Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Snelheidsbeperking van 90 km/u bij overschrijding fijn stof

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door magnum Bekijk Berichten
    Hoog tijd om u eens beter te informeren lijkt me zo, de kranten staan er nochtans vol van, gisteren was er op de financiele zender een heel relaas over, en op het gewone nieuws wordt het ook regelmatig vermeld:

BELGIE IS KWA SOCIALE ZEKERHEID EEN DIKKE NUL IN EUROPA!!!!!!!!

Wij boeren enorm achteruit op sociale zekerheid vlak, de pensioenen zijn namelijk de allerlaagste in europa, de uitkeringen voor invaliden, werklozen en andere (in uw ogen allemaal parasieten) uitkeringsgerechtigden zijn sinds jaar en dag niks komma nul aangepast aan de welvaart!

Komt daar nog eens bovenop dat ge maar beter een HEEL goede hospitalisatieverzekering kunt hebben of ge betaald u blauw bij het minste da ge mankeert en in het ziekenhuis beland.

Het enige juiste is dat kleine werkende groep vlamingen steeds zwaarder belast wordt, want ook op dat vlak staat belgie aan kop in europa. Maar we krijgen er zeer weinig voor terug in de plaats, met dank aan de grootste parasieten der aarde, alle belgische regeringsleden

'k ben nooit voor 't principe of de partijen die dat gedachtengoed verspreiden geweest maar nu begin ik me meer en meer af te vragen of een volledige splitsing van economische en sociale bevoegdheden en voorziendingen tss Wallonië en Vlaanderen een verberting zou opbrengen.

We hebben 3 goeddraaiende havens, waarvan 1 wereldhaven in België. We hebben een vrij goed draaiende industrie. Ons kust- en stedentoerisme boert niet slecht. We hebben enkele grote wereldspelers (Volvo, Ford, BASF, Omega Pharma, Janssen pharmaceutica, BALTA tapijtindustrie is 'n grote werkever in 't zuiden van west-vlaanderne, onze aannemers hun boekje staat bordevol...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door magnum Bekijk Berichten
      Hoog tijd om u eens beter te informeren lijkt me zo, de kranten staan er nochtans vol van, gisteren was er op de financiele zender een heel relaas over, en op het gewone nieuws wordt het ook regelmatig vermeld:
      BELGIE IS KWA SOCIALE ZEKERHEID EEN DIKKE NUL IN EUROPA!!!!!!!!
      dit geloof je toch zelf niet
      -België is het enige land ter wereld waar je gans je carriere in de werkloosheid kunt zitten en nooit je uitkering verliest
      -België is superlaks op het gebied van brugpensioen (zeg dat maar aan onze scandinavisch vrienden, die werken tot 67)
      -pensioenen laag? ja voor zelfstandigen maar dat weet je als je er aan begint;
      -sociale uitkeringen laag? leefloon is hoog genoeg want je moet gansen dag geen fuck doen

kvrees dat uw financiële zender waar u de naam niet van kent, blijkbaar niet goed ingelicht is hoor
      kvrees dat het aan u is om u eens beter te informeren

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Faust Bekijk Berichten
        Faust, niet enkel voor zelfstandigen.
        Voorbeeld:
        Mijn schoonmoeder is enkele jaren geleden verplicht op pensioen gesteld omdat haar rug volledig kapot was door de vele jaren belastend werk. Gevolg 66% handicap.
        Ik ga geen cijfer kleven op hoeveel pensioen ze heeft, maar ik kan je wel vertellen dat ze geen gezinswagen zoals die van jou op afbetaling kan betalen want haar pensioen ligt lager dan de afbetaling van zo'n wagen. Probeer daar maar eens van te leven.

Comment

-België is het enige land ter wereld waar je gans je carriere in de werkloosheid kunt zitten en nooit je uitkering verliest
          -België is superlaks op het gebied van brugpensioen (zeg dat maar aan onze scandinavisch vrienden, die werken tot 67)
          -sociale uitkeringen laag? leefloon is hoog genoeg want je moet gansen dag geen fuck doen

kvrees dat uw financiële zender waar u de naam niet van kent, blijkbaar niet goed ingelicht is hoor
          Je haalt exact het probleem aan, Faust. Heel je leven werkoos en betaald, met 50 op brugpensioen, hoge leeflonen...Dat kost handenvol geld! Zet op dit soort zaken is een serieuze rem en 't geld dat vrijkomt vliegt naar de pensioenkas...

Ik zou er geen probleem mee hebben om tot m'n 67, zoals in de scandinavische landen, te gaan werken. Enkel wanneer ik zeker weet dat m'n geld goed besteed wordt en niet gaat naar een bruggepensioneerde van 50 of naar luiaards die niet willen werken!

