen uitleggen aan meneer den gendarme. 't heeft niet mogen zijn 135€ boete. Dagelijkse rijtijd van dinsdag overschreden met 20%.
          Zegt hij dan nog tegen mij dat ik geluk heb want had hij erg streng geweest moest ik 750€ dokken. Ze moesten overal van die tachograven inbouwen. Stel je eens voor je word tegengehouden met een wagen en ze gaan eens zwart op wit bekijken hoeveel meter ge gereden hebt de laatste maand.
          Ik denk dat er wel iets minder gek zou gereden worden. Het was wel een beetje een wreed kortzichtig gendarmke. kben er nog altijd pissig over.
          das enorm ni leuk

Comment

• autos moeten 100 rijden, of 97 op hun teller

Comment

er reed in mijn leuke provincie veel volk op de linksere vakken om de rechtse te ontlasten, like that
              Dus veel links volk in uw provincie

Comment

• dat geloof ik nooit

Comment

• Ik ook niet eigelijk, alhoewel....

Comment

• 't stad is groot

Comment

• BRUSSEL - Touring vraagt de ministers van Justitie, Mobiliteit en Binnenlandse Zaken om ,,clementie'' voor de drieduizend bestuurders die woensdag de snelheidsbeperking van 90 kilometer per uur wegens de smog overtraden.

.

Comment

• er is geen kat geflitst

Comment

er is geen kat geflitst

Allicht niet. Katten mogen niet op de snelweg.

Vanmiddag wordt het opgeheven, en érgens vind ik 't wel jammer. Vanavond Leuven-Essen, en ik had dat wel eens graag tegen 90 gedaan. Gewoon voor de lol én om die zware voet af te leren.

Comment

• Dat ze die regel maar steken waar het fijn stof niet kan komen! Gisteren kat en muis spel tussen vrachtwagens op tweede en op derde

Comment

• die onnozele mongolen van de Vlaamse regering hebben zich weer eens ferm belachelijk gemaakt
                              als ik ooit de eer heb Kris Peeters tegen te komen, ik kop hem tegen de grond
                              zo verschrikkelijk hoe hij zijn vroegere UNIZO-achtergrond zo verloochent voor stupide, onder het mom van het milieu, gemaskeerde belastingen

enfin, het staat nu definitief vast, België is een fantastische land voor:
                              -jongeren en studenten: goede scholen, prima infrastructuur, goed georganiseerd sociaal weefsel, bla bla bla
                              -werklozen en walen: luiheid wordt beloond
                              -gepensioneerden: goede sociale zekerheid en gezondheidszorg

Wel wat problematisch is dat men bovenstaand feestje volledig laat financieren door de steeds kleiner wordende groep werkende Vlamingen, die langs alle kanten worden belast, getergd en gepest. En dan maar beteuterd kijken als er weer eens een zwarte zondag is gepasseerd: pollentiekers, ge doet het uzelf aan!

Comment

• De ware reden van deze overhaaste en overbodige smog-90km/uur-toestanden.

Het is één en al politiek geprofileer van minister Peeters.
                                Heel dit verhaal moet gekaderd in de verkiezingsstrijd !!
                                Peeters ligt zwaar onder vuur van Groen!.
                                Hij moest dus wel iets doen, en dan heeft hij dit maar gedaan.

Echter :
                                Op 19, 20, 21, 23 en 24/12 2006 en op 05, 18 en 19/02 2007 waren de concentraties stof minstens zo hoog als deze dagen maar toen deed men niks !
                                Nu wel. Nochtans staan die borden daar al van midden vorig jaar.
                                In Vlaanderen vind je nergens een alarmerende waarde, als ze er al zijn zijn ze in Wallonië te vinden en dan om en rond Luik, en daar worden dan geen maatregelen genomen.
                                Wij moeten zogezegd van Europa iets doen, maar Wallonië , Nederland, enzovoort die doen niks en die krijgen van Europa dan blijkbaar toch niet op hun kop...
                                Ik begrijp het allemaal niet meer.

Ik herhaal :
                                Men kan wel bordjesdraaiers betalen (voor die 90-smog-bordjes) , (die mannen hebben daar maar even 5 uur voor nodig) maar een premie voor een roetfilter zoals in Nederland, daar heeft men hier geen cent voor veil...

Als minister Peeters denkt dat hij met deze onzin stemmen gaat halen ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jwv50 Bekijk Berichten
                                  De ware reden van deze overhaaste en overbodige smog-90km/uur-toestanden.

Het is één en al politiek geprofileer van minister Peeters.
                                  Heel dit verhaal moet gekaderd in de verkiezingsstrijd !!
                                  Peeters ligt zwaar onder vuur van Groen!.
                                  Hij moest dus wel iets doen, en dan heeft hij dit maar gedaan.

Echter :
                                  Op 19, 20, 21, 23 en 24/12 2006 en op 05, 18 en 19/02 2007 waren de concentraties stof minstens zo hoog als deze dagen maar toen deed men niks !
                                  Nu wel. Nochtans staan die borden daar al van midden vorig jaar.
                                  In Vlaanderen vind je nergens een alarmerende waarde, als ze er al zijn zijn ze in Wallonië te vinden en dan om en rond Luik, en daar worden dan geen maatregelen genomen.
                                  Wij moeten zogezegd van Europa iets doen, maar Wallonië , Nederland, enzovoort die doen niks en die krijgen van Europa dan blijkbaar toch niet op hun kop...
                                  Ik begrijp het allemaal niet meer.

