Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Snelheidsbeperking van 90 km/u bij overschrijding fijn stof

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• vermits ik een vrij beroeper ben en ieder jaar boekhoudcontrole krijg is het mij onmogelijk om iets zwart te verdienen
    bovendien zijn al mijn cliënten bedrijven die mijn diensten op één of andere manier zelf in kosten brengen dus helaas pindakaas
    kdenk dat je voor de echte zwartgeldmachines eerder bij de timmerlieden, loodgieters, bakkers, coiffeurs, cafébaazen, ... moet zijn, om nu eens met een cliché te antwoorden
    kheb zelfs geen BTW nummer dus met de carrousel kan ik ook niet spelen
    mijn ziel is dus zeer wit en onbevlekt, behoudens de krassen van het penseel der liefde

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Faust Bekijk Berichten
      vermits ik een vrij beroeper ben en ieder jaar boekhoudcontrole krijg is het mij onmogelijk om iets zwart te verdienen
      bovendien zijn al mijn cliënten bedrijven die mijn diensten op één of andere manier zelf in kosten brengen dus helaas pindakaas
      kdenk dat je voor de echte zwartgeldmachines eerder bij de timmerlieden, loodgieters, bakkers, coiffeurs, cafébaazen, ... moet zijn, om nu eens met een cliché te antwoorden
      kheb zelfs geen BTW nummer dus met de carrousel kan ik ook niet spelen
      mijn ziel is dus zeer wit en onbevlekt, behoudens de krassen van het penseel der liefde
      Dat wist ik niet. Maar ik blijf nog steeds bij dezelfe mening als de post hiervoor, je hebt het voordeel je eigen baas te zijn, te werken wanneer je wil, thuis te zijn wanneer je wil & te werken hoeveel je wil. Je hebt je lot zelf in handen. Dat heeft nadelen (pensioen bvb) maar dat heeft ook voordelen, zelfs meer dan 'n werknemer in mijn ogen.

terug, geheel offtopic

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door magnum Bekijk Berichten
        Hoog tijd om u eens beter te informeren lijkt me zo, de kranten staan er nochtans vol van, gisteren was er op de financiele zender een heel relaas over, en op het gewone nieuws wordt het ook regelmatig vermeld:

BELGIE IS KWA SOCIALE ZEKERHEID EEN DIKKE NUL IN EUROPA!!!!!!!!

Wij boeren enorm achteruit op sociale zekerheid vlak, de pensioenen zijn namelijk de allerlaagste in europa, de uitkeringen voor invaliden, werklozen en andere (in uw ogen allemaal parasieten) uitkeringsgerechtigden zijn sinds jaar en dag niks komma nul aangepast aan de welvaart!

Komt daar nog eens bovenop dat ge maar beter een HEEL goede hospitalisatieverzekering kunt hebben of ge betaald u blauw bij het minste da ge mankeert en in het ziekenhuis beland.

Het enige juiste is dat kleine werkende groep vlamingen steeds zwaarder belast wordt, want ook op dat vlak staat belgie aan kop in europa. Maar we krijgen er zeer weinig voor terug in de plaats, met dank aan de grootste parasieten der aarde, alle belgische regeringsleden
        Wat een superplatte belachelijke prietpraat.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wutputt Bekijk Berichten
          Een diesel en een benzinemotor hebben een verschillende soort verbranding. Bij diesel worden vloeistofdruppeltjes verbrand, bij een benzine wordt een gas verbrand. Daardoor heb je een andere manier van verbranden. Bij een diesel worden de vloeistofdeeltjes van buiten naar binnen verbrand. Het vlammenfront eet als het ware het dieseldeeltje op. Echter tegen dat het flammenfront in het midden van het deeltje gearriveerd is, valt de vlam vaak stil. Dit is vooral het geval bij de dieseldeeltjes die tegen de wanden van de cilinder zitten.

Bij een dieselmotor verandert de mengselverhouding ook continu waardoor ook de uitstoot continu wijzigt. Trap je het gaspedaal in dan stijgt plots de diesel/lucht-verhouding en zullen er meer dieseldeeltjes zijn waarbij het vlammenfront niet tot in het midden van het deeltje geraakt en je hebt extra roetuitstoot De verbranding van een benzine gebeurt altijd bij ongeveer dezelfde mengselverhouding, hierdoor is de uitstoot ook constanter.

Iets meer info kun je hier vinden. Maar ik zal 'ns een grotere uiteenzetting over emissies van auto's maken in de 'hoe werkt wat?'-rubriek.

Dat vraag ik me al jaren af, want het is compleet onlogisch.

De achtergrond achter deze onlogica heeft waarschijnlijk te maken met het feit dat men de transportsector niet wilt benadelen en met de CO2-hype die momenteel in politieke rangen z'n ronde doet.

