Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote ergernis topic deel III

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Timmie Bekijk Berichten
    nu dat is pas een ergernis.
    mensen die terwijl je erachter rijd, tegen 90 soms zelfs tegen 70 de snelweg gaan oprijden.
    Dan hou ik op de oprit zelf in, vervolgens laat ik hen uitlopen en eerst de snelweg oprijden. Nadien accelereer ik dan zodat ik wél met een veilige snelheid kan invoegen. Daar moet je dan wel de nodige pk's voor hebben natuurlijk...
    AutoMinded.be

Comment

• Ik geef gewoon gas bij en naargelang de oprit ga ik er op de oprit zelf links of rechts voorbij.

da's een overtreding; maar minder gevaarlijk dan aan 70 kmh op een autostrade te moeten invoegen. ongelooflijk dat sommige mensen dat niet door hebben ... je ziet soms mensen aan 30 per uur op een invoegstrook; met hun neus quasi tegen hun linkerbuitenspiegel gedrukt, badend in't zweet om op te rijden.

leer rijden verdomme!
      1963 Land Rover Series IIa
      1994 Mercedes SL320
      2015 Land Rover Discovery SDV6
      2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Timmie Bekijk Berichten
        nu dat is pas een ergernis.
        mensen die terwijl je erachter rijd, tegen 90 soms zelfs tegen 70 de snelweg gaan oprijden.
        kom je echt meer en meer tegen vind ik, de laatste tijd.
        Ik durf dan wel eens haasje over te spelen op de oprit, over die witte lijnen die in driehoek op een punt uitlopen waar je de autosnelweg op mag . Moet je ook pk's voor hebben

2015 Volvo V60 D2 aut.
        2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Eergisteren meegemaakt. Zo een vrouw voor mij aan 50 per uur op de oprit, en dan nog remmen ook op die oprit

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichten
            kom je echt meer en meer tegen vind ik, de laatste tijd.
            Ik durf dan wel eens haasje over te spelen op de oprit, over die witte lijnen die in driehoek op een punt uitlopen waar je de autosnelweg op mag . Moet je ook pk's voor hebben
            die kiezelstukjes, fijn dat er iemand overrijdt, je front gezandstraalt

Comment

• meestal valt dat wel mee hoor, maar je hebt gelijk...

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

• De laatste weken erger ik mij aan mensen die niet tegen hun verlies kunnen en dan maar langs rechts voorbijsteken of door het rood rijdend op het allerlaatste nippertje nog invoegen en mensen hun weg afsnijden... Linksrijders zijn uiteraard ook vreselijk. Of bompa's die op een tweevaksbaan een inhaalmanoeuvre willen maken en niet eens doorhebben dat er naast hun ook nog een auto rijdt! Vandaag twee keer meegemaakt, één keer bij mijzelf, waardoor ik bijna op een rij auto's reed die stonden te wachten om naar links te gaan, in een poging hem te ontwijken, en één keer zag ik het bij iemand anders...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk Berichten
                  De laatste weken erger ik mij aan mensen die niet tegen hun verlies kunnen en dan maar langs rechts voorbijsteken of door het rood rijdend op het allerlaatste nippertje nog invoegen en mensen hun weg afsnijden....
                  wtf heeft dat met autorijden te maken?

Comment

• Ik aan mensen die beginnen temmelen vanaf ze een kruispunt naderen, om dan het licht op oranje te zien springen en zelf er natuurlijk nog door rijden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                      Ik aan mensen die beginnen temmelen vanaf ze een kruispunt naderen, om dan het licht op oranje te zien springen en zelf er natuurlijk nog door rijden.

Happens all the time.

Vlak voor ik aan mijn werk aankom, moet ik over een kruispunt waarbij er afzonderlijke lichten zijn om af te slaan; en waar een flitspaal staat. Wanneer het licht op groen springt, is er net genoeg tijd voor drie à vier auto's om in te draaien, echt verschrikkelijk. Als er een bus of een vrachtwagen voor je staat is die hun achterkant nog niet voorbij de lichten wanneer het alweer rood is; om zot van te komen.
                      Hoeveel keer het al niet gebeurd is dat ik als tweede aan de lichten stond; maar dat die voor mij stond te dromen waardoor ik opníeuw voor het rood kom te staan ... aargh! 't is voor ongelukken van te doen ...
                      1963 Land Rover Series IIa
                      1994 Mercedes SL320
                      2015 Land Rover Discovery SDV6
                      2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichten
                        staan ... aargh! 't is voor ongelukken van te doen ...
                        OM345

Comment

Happens all the time.