Ik herhaal :
                                  Men kan wel bordjesdraaiers betalen (voor die 90-smog-bordjes) , (die mannen hebben daar maar even 5 uur voor nodig) maar een premie voor een roetfilter zoals in Nederland, daar heeft men hier geen cent voor veil...

Als minister Peeters denkt dat hij met deze onzin stemmen gaat halen ...
                                  ik kan me niet inbeelden dat Groen! zo'n enorme invloed heeft op Peeters. Groen komt amper aan de kiesdrempel en hun actie's om 't beleid van alle andere partijen de grond in te boren is alle keren als mislukt...Welke VLD/CDenV/SPa-stemmer gaat z'n partij laten vallen omdat groen wat stijgert?
                                  Last edited by ; 16/03/2007, 12:16.

Comment

• Ik heb me net doodgeërgerd...

mensen die zelfs op de E34 denken dat ze 90 moeten rijden en niet van wijken willen weten. ook al doet ge gebaar dat ge voorbij wilt en dat ze met hun kutbak aan de kant moeten, dan nog blijven ze halsstarrig volhouden. En als je dan rechtsrechts voorbijgaat vinden ze het ook niet goed
                                    En op de E313 hetzelfde, rijden ze links 90, in het midden 90 en rechts 90, dus dan is de enige oplossing slalommen. heel bevorderlijk voor de veiligheid ja
                                    Kheb trouwens eens gekeken, de Espace stoot minder uit tegen 120 dan tegen 90, dus ik snap het nut écht niet.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stefanus Bekijk Berichten
                                      ik kan me niet inbeelden dat Groen! zo'n enorme invloed heeft op Peeters. Groen komt amper aan de kiesdrempel en hun actie's om 't beleid van alle andere partijen de grond in te boren is alle keren als mislukt...Welke VLD/CDenV/SPa-stemmer gaat z'n partij laten vallen omdat groen wat stijgert?
                                      t'is een internationale trend aan het worden: iets doen voor het milieu
                                      heeft al gore dan zoveel invloed met zijn filmpke? (er staan trouwens 6 SUV's op zijn naam ingeschreven maar soit

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                                        Ik heb me net doodgeërgerd...

mensen die zelfs op de E34 denken dat ze 90 moeten rijden en niet van wijken willen weten. ook al doet ge gebaar dat ge voorbij wilt en dat ze met hun kutbak aan de kant moeten, dan nog blijven ze halsstarrig volhouden. En als je dan rechtsrechts voorbijgaat vinden ze het ook niet goed
                                        En op de E313 hetzelfde, rijden ze links 90, in het midden 90 en rechts 90, dus dan is de enige oplossing slalommen. heel bevorderlijk voor de veiligheid ja
                                        Kheb trouwens eens gekeken, de Espace stoot minder uit tegen 120 dan tegen 90, dus ik snap het nut écht niet.
                                        Ja, het kan tot gevaarlijke toestanden leiden. Nu zou je dan ook geen vrachtwagens meer "kunnen" voorbijsteken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Faust Bekijk Berichten

enfin, het staat nu definitief vast, België is een fantastische land voor:
                                          -jongeren en studenten: goede scholen, prima infrastructuur, goed georganiseerd sociaal weefsel, bla bla bla
                                          -werklozen en walen: luiheid wordt beloond
                                          -gepensioneerden: goede sociale zekerheid en gezondheidszorg

Wel wat problematisch is dat men bovenstaand feestje volledig laat financieren door de steeds kleiner wordende groep werkende Vlamingen, die langs alle kanten worden belast, getergd en gepest. En dan maar beteuterd kijken als er weer eens een zwarte zondag is gepasseerd: pollentiekers, ge doet het uzelf aan!
                                          Hoog tijd om u eens beter te informeren lijkt me zo, de kranten staan er nochtans vol van, gisteren was er op de financiele zender een heel relaas over, en op het gewone nieuws wordt het ook regelmatig vermeld:

BELGIE IS KWA SOCIALE ZEKERHEID EEN DIKKE NUL IN EUROPA!!!!!!!!

Wij boeren enorm achteruit op sociale zekerheid vlak, de pensioenen zijn namelijk de allerlaagste in europa, de uitkeringen voor invaliden, werklozen en andere (in uw ogen allemaal parasieten) uitkeringsgerechtigden zijn sinds jaar en dag niks komma nul aangepast aan de welvaart!

Komt daar nog eens bovenop dat ge maar beter een HEEL goede hospitalisatieverzekering kunt hebben of ge betaald u blauw bij het minste da ge mankeert en in het ziekenhuis beland.

Het enige juiste is dat kleine werkende groep vlamingen steeds zwaarder belast wordt, want ook op dat vlak staat belgie aan kop in europa. Maar we krijgen er zeer weinig voor terug in de plaats, met dank aan de grootste parasieten der aarde, alle belgische regeringsleden

Comment

Working...
                                          X