Nu we het toch over de centen hebben, ik weet niet wat jullie verdienen maar voor 1000€ moet ik toch bijna 1 maand werken, dat de rijscholen ook moeten verdienen is logisch, maar de staat kan de theorielessen sponeren op de middelbare scholen, waarom komen ze dan ook niet tussen in de praktijk lessen. ik denk dat dit gedeelte toch even belangrijk is als het al niet belangrijker is. En veel van onze ouders rijden op een verkeerde manier, dus zou het beter zijn als iedereen naar de rijschool ging.
Dat mijn rijstijl beter zal zijn als ik lessen zou nemen kan goed zijn. Ik ben vandaag terug met mijn moeder gaan rijden om mijn slechte manier af te leren, ik heb zelf de indruk dat dat wel zal lukken en belangrijk ik voel nu wat ik vroeger fout deed, ik heb nu veel meer controle over de auto en voel me dus ook veiliger dan met de oude manier van rijden. Ik zou dus wel stom zijn als ik terug op de oude/slechte manier zou gaan rijden.
Dat mijn rijstijl beter zal zijn als ik lessen zou nemen kan goed zijn. Ik ben vandaag terug met mijn moeder gaan rijden om mijn slechte manier af te leren, ik heb zelf de indruk dat dat wel zal lukken en belangrijk ik voel nu wat ik vroeger fout deed, ik heb nu veel meer controle over de auto en voel me dus ook veiliger dan met de oude manier van rijden. Ik zou dus wel stom zijn als ik terug op de oude/slechte manier zou gaan rijden.
Comment