Vlak voor ik aan mijn werk aankom, moet ik over een kruispunt waarbij er afzonderlijke lichten zijn om af te slaan; en waar een flitspaal staat. Wanneer het licht op groen springt, is er net genoeg tijd voor drie à vier auto's om in te draaien, echt verschrikkelijk. Als er een bus of een vrachtwagen voor je staat is die hun achterkant nog niet voorbij de lichten wanneer het alweer rood is; om zot van te komen.
                          Hoeveel keer het al niet gebeurd is dat ik als tweede aan de lichten stond; maar dat die voor mij stond te dromen waardoor ik opníeuw voor het rood kom te staan ... aargh! 't is voor ongelukken van te doen ...
                          Op de ring van Lier hebt ge ook zo'n geweldig kruispunt, mijn hand staat zowiezo klaar op mijne claxon wanneer ik weet dat het groen gaat worden

ergernis van de dag: alle lichten die op rood springen met een pak friet aan boord

Comment

• Mensen met een aanhangwagen die het vertikken van hun verlichting aan te sluiten, of gewoon een aanhangwagen met kapotte lichten hebben. Derstraks achter een camionette waarvan de aanhangwagen zijn lichten kapot waren. En de lichten van de camionette zelf zag je ook niet branden met alle rommel dat er op stond. Daarna stond ik er naast aan de verkeerslichten, en zag ik dat zen lichten gewoon niet instaken .
                            Daar mogen ze van mij wat strenger gaan op controleren, want kan echt wel gevaarlijk zijn als je daar achter rijd..

Comment

• Vandaag was ik te gemakzuchtig om te ergeren.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vandie Bekijk Berichten
                                Vandaag was ik te gemakzuchtig om te ergeren.
                                je bent een voorbeeld voor het forum

Ergernis van de dag: nen blackie in een caddy-vw die wegens gebrek aan inzicht in het verkeer moet remmen omdat hij achter een camion zit en ik afkom op de volgende rijstrook. Had hij iets eerder zijn plaats opgeëist ging ik hem zeker doorgelaten hebben. Daarna zit hij op 't tweede in m'n gat te kotteren aan 140 ofzo, en als hij voorbij is, steek ik hem, na x minuten en met nog steeds dezelfde constante cruise-control-snelheid, voorbij aan 125. Dwoaz'n erpel!

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dogzilla Bekijk Berichten
                                  Op de ring van Lier hebt ge ook zo'n geweldig kruispunt, mijn hand staat zowiezo klaar op mijne claxon wanneer ik weet dat het groen gaat worden
                                  Komende van Berlaar?

Comment

Ik geef gewoon gas bij en naargelang de oprit ga ik er op de oprit zelf links of rechts voorbij.

da's een overtreding; maar minder gevaarlijk dan aan 70 kmh op een autostrade te moeten invoegen. ongelooflijk dat sommige mensen dat niet door hebben ... je ziet soms mensen aan 30 per uur op een invoegstrook; met hun neus quasi tegen hun linkerbuitenspiegel gedrukt, badend in't zweet om op te rijden.

leer rijden verdomme!
                                    Ik rijd ze meestal gewoon langs rechts voorbij op de invoegstrook terwijl zij aan 70 per uur aan het invoegen zijn bij het uiterste begin van de onderbroken lijn.

Maandag reed ik achter een bestelwagen die overal maximum de helft van de toegelaten snelheid reed. 't Was zo'n heel smal ~en hoog ding dat vervaarlijk ging overhangen bij elke bocht. Mijn advies: als je met zo'n ding niet normaal het verkeer kan volgen blijf dan gewoon thuis of koop iets waar je wel veilig mee op de baan kan.
                                    Last edited by ; 30/09/2009, 12:12.

Comment

• Van de week moest ik ineens alles uit de kast halen om nog te kunnen stoppen voor een voorligger. Ik dacht bij mezelf: amai die stond precies zo plots stil? Bleek even verder dat die zijn remlichten gewoon niet werkten.
                                      AutoMinded.be

Comment

• Chauffeurs die aan het einde van de wegenwerken in Affligem niet direct naar rechts gaan terwijl alle auto's hun op het middenvak en rechtervak al voorbij steken.
                                        2021 Taycan 4S
                                        2021 Lexus UX250h

Comment

• Beuh, vandaag m'n autobelastingsoverschrijving ontvangen, 11 fiscale pk, € 365,11 en dat voor ochgot 66 kW/90 pk. Net nu ik zonder werk zit.

Comment

Working...
                                          X