Comment

Tja,van een zelfstandige had ik geen ander antwoord verwacht, want als er één categorie werkenden is die kunnen foefelen en zwart werken zijn het wel zelfstandigen. Maar niks verkeerd mee he, kunnen jullie lekker veel sparen voor het pensioen en zeker niet teveel belastingen betalen.

In belgie is trouwens maar één financiele zender, kanaal z, dat ge da nie weet als zelfstandige, een bron van info voor al uw beleggingen.

En voor de rest is en blijft het zo dat WERKNEMERS veel teveel belast worden en vooral heel weinig terugkrijgen hetzij bij pensioen, als invalide of als tijdelijk werkloze! Maar daar ga jij als dikke zelfstandige zeker gene last van hebben he!

En ik spreek hier niet van de beroepsdoppers die hun hele leven te lui en tam zijn om met hun lamlendig gat uit hunne zetel te komen, dat daar paal en perk aan gesteld wordt kan ik inkomen.
            Last edited by magnum; 16/03/2007, 12:47.

Comment

• Niet weer die discussie aub...

Comment

• Terug on Topic aub....ter info mijne baas is juist geland in de kazerne met nen helicopter.....moet kunnen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DENALEX Bekijk Berichten
                  Terug on Topic aub....ter info mijne baas is juist geland in de kazerne met nen helicopter.....moet kunnen...
                  Flahaut of de kwartiercommandant? Iets specifieker zijn, hé.

Comment

• zeg maar den Dré....

Comment

Terug on Topic aub....ter info mijne baas is juist geland in de kazerne met nen helicopter.....moet kunnen...
                      In leopoldsburg heeft 't leger gisteren naar 't schijnt een deel van de heide afgebrand. Geen fijn stof hoor...

Comment

zeg maar den Dré....
                        Hoe? Is die daar al? Een half uur geleden zat 'm nog op 't kabinet.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door xit2050 Bekijk Berichten
                          Hoe? Is die daar al? Een half uur geleden zat 'm nog op 't kabinet.
                          Zou 'ie sneller dan 90 gevlogen hebben?

Comment

• khad ier een hele reply getypt maar is weg (stom forum)! gvd
                            enfin, Nietzsche zei ooit 'ieder zijn waarheid' dus kmaak er hier geen verder woorden aan vuil
                            kga nog wat gaan frauderen, wegsteken, en weduwen en wezen hun pensioen gaan afstelen!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stefanus Bekijk Berichten
                              In leopoldsburg heeft 't leger gisteren naar 't schijnt een deel van de heide afgebrand. Geen fijn stof hoor...
                              Ze waren op konijnen aan 't jagen.

Comment

• Dat zal zijne dubbelganger geweest zijn bij U....

Is hier geland 10.30...

Comment

Ze waren op konijnen aan 't jagen.
                                  ah. Leuk. Nu weet ik tenminste waar de financiering voor 't leger naartoe gaat.

Comment

kga nog wat gaan frauderen, wegsteken, en weduwen en wezen hun pensioen gaan afstelen!
                                    1 vraagje Faust, om 't wat in te schatten voor mezelf: heb jij ooit al 1 euro in 't zwart verdiend? Doe het gerust via PM, dan vervuilen we 't topic niet.
                                    Last edited by ; 16/03/2007, 12:58.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stefanus Bekijk Berichten
                                      1 vraagje Faust, om 't wat in te schatten voor mezelf: heb jij ooit al 1 euro in 't zwart verdiend?
                                      De zelfstandige die daar in alle eerlijkheid neen op antwoordt, zit in het verkeerde beroep.

Comment

Dat zal zijne dubbelganger geweest zijn bij U....

Is hier geland 10.30...
                                        'Ie was hier niet, maar mijn bazeke moest normaal gezien bij hem op het kabinet zijn om 10 uur. Soit, ze zullen het verzet hebben.

Comment

De zelfstandige die daar in alle eerlijkheid neen op antwoordt, zit in het verkeerde beroep.
                                          't Ging mij vooral over 't feit dat ze er moeten zijn. We hebben durvende ondernemers nodig, vlaanderen leeft ook van KMO's.
                                          Maar indien ze 't wat slim aanpakken hebben ze na enkele jaren goed werken een zeer mooi leven. Ik kan niet kiezen wanneer en hoeveel ik werk, laat staan of ik werk.
                                          Dat wordt omgedraaid als een 'nadeel' in de zin van 'ik moet zelf voor m'n werk knocken' maar is een niet te miskennen voordeel.

Maar uiteraard is dit geheel off topic.

Comment

Working...
                                          X