Volgens mij ging het niet over de CO2-uitstoot van koeien maar wel over hun boeren scheten die methaan (CH4) bevatten. Methaan heeft afhankelijk van welke tijdsspanne je bekijkt 23 tot 62 meer 'broeikaseffect' als CO2. Natuurlijk door te ademen stoten koeien, net als mensen en andere dieren, CO2 en H2O uit, beiden broeikasgassen. Maar 't zijn de scheten en boeren die de koeien (en ook schapen) de das om doen

Thanks, helpt een pak.
          Het scheelt als je weet waarover je wil praten en niet constant moet roepen en tieren tegen de profitereden parasietregering. Dat helpt toch niets vooruit

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stefanus Bekijk Berichten
            ik kan me niet inbeelden dat Groen! zo'n enorme invloed heeft op Peeters. Groen komt amper aan de kiesdrempel en hun actie's om 't beleid van alle andere partijen de grond in te boren is alle keren als mislukt...Welke VLD/CDenV/SPa-stemmer gaat z'n partij laten vallen omdat groen wat stijgert?
            Ge zijt zeker vergeten dat het dankzij de dioxinecrisis en Agalev is dat de CVP indertijd de verkiezingen verloor en sindsdien in de oppositie zit !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jwv50 Bekijk Berichten
              Wat een superplatte belachelijke prietpraat.
              Dank u voor deze fijne analyse.

Comment

Ge zijt zeker vergeten dat het dankzij de dioxinecrisis en Agalev is dat de CVP indertijd de verkiezingen verloor en sindsdien in de oppositie zit !
                Ze zitten daar goed!

Comment

Tja,van een zelfstandige had ik geen ander antwoord verwacht, want als er één categorie werkenden is die kunnen foefelen en zwart werken zijn het wel zelfstandigen. Maar niks verkeerd mee he, kunnen jullie lekker veel sparen voor het pensioen en zeker niet teveel belastingen betalen.

In belgie is trouwens maar één financiele zender, kanaal z, dat ge da nie weet als zelfstandige, een bron van info voor al uw beleggingen.

En voor de rest is en blijft het zo dat WERKNEMERS veel teveel belast worden en vooral heel weinig terugkrijgen hetzij bij pensioen, als invalide of als tijdelijk werkloze! Maar daar ga jij als dikke zelfstandige zeker gene last van hebben he!

En ik spreek hier niet van de beroepsdoppers die hun hele leven te lui en tam zijn om met hun lamlendig gat uit hunne zetel te komen, dat daar paal en perk aan gesteld wordt kan ik inkomen.
                  Beetje dimmen kerel.

Comment

Beetje dimmen kerel.
                    Grootlichten of mistlichten?

Comment

• de vete tussen zelfstandigen en het gewone plebs
                      gaa thier nooit weggaan vrees ik.
                      tis bijna nog erger dan de wat je koopt geen OEM BMW velgen!

Comment

• en ik ga er geen woorden aan vuil maken deze keer. Hier in belgie is het toch ieder voor zich...dus dat ieder dan doet wat hij denkt dat goed is..maar dan moet je ook niet kakken op een ander als die dan een betere beslissing heeft genomen...amen

Comment

Beetje dimmen kerel.
                          Dimmen voor wie?
                          Of voelt ge u soms aangesproken toen ik het woordje 'beroepsdopper' liet vallen??
                          Last edited by magnum; 16/03/2007, 14:45.

Comment

• lollig.

Comment

Dimmen voor wie?
                              Trouwens ik denk niet dat gij het recht hebt om mij 'kerel' te noemen!
                              *filip-modus on*
                              tis een volledig vrouwtje
                              *filip-modus off*

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk Berichten
                                *filip-modus on*
                                tis een volledig vrouwtje
                                *filip-modus off*

voor jwv 50 is het 'meneer' i.p.v. kereltje

Comment

voor jwv 50 is het 'meneer' i.p.v. kereltje
                                  't Waasland rules.

Comment

• Waar is het hier nu weer fout gegaan? Ik zie het verband niet tussen zelfstandige en 90km/u?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stefanus Bekijk Berichten
                                      In leopoldsburg heeft 't leger gisteren naar 't schijnt een deel van de heide afgebrand. Geen fijn stof hoor...
                                      Dat heb je met die tracers hé... tjiens... is dat geen forumlid?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Debomma Bekijk Berichten
                                        Waar is het hier nu weer fout gegaan?
                                        where did we go wrong, was it somewhere along this trip to Miami?

on topic: vanaf 12 uur is de smog snelheidsbeperking verdwenen en ik durf er wat van mijn bij elkaar gesjoemelde centen op verwedden dat we ze nooit meer gaan terugzien

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Faust Bekijk Berichten
                                          where did we go wrong, was it somewhere along this trip to Miami?

on topic: vanaf 12 uur is de smog snelheidsbeperking verdwenen en ik durf er wat van mijn bij elkaar gesjoemelde centen op verwedden dat we ze nooit meer gaan terugzien

Veel zal afhangen van de evaluatie van het project, klaar rond het eind van de maand.

Comment

Working...
                                          X