Oorspronkelijk geplaatst door ro80
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Het grote ergernis topic deel III
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk BerichtenLangs welke kant stonden de auto's of de hindernis?truth is in the eye of the beholder
Comment
-
En als je beide halverwege bent, wat dan?
Is er een regeling voor zulke boerenbaantjes waar maar 1 auto tegelijk doorkan, links en rechts maïs, nergens geen uitwijkmogelijkheid?
Als de 2 chauffeurs keikoppen zijn, kan het lang duren....2.0 JTDm
Comment
-
Zoals vandaag, als ik al 8/10 van het wegje gedaan heb(en dan nog een misprijzende blik toegeworpen krijg) dan blijf ik staan, zeker weten. Ben een " tamelijke heer " in het verkeer, maar erover, is erover.truth is in the eye of the beholder
Comment
-
onlangs kwam ik ook op zo een wegel, en een dwazekonte kwam zonder kijken uit een zijwegel opgedraaid om dan te moeten verschieten dat ik afkom, neus aan neus naar elkaar. Ge moet nie pijzen dat dat schepsel aan de kant ging he. Bekanst heur snufdoze in de graskant gereden.__________________________
2015 Volvo V60 D2 aut.
2003 Volvo S60 2.4 benzine
Comment
-
Als men hier over zo'n "wegels" spreekt zijn het dan soms geen verkavelingsbanen die alleen toegelaten zijn aan landbouwvoertuigen en/of aangelanden ?? (En die dus niet mogen dienen als sluipwegen als er wat teveel verkeer op de hoofdbanen is ?). Het is maar een vraag hoor.
Comment
-
is voor mij de tweede keer dat ik dat soort problemen heb, en ja, 2 keer met een vrouw. Zoals een koe naar voorbijrijdende treinen kijkt. De eerste keer, ik blijf staan want....., en nu de tweede keer, ik ben daar en jij moet maar achteruit, maar dames, een derde keer komt er niet meer. Ben nochtans niet misogyn van nature.truth is in the eye of the beholder
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door will Bekijk BerichtenAls men hier over zo'n "wegels" spreekt zijn het dan soms geen verkavelingsbanen die alleen toegelaten zijn aan landbouwvoertuigen en/of aangelanden ?? (En die dus niet mogen dienen als sluipwegen als er wat teveel verkeer op de hoofdbanen is ?). Het is maar een vraag hoor.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door will Bekijk BerichtenAls men hier over zo'n "wegels" spreekt zijn het dan soms geen verkavelingsbanen die alleen toegelaten zijn aan landbouwvoertuigen en/of aangelanden ?? (En die dus niet mogen dienen als sluipwegen als er wat teveel verkeer op de hoofdbanen is ?). Het is maar een vraag hoor.__________________________
2015 Volvo V60 D2 aut.
2003 Volvo S60 2.4 benzine
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichtennee Will
Comment
-
Vorige winter ook zo een gevalletje, maar dan op een volwassen gewestweg... Aan de andere kant staat een vuilkar, en net als ik de vuilkar wil voorbijrijden komt een tegenliggende bestelwagen tegemoet. Ik de remmen in, bestelwagen de remmen in, en bestuurder van bestelwagen doet teken dat ik moet opkrassen. Daar valt natuurlijk mijn motor van stil en van alle stress krijg ik hem niet meer aan... Vuilniskarkerel komt uit zijn cabine gekropen en begint in het waals (we zijn circa 20 kilometer van de taalgrens!) te klappen dat ik niet belachelijk moet doen, en dat ze dat in het Luikse anders oplossen. Na veel vijven en zessen - ja, echt door die stress krijg ik mijn motor niet gestart - verplaatst de vuilniskar zich en voegt de bestelwagenkloot weer in. Van alle stress bekomen start ik mijn auto en rij verder.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door will Bekijk BerichtenAls men hier over zo'n "wegels" spreekt zijn het dan soms geen verkavelingsbanen die alleen toegelaten zijn aan landbouwvoertuigen en/of aangelanden ?? (En die dus niet mogen dienen als sluipwegen als er wat teveel verkeer op de hoofdbanen is ?). Het is maar een vraag hoor.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk BerichtenVorige winter ook zo een gevalletje, maar dan op een volwassen gewestweg... Aan de andere kant staat een vuilkar, en net als ik de vuilkar wil voorbijrijden komt een tegenliggende bestelwagen tegemoet. Ik de remmen in, bestelwagen de remmen in, en bestuurder van bestelwagen doet teken dat ik moet opkrassen. Daar valt natuurlijk mijn motor van stil en van alle stress krijg ik hem niet meer aan... Vuilniskarkerel komt uit zijn cabine gekropen en begint in het waals (we zijn circa 20 kilometer van de taalgrens!) te klappen dat ik niet belachelijk moet doen, en dat ze dat in het Luikse anders oplossen. Na veel vijven en zessen - ja, echt door die stress krijg ik mijn motor niet gestart - verplaatst de vuilniskar zich en voegt de bestelwagenkloot weer in. Van alle stress bekomen start ik mijn auto en rij verder.
Comment
-
raaaaaaaaaaaaah! Na veel pogingen het dagelijks treuzelbuske kunnen voorbijschieten hier op weg naar het werk, natuurlijk voegt er 50m verder opnieuw nen treuzelaar in (40 waar ge 70 mocht!) ... gezien er een volle witte streep begint dan maar gegatplakt.... en pas na een tijd opgemerkt dat er op de achterruit een sticker plakte van politieHONDENSCHOOL (met de letters politie effectief opzettelijk in kleine letters)... oeps
Comment
-
GRRRRR, gisteren serieus staan vloeken in de ondergrondse parking aan de veemarkt in Kortijk... ik ben er namelijk in geslaagd een kap in mijn velg te rijden aan die stomme stoepranden bij het binennrijden van de parking.
Ten eerste: waarom leggen ze daar eigenlijk een voetpad met een hoge stoeprand als er toch geen wandelaars in mogen langs die kant?
Ten tweede: waarom geven ze die dan nog zo'n kronkel, terwijl je er gewoon rechtdoor zou kunnen rijden?
Ten derde: waarom zijn alle doorgangen en plaatsen zo f*cking smal? Auto's worden breder met de dag, parkeerplaatsen en doorgangen het tegenovergestelde
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Xytras Bekijk BerichtenEn ik denk niet dat je 67 jaar geleden je rijbewijs kreeg, dat is nog net iets langer geleden.
Het examen (enkel praktisch toen) werd ingevoerd rond 1972.
Tot dan ging je gewoon langs op de gemeente om je rijbewijs te gaan halen (vanaf 18 jaar).For reasons beyond my comprehension I have been forced to remove my funny quote...
Comment
